St. Robert

Reviews over St. Robert

Fantastisch !!

Wim @ Jose,
    12-9-2018

Wat een heerlijk verblijf hier. Geboekt het Bakhuisje, een prachtig mooi verbouwd huisje waar het heerlijk is voor 2 personen. Gerrit en Ieneke zijn 2 personen waarbij je je snel op je gemak voelt. Daarnaast berheerst Gerrit een ware kookkunst!! heerlijk genieten van zijn mooie gerechten. Omgeving wonderschoon, heerlijk bronwater en dompelbad. Het is er echt genieten!!!!

Gereisd met partner in augustus 2018

Ontspanning, natuur, gastvrijheid: puur genieten!

ellen,
    3-9-2018

Prachtige plek voor mensen die genieten van rust, natuur en zich graag laten verwennen met (h)eerlijk eten. De zwemvijver, dompelbad en bron zijn ware cadeautjes. De ruime kampeerplekken bieden veel privacy. Minder geschikt voor caravans. Dorpje biedt voldoende voor dagelijkse benodigdheden: fijn bakkertje (notentaartje is een aanrader!) en kleine kruidenier.

marcel&sietske,
    28-8-2018

Pluspunten: Deze plek verdiend een dikke 10! Wij waren hier voor t eerst kamperen, en waren meteen verlieft geworden, de rust, de omgeving, de mensen, t eten, alles heeft t wat wij zoeken. Gerrit en Ieneke zijn de vriendelijke eigenaren van deze bijzondere plek. Een plek waar wij zeker terug komen.

Minpunten: Alleen voor 18+ ;)

Bedankt Gerrit en Ieneke voor het delen van deze mooie plek met ons.

fantastische plek

Karel en Gerda,
    26-8-2018

Wat een mooi, schoon, idillies plekje.

Hier vonden wij alles, waarnaar wij zochten.

Rust, ruimte, gezelligheid, heerlijk eten en goede sfeer

Gereisd met partner in augustus 2018

Paradijsje om regelmatig terug te keren!

familie Hidding,
    17-8-2018

wij waren met onze twee van onze volwassen dochters op deze camping, in de hitte. Het was geweldig! We zijn er 3 dagen gebleven, maar het was jammer om weer te vertrekken. Een waar paradijsje. Er is alles aan gedaan door Gerrit en Ieneke om dit tot een onvergetelijke ervaring te maken. Alles is goed aan deze camping. De rust, de ruimte, de mooie bloemen, het eigen plankje in de badkamer, het heerlijke eten, het dompelbad van bronwater, waar je dan weer kunt opwarmen op een ligstoel met een fantastisch uitzicht. En daarna heerlijk zwemmen in het natuurbad met bronwater en ook weer dat mooie uitzicht. Ondertussen kun je je eigen bronwater tappen, zo uit de berg. Omhooglopend vanaf de camping, loop je langs de schapen, en is er een heel mooi uitzicht, waar je helemaal alleen kunt gaan zitten op een bankje. De sfeer is ook geweldig. Eigenlijk kun je het geen camping noemen. Gerrit kan heerlijk koken! Heerlijke plek !

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018
St. Robert scoort een 8 uit 10, op basis van 23 reviews