Camping La Perle

Camping La Perle
7,9

86 reviews over Camping La Perle in het Nederlands

Met jonge kinderen

Heerlijk, komen hier nog wel eens op bezoek

Leonie
22-8-2018

Wat een fijne kleinschalige camping en lieve eigenaren. De kinderen hadden zo contact met andere kinderen en waren de hele dag op pad over de camping, waar je je geen zorgen over hoeft te maken omdat het heerlijk overzichtelijk is en verdwalen niet kan. Roy en Carola zijn gezellige en lieve mensen die heerlijk kunnen koken, dus dat hebben wij zelf vrij weinig gedaan 😊. Voor 22.00 uur is het vaak rustig wat heerlijk is voor jongere kinderen. Een aanrader is ook Rob de bioloog en mee met hem op pad gaan. Hoewel de omgeving vrij rustig is, is het een weldaad voor je ogen en kan je genoeg dingen op zoeken wanneer je dit wil. De plek leent zich bij uitstek om heerlijk te ontspannen en even weg te zijn bij een druk leven. (Ik heb 3 boeken gelezen, terwijl de kinderen zich vermaakte en manlief er met zijn hengel af en toe op uit ging). En het treinspoor? Nou ik heb misschien 2 x in de verte een trein gehoord in 2 weken. Echt rust ten top hier

Dinsdagen op pad met bioloog Rob!

Bb
15-8-2018

Een hele keurige rustige camping, na 20.00 is het praktisch uitgestorven. Sommige mensen vinden dat fijn, wij houden van wat meer leven en zijn eerder weg gegaan. Als je gaat, ga dan op mandag en dinsdag. Bioloog Rob geeft op maandagavond een korte presentatie en dinsdagochtend kun je met hem op avontuur in de natuur. De kinderen vonden dit geweldig om te doen, en de ouders stiekem ook

Nooit meer

Joris
8-8-2018

Ligt dichtbij spoorlijn en doorgaande weg.

Eigenaren proberen zoveel mogelijk geld te verdienen. Denken niet mee en doen geen moeite om het leven aangenamer te maken

super!

Cynthia
7-8-2018

Een hele gezellige kleinschalige camping waardoorde kinderen al snel contacten hadden gelegd. Pluspunt is de speeltuin die je vanaf het terras kunt overzien. De stacaravan is prima en netjes. Nadeel was de overlast van wespen, wellicht kunnen de eigenaren daar iets aan proberen te doen.

Fijne camping

S. de Vos
28-7-2018

erg leuke camping . Het was aanvankelijk erg rustig. Als het druk is is het zwembad erg klein.

Wij hebben ons uitstekend vermaakt.En de kleinkinderen ook. Eten van Roy en Carola was geweldig.

Er zijn meerdere campings in de buurt.

John.
24-6-2018

Leuke en rustige kleinschalige camping , het enige minpunt was het zwembad , in de campinggids van Acsi staat vermeld dat vanaf 01-06 het zwembad beschikbaar is , echter toen wij op der camping een kijkje gingen nemen bij dit zwembad zag het er niet bepaald fris uit, water van vorig jaar , vol met insecten, volgens de eigenaar was er nog niets aan gedaan omdat het nog geen warm weer was, wij vonden dit een zwak excuus.

Verder op de camping niets aan te merken.

Heerlijk

Johan
3-2-2018

Heerlijk rustige camping. Met heel veel natuurschoon in de omgeving. mooie rustige/stille weggetjes om over te toeren. op de camping is een klein maar goed restaurant.

Geweldig!

Jennie
28-9-2017

Wij hebben in augustus 2 weken op deze camping gestaan in een ingerichte tent die we rechtstreeks bij de camping hadden geboekt. Alles aanwezig, zelfs een vriezer!

Onze kinderen van 4 en 6 hebben zich super vermaakt, veel Nederlandse kinderen om mee te spelen, leuke kleinschalig animatieprogramma, lekker zwembad, leuke speeltuin en dan nog de diertjes! Doordat de camping klein en overzichtelijk is hadden wij als ouders ook echt vakantie. Super lekker eten van Roy en gezellige bbq en pizza avonden, waarbij je gezellig kan tafelen terwijl de kinderen zich vermaken in de speeltuin en je ze toch in het zicht hebt. De natuurwandeling met Rob is ook een aanrader.

Leuke dingen te zien en doen in de omgeving.

Het is dat wij graag weer een nieuwe omgeving willen voor onze vakantie volgende zomer, want anders waren we zeker terug gekomen!

Bedankt Roy en Carola voor de super vakantie!

Fantasische camping, blije kindjes!

Anneloes en Kim
5-9-2017

Ruime plekken op gras! Gelegenheid om op het terras een drankje te drinken! Mogelijkheid tot deelname aan BBQ- en pizza-avond (goeie kok :) )! Boekjes en spelletjes om te lenen! Roy en Carola zijn erg toegankelijk voor vragen/hulp/e.d.

Voor de kinderen een prima speeltuin, dieren, knutselochtenden, broodjes bakken, paardrijden - kinderen hadden niet meer nodig! Schoon sanitair, vooral ook heerlijk ruime gezinsdouches! Verse broodjes in ochtend!

We lieten onze kinderen niet alleen naar boven gaan omdat er geen hek om het zwembad zit.

Goede camping als doorreis camp

Heijer
28-8-2017

Nederlandse camping, nederlandse eigenaren en veel nederlandse mensen. Wel erg vriendelijke mensen. Ruime, mooie plaasten. Ligt aan een doorgaande weg die je continue hoort. Zwembad is een opzet zwembad, wel redelijk groot. Toiletgebouw is minimaal, zeker als de camping volstaat. Douche is oud en klein. Afhaal eten in de restaurant is vrij prijzig. Paardrijden is alleen op vrijdag een klein stukje op 2 kleine pony's. Als doorreiscamping erg goed maar zou hier niet langer willen staan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Perle in St. Medard la Rochette (La Creuse) , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Perle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.