Camping Hermitage Rochas Couchaud

Meer camping info

95 reviews over Camping Hermitage Rochas Couchaud

• 2019
    9Nathalie Van Houtven01-09-2019

Unieke belevenis voor het hele gezin!

Een pareltje verscholen tussen natuur en historische dorpjes. Een echte aanrader voor mensen die rust zoeken en willen genieten van de overheerlijke keuken van Gerrit! De grote van het terrein maakt mogelijk dat ieders privacy wordt gewaarborgd. Het domein is met een hart voor de natuur onderhouden.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Hannie en Wim22-08-2019

GEWELDIG!

Gerrit en Ieneke weten het verblijf op deze prachtige plek tot een unieke ervaring te maken. Al eerder campeerden we bij hen (max 8 plekken, wat een zalige rust), nu maakten we gebruik van het chaletje. Luxe camperen vinden we dat, met uitzicht op de vallei, in de ochtend stralende zon op de veranda. En:.....2 x per week aanschuiven aan de culinaire dis van Gerrit, gezellig met alle gasten de tips van de regio bespreken en nog veel meer. Een aanrader eerste klas!!!!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Heleen22-07-2019

Zeer rustgevend

Wanneer je houdt van rust, ruimte, wandelen en lekker eten, en geen bezwaar hebt tegen een Nederlandse camping, dan is dit de meest ideale camping die er is.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Annik en Bruno07-07-2019

Wat wil een mens meer?

Wat zoek je? Rust en ruimte, thuiskomen en thuis voelen, een fantastische regio, respect voor omgeving, natuur en gemeenschap, ... In al zijn eenvoud en kwaliteit vind je dit alles op een machtig mooi domein.

Wil je verrast worden? Wat te denken van de maaltijden die Gerrit en Ineke tweemaal per week serveren? Als liefhebbers van al wat een tafel kan serveren, werden wij absoluut verrast door het eerlijke en heerlijke voedsel. Zonder poeha en met veel gevoel voor smaken dienden zij een uitgebalanceerd 3-gangen menu op. In gezelschap van de andere gasten genoten wij van 3 avonden tafelen, telkens weer anders.

Wat neem je mee? Een herinnering en dankbaarheid om dit stukje paradijs en levenswerk van Gerrit en Ineke te mogen beleven.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Frank & Mascha01-07-2019

Culinaire ontspanning

GPS uit. Bij het omhoog rijden van de ‘berg’ naar het Middeleeuwse dorpje Saint Robert toch maar de routebeschrijving van de site erbij gepakt, en dit bleek echt noodzakelijk! Terug in de tijd is de sfeer wat het dorpje uitstraalt en de weggetjes zijn van hetzelfde middeleeuwse kaliber! De toegangsweg over het terrein van Ieneke en Gerrit laat direct zien wat je hier gaat beleven: Rust en Natuur. In de luwte van de Oosthelling ontvouwd zich de camping: heel veel ruimte en prachtige vergezichten. Geen auto’s op het terrein: Gerrit brengt je spullen met een ‘oldtimer’ tractor + aanhanger naar het voor jouw gereserveerde deel van het terrein, waarvoor de naam ‘plek’ echt tekortschiet! Het genieten kan beginnen. Dit wordt versterkt door de 2 wekelijkse culinaire avonden waarbij alle gasten aanschuiven voor een heerlijk 3-gangen diner met vooraf een zelfgemaakte aperitief en achteraf langdurig gezellig natafelen! Eindoordeel: fabelachtig!

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Hans Sepers26-05-2019

Lot uit de loterij als je dit ontdekt

We zijn kritisch, maar hier is weinig, nee niets, op aan te merken. Rust, top locatie, super vriendelijk ( zeg maar vrienden). En dat op een paar 100 meter van het prachtige dorp st. Robert. En als kers op de taart. 2x per week Table d'hote van top kwaliteit. De bib van Michelin zou hier niet misstaan. Advies. Doen. Kamperen, kamer of chalet. Alles kan en toch kleinschalig en zeer rustig. O ja. Ook nog adults only.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    10Wim @ Jose12-09-2018

Fantastisch !!

Wat een heerlijk verblijf hier. Geboekt het Bakhuisje, een prachtig mooi verbouwd huisje waar het heerlijk is voor 2 personen. Gerrit en Ieneke zijn 2 personen waarbij je je snel op je gemak voelt. Daarnaast berheerst Gerrit een ware kookkunst!! heerlijk genieten van zijn mooie gerechten. Omgeving wonderschoon, heerlijk bronwater en dompelbad. Het is er echt genieten!!!!

• 9ellen03-09-2018

Ontspanning, natuur, gastvrijheid: puur genieten!

Prachtige plek voor mensen die genieten van rust, natuur en zich graag laten verwennen met (h)eerlijk eten. De zwemvijver, dompelbad en bron zijn ware cadeautjes. De ruime kampeerplekken bieden veel privacy. Minder geschikt voor caravans. Dorpje biedt voldoende voor dagelijkse benodigdheden: fijn bakkertje (notentaartje is een aanrader!) en kleine kruidenier.

• 8Staat v/h sanitair

• 10marcel&sietske28-08-2018

Pluspunten: Deze plek verdiend een dikke 10! Wij waren hier voor t eerst kamperen, en waren meteen verlieft geworden, de rust, de omgeving, de mensen, t eten, alles heeft t wat wij zoeken. Gerrit en Ieneke zijn de vriendelijke eigenaren van deze bijzondere plek. Een plek waar wij zeker terug komen. Minpunten: Alleen voor 18+ ;) Bedankt Gerrit en Ieneke voor het delen van deze mooie plek met ons.

• 10Karel en Gerda26-08-2018

fantastische plek

Wat een mooi, schoon, idillies plekje. Hier vonden wij alles, waarnaar wij zochten. Rust, ruimte, gezelligheid, heerlijk eten en goede sfeer

• 10Staat v/h sanitair

Camping Hermitage Rochas Couchaud info