Camping La Perle ***

Weer vandaag3°-4°

80 reviews over Camping La Perle in het Nederlands

Heerlijk

Johan, 3-2-2018

Heerlijk rustige camping. Met heel veel natuurschoon in de omgeving. mooie rustige/stille weggetjes om over te toeren. op de camping is een klein maar goed restaurant.

Geweldig!

Jennie, 28-9-2017

Wij hebben in augustus 2 weken op deze camping gestaan in een ingerichte tent die we rechtstreeks bij de camping hadden geboekt. Alles aanwezig, zelfs een vriezer!

Onze kinderen van 4 en 6 hebben zich super vermaakt, veel Nederlandse kinderen om mee te spelen, leuke kleinschalig animatieprogramma, lekker zwembad, leuke speeltuin en dan nog de diertjes! Doordat de camping klein en overzichtelijk is hadden wij als ouders ook echt vakantie. Super lekker eten van Roy en gezellige bbq en pizza avonden, waarbij je gezellig kan tafelen terwijl de kinderen zich vermaken in de speeltuin en je ze toch in het zicht hebt. De natuurwandeling met Rob is ook een aanrader.

Leuke dingen te zien en doen in de omgeving.

Het is dat wij graag weer een nieuwe omgeving willen voor onze vakantie volgende zomer, want anders waren we zeker terug gekomen!

Bedankt Roy en Carola voor de super vakantie!

Fantasische camping, blije kindjes!

Anneloes en Kim, 5-9-2017

Ruime plekken op gras! Gelegenheid om op het terras een drankje te drinken! Mogelijkheid tot deelname aan BBQ- en pizza-avond (goeie kok :) )! Boekjes en spelletjes om te lenen! Roy en Carola zijn erg toegankelijk voor vragen/hulp/e.d.

Voor de kinderen een prima speeltuin, dieren, knutselochtenden, broodjes bakken, paardrijden - kinderen hadden niet meer nodig! Schoon sanitair, vooral ook heerlijk ruime gezinsdouches! Verse broodjes in ochtend!

We lieten onze kinderen niet alleen naar boven gaan omdat er geen hek om het zwembad zit.

We hebben een aantal aanbieders voor La Perle voor je op een rij gezet:

Goede camping als doorreis camp

Heijer, 28-8-2017

Nederlandse camping, nederlandse eigenaren en veel nederlandse mensen. Wel erg vriendelijke mensen. Ruime, mooie plaasten. Ligt aan een doorgaande weg die je continue hoort. Zwembad is een opzet zwembad, wel redelijk groot. Toiletgebouw is minimaal, zeker als de camping volstaat. Douche is oud en klein. Afhaal eten in de restaurant is vrij prijzig. Paardrijden is alleen op vrijdag een klein stukje op 2 kleine pony's. Als doorreiscamping erg goed maar zou hier niet langer willen staan.

Heerlijke en kindvriendelijke camping!

Bakker, 8-8-2017

Wij hebben in juli in een mobile home op de camping gestaan en hebben 2 heerlijke weken gehad. De camping is kleinschalig en overzichtelijk met een prima zwembad en voldoende kinderactiviteiten (speeltuin, ponyrijden, kinderdisco enz.). Onze dochter van 7 jaar had genoeg Nederlandse en Belgische speelkameraatjes en heeft zich kostelijk vermaakt. En de omgeving leent zich prima voor uitstapjes. De BBQ- en pizza-avonden zijn gezellig en wat er geserveerd wordt, is heerlijk!

De eigenaren Roy en Carola hebben zelfs nog een afspraak geregeld bij een tandarts vanwege heftige kiespijn. Top!

Roy en Carola bedankt voor alles en wij hebben het heerlijk gehad!

Fantastische plek komen zeker terug

Koos en Wil, 31-7-2017

Het restaurant is geweldig , heerlijke vlees en visgerechten , we hebben nog een bbq avond meegemaakt en de pizza s van Roy zijn ook heerlijk ! wij vinden dat heel belangrijk en gezellig , dus ik weet al waar we volgend jaar naartoe gaan !

Fantastische camping!

Marieke, 24-7-2017

Dit is mijn eerste review ooit: ik wil over deze camping graag zeggen dat het echt een aanrader is! Wij waren met onze 2 kinderen (3 en 7) op zoek naar een kleine, kindvriendelijke, relaxte camping met zwembad. En dat hebben we precies gevonden!

De kinderanimatie was kleinschalig en daarom heel erg leuk, de natuurtocht echt fantastisch, het eten in het restaurant heerlijk! Ook veel leuke markten en vide greniers in de omgeving.

Het zwembad met waterglijbaan perfect!

We hebben echt enorm genoten!

Roy en Carola, ouwner, 26-7-2017
    Bedankt voor deze mooie review, leuk om te lezen dat jullie het naar de zin gehad hebben.We zien jullie volgend jaar natuurlijk weer graag komen.

Het was weer fantastisch!,

Marielle van logchem, 21-8-2016

We hebben op deze camping weer een hele fijne vakantie gehad. Chalet was bij aankomst erg schoon en netjes. Carola en Roy zijn erg gastvrij en geven je beiden het gevoel welkom te zijn. Het eten in het restaurant, wat door Roy zelf wordt klaargemaakt, is erg lekker en goed bereid. Dit jaar geen animatieteam, maar alles werd zelf verzorgd door Carola en Roy. Hebben echt hun best gedaan en mede door hun inzet was het weet een fantastische vakantie. Het uitzicht vanaf het chalet verveelt nooit en geeft je echt rust. Kortom, camping La Perle bljft voor ons een echte " parel".

relaxte camping

fam Bruins, 13-8-2016

Wij zijn onlangs op de bonnefooi op deze camping een week geweest. Vriendelijke ontvangst en ruime vlakke plaatsen. De kinderen hebben zich prima vermaakt. De natuurtocht is zeker een aanrader voor jong en oud. Kortom heerlijk genoten op een goed voorziene rustige camping waar genoeg te doen is in een prachtige omgeving..

Wederom geweldig

Johan, 11-8-2016

We komen hier een aantal jaar, en ieder is het er weer geweldig. Met name de rust en de overweldigende omgeving waar je uren kunt rond toeren zonder een levende ziel, buiten koeien en heel veel buizerds, tegen te komen. Heerlijk voor motorrijders of met een 2cv. Eten op de camping is ook zeker aan te bevelen bv de biefstuk van de hier in alle rust opgroeiende koeien, die door de mannelijke helft van het eigenaars echtpaar met op de perfecte gaarheid door de andere helft van het echtpaar aan tafel wordt geserveerd

We hebben een aantal aanbieders voor La Perle voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Perle in St. Medard la Rochette (La Creuse) , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Perle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Perle scoort een 8.23 uit 10 op basis van 80 reviews.