Sorteren

Reviews over St. Medard la Rochette (La Creuse)

Heerlijk, komen hier nog wel eens op bezoek

Leonie
    22-8-2018

Wat een fijne kleinschalige camping en lieve eigenaren. De kinderen hadden zo contact met andere kinderen en waren de hele dag op pad over de camping, waar je je geen zorgen over hoeft te maken omdat het heerlijk overzichtelijk is en verdwalen niet kan. Roy en Carola zijn gezellige en lieve mensen die heerlijk kunnen koken, dus dat hebben wij zelf vrij weinig gedaan 😊. Voor 22.00 uur is het vaak rustig wat heerlijk is voor jongere kinderen. Een aanrader is ook Rob de bioloog en mee met hem op pad gaan. Hoewel de omgeving vrij rustig is, is het een weldaad voor je ogen en kan je genoeg dingen op zoeken wanneer je dit wil. De plek leent zich bij uitstek om heerlijk te ontspannen en even weg te zijn bij een druk leven. (Ik heb 3 boeken gelezen, terwijl de kinderen zich vermaakte en manlief er met zijn hengel af en toe op uit ging). En het treinspoor? Nou ik heb misschien 2 x in de verte een trein gehoord in 2 weken. Echt rust ten top hier

Dinsdagen op pad met bioloog Rob!

Bb
    15-8-2018

Een hele keurige rustige camping, na 20.00 is het praktisch uitgestorven. Sommige mensen vinden dat fijn, wij houden van wat meer leven en zijn eerder weg gegaan. Als je gaat, ga dan op mandag en dinsdag. Bioloog Rob geeft op maandagavond een korte presentatie en dinsdagochtend kun je met hem op avontuur in de natuur. De kinderen vonden dit geweldig om te doen, en de ouders stiekem ook

super!

Cynthia
    7-8-2018

Een hele gezellige kleinschalige camping waardoorde kinderen al snel contacten hadden gelegd. Pluspunt is de speeltuin die je vanaf het terras kunt overzien. De stacaravan is prima en netjes. Nadeel was de overlast van wespen, wellicht kunnen de eigenaren daar iets aan proberen te doen.

Fijne camping

S. de Vos
    28-7-2018

erg leuke camping . Het was aanvankelijk erg rustig. Als het druk is is het zwembad erg klein.

Wij hebben ons uitstekend vermaakt.En de kleinkinderen ook. Eten van Roy en Carola was geweldig.

Heerlijk

Johan
    3-2-2018

Heerlijk rustige camping. Met heel veel natuurschoon in de omgeving. mooie rustige/stille weggetjes om over te toeren. op de camping is een klein maar goed restaurant.

St. Medard la Rochette (La Creuse) scoort een 7,9 uit 10, op basis van 10 reviews