St. Medard la Rochette (La Creuse)

We hebben een aantal aanbieders voor St. Medard la Rochette (La Creuse) voor je op een rij gezet:

Reviews over St. Medard la Rochette (La Creuse)

Bezoek Aubusson

J. v. Wasbeek,
    16-7-2015

Omgeving is zeer rustig en voor rustiekere zeer geschikt. Wij hebben gefietst, hetgeen in sterk geaccidenteerd terrein zeer rustig is buiten doorgaande wegen. Weinig of geen bankjes en winkels buiten de grote plaatsen.

Gereisd met partner in Fri Jun 26 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Groene landelijke omgeving

F van Dormolen,
    27-5-2014

de regio is een landbouw gebied, met vele leuke weggetjes om te rijden en te verkennen. Een paar wat grotere plaatsen zoals Aubusson , Fennetin en Ahun, die wij bezocht hebben, typisch Franse plaatsjes. Restaurants waren er niet zoveel en meestal wat kleinere. Aardig wat kasteeltjes en oudere abdijen en kerkjes, de regio beschrijving zorgt ervoor dat ze goed te vinden zijn, dus gebruik de folder,

Gereisd met partner in mei 2014
St. Medard la Rochette (La Creuse) scoort een 7,9 uit 10, op basis van 10 reviews