Camping Hermitage Rochas Couchaud

88 reviews over Camping Hermitage Rochas Couchaud in het Nederlands

Fantastisch !!

Wim @ Jose
12-9-2018

Wat een heerlijk verblijf hier. Geboekt het Bakhuisje, een prachtig mooi verbouwd huisje waar het heerlijk is voor 2 personen. Gerrit en Ieneke zijn 2 personen waarbij je je snel op je gemak voelt. Daarnaast berheerst Gerrit een ware kookkunst!! heerlijk genieten van zijn mooie gerechten. Omgeving wonderschoon, heerlijk bronwater en dompelbad. Het is er echt genieten!!!!

Prachtige plek voor mensen die genieten van rust, natuur en zich graag laten verwennen met (h)eerlijk eten. De zwemvijver, dompelbad en bron zijn ware cadeautjes. De ruime kampeerplekken bieden veel privacy. Minder geschikt voor caravans. Dorpje biedt voldoende voor dagelijkse benodigdheden: fijn bakkertje (notentaartje is een aanrader!) en kleine kruidenier.

marcel&sietske
28-8-2018

Pluspunten: Deze plek verdiend een dikke 10! Wij waren hier voor t eerst kamperen, en waren meteen verlieft geworden, de rust, de omgeving, de mensen, t eten, alles heeft t wat wij zoeken. Gerrit en Ieneke zijn de vriendelijke eigenaren van deze bijzondere plek. Een plek waar wij zeker terug komen.

Minpunten: Alleen voor 18+ ;)

Bedankt Gerrit en Ieneke voor het delen van deze mooie plek met ons.

fantastische plek

Karel en Gerda
26-8-2018

Wat een mooi, schoon, idillies plekje.

Hier vonden wij alles, waarnaar wij zochten.

Rust, ruimte, gezelligheid, heerlijk eten en goede sfeer

Paradijsje om regelmatig terug te keren!

familie Hidding
17-8-2018

wij waren met onze twee van onze volwassen dochters op deze camping, in de hitte. Het was geweldig! We zijn er 3 dagen gebleven, maar het was jammer om weer te vertrekken. Een waar paradijsje. Er is alles aan gedaan door Gerrit en Ieneke om dit tot een onvergetelijke ervaring te maken. Alles is goed aan deze camping. De rust, de ruimte, de mooie bloemen, het eigen plankje in de badkamer, het heerlijke eten, het dompelbad van bronwater, waar je dan weer kunt opwarmen op een ligstoel met een fantastisch uitzicht. En daarna heerlijk zwemmen in het natuurbad met bronwater en ook weer dat mooie uitzicht. Ondertussen kun je je eigen bronwater tappen, zo uit de berg. Omhooglopend vanaf de camping, loop je langs de schapen, en is er een heel mooi uitzicht, waar je helemaal alleen kunt gaan zitten op een bankje. De sfeer is ook geweldig. Eigenlijk kun je het geen camping noemen. Gerrit kan heerlijk koken! Heerlijke plek !

Een plek om nooit te vergeten

Florien Rauws
17-8-2018

Wat een fantastische plek, wat een mooie omgeving, wat een heerlijk eten en wat een super gezelschap. Een plek om nooit te vergeten! Je krijg ontzettend veel ruimte per tentplek, het is er lekker stil en donker 's nachts. Voorzieningen zijn goed (heerlijk dompelbad en zwemvijfer)! Het is leuk dat je met max 25 mensen op deze plek aanwezig bent die allen hun eigen ding doen, maar waarmee je wel contact hebt. Het maakt het persoonlijker en heel gezellig bij de diners. Ieneke en Gerrit zijn twee hele fijne mensen waarbij je altijd terecht kunt, fijne energie. In de zomer is er ook voldoende activiteit in Saint-Robert (smaakmarkt in het dorp met muziek, klassiek festival) en de omgeving is heerlijk om te fietsen en wandelen.

Een paradijs waar je tot rust komt.

Joris, Linda en Roos
10-8-2018

Al 14 jaar mogen wij genieten van deze mooie plek in Frankrijk en de gastvrijheid van Gerrit en Ieneke. In die jaren op verschillende plekken geslapen waaronder de gite (prachtig klein huisje), ingerichte tent maar sinds een paar jaar met onze eigen tent op het plekje bij de berken. Iedere plek op deze camping is even mooi en je bevindt je midden in de natuur met schitterende uitzichten. Het is een verademing om alleen maar omringd te worden door natuur, geen auto's te horen en drinken van het bronwater. Drie keer per week kookt Gerrit een overheerlijke 3 gangen menu die je gezamenlijk met de andere gasten op eet. Na 14 jaar zou je zeggen dat je de omgeving wel gezien hebt, maar de Correze blijft ons verrassen met mooie wandelingen, pitoreske dorpjes en mooie kastelen. Wij blijven hier zeker terugkomen op deze mooie plek met deze lieve gastvrije eigenaren.

Rust, heerlijk eten, lieve en gezellige mensen.

Chris en Karin
1-8-2018

Na al heel lang van plan te zijn eens een kijkje te gaan nemen in Frankrijk bij oud -'stadsgenoten' was het dit jaar dan toch zover! En wat hebben we genoten: van de rust, van het uitzicht, van het heerlijke eten, van de wandelingen, van het chaletje en van de gezellige mensen die we er getroffen hebben en met wie er al vlug een klik was. Door de gezamenlijke maaltijden kom je gemakkelijk in contact met mede-gasten. We snappen waarom de Hermitage zoveel trouwe, vaste gasten heeft. We hopen er zelf ook weer een keer terug te komen!!

Heerlijk !! "Oorverdovend" stil

Jan Hein en Ariadne
25-7-2018

Beste Ieneke en Gerrit,

Wat hebben wij een paar heerlijke dagen bij jullie mogen beleven. "Ons" plekje "Weide", met een vrij uitzicht over het dal, in het gras aan het eind van de camping, was helemaal geweldig en oorverdovend stil. Voor de "volwassen rustzoeker" zoals op jullie (mooie) site geschreven staat, is helemaal waar en ook precies waar we in deze hectische tijd naar op zoek waren. Heel fijn, lekker gegeten, prachtige natuur, goed georganiseerd, en een heel erg warm welkom, doen ons zeker terugkomen.

Tot snel !! Ariadne en Jan Hein

"De hemel op aarde"

Corrie en Splint
16-7-2018

Ruime kampeerplekken, prachtig uitzicht, heerlijke maaltijden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hermitage Rochas Couchaud in St. Robert, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hermitage Rochas Couchaud zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.