8,4

Weer vandaag11°-2°

80 reviews over Camping La Bonne Source in het Nederlands

Fantastisch, met een enorm medeleven

Albert de Vries, 2-11-2017

Dat het een prachtige tuin is waar je mag kamperen en waar liefde en saamhorigheid is. Ook hier zijn huisregels waardoor het zo fijn is dat je aan niets je ergert. Wij hadden voor drie weken geboekt en hebben verlengt zo super is het er!! Paul, Anita, Sjoerd, Hananja en David zijn super gastvrije mensen .. Ik had net gehoord voor dat ik op vakantie ging dat ik ernstig ziek was, we hebben daar als gezin zo'n warmte en liefde ontvangen dat is met geen pen te beschrijven, ook de samenkomst zondag is een topper, deze christelijke camping is een geweldige aanrader voor rust zoekers... heerlijke wandeling van een half uur is er aangelegd aan de rand van de camping waar je geen tent tegenkomt zo groot terrein ... Als je op het terras gaat zitten tussen prachtige bloemen en planten kan je enorm genieten, ook voor de kinderen vermaken ze prima er is club en er word veel gevoetbald met mooie doelen, volleybal veld, en natuurlijk een water en zandhoek en zwembad.. met andere woorden een super aanrader ...

Super!

Eduard, 26-10-2017

Sfeer op de camping is heel plezierig! Plekken zijn erg ruim en organisatie is dik in orde. Kwaliteit van het eten vind ik matig in verhouding tot de prijs.

Heerlijke ruime rustige camping

Gert Nooteboom, 10-10-2017

De mooie ligging van de camping en de mooie plaatsen. Het restaurant is super sfeervol.

Fijne sfeer + leuke activiteiten + mooie ruime plekken/goede huuraccommodaties

Heerlijke vakantie!!

Familie van der Hoeven, 9-10-2017

De sfeer erg fijn, gemoedelijk, gezellig, prachtig aangelegd! Voor kinderen een paradijs! en daardoor voor de ouders ook ;)

de camping heeft een dal gedeelte, het centrale deel, de plekken liggen allemaal hoger, sommigen flink hoger. De wandeling naar het toiletgebouw is sport op zich... overal de tijd voor nemen, maar dat is tenslotte vakantie!

Een mooie,sfeervolle en gezellige gezinscamping.

Familie Maas, 9-10-2017

La bonne source is een echte aanrader voor gezinnen die houden van gezelligheid, mooie omgeving, ontspanning met een christelijk tintje. Klimaat was lekker, niet elke dag zon gehad maar wat temperatuur betreft lekker. Prima om de prachtige omgeving te verkennen. Kinderen willen volgend jaar weer!

Voor herhaling vatbaar!

familie Maat, 9-10-2017

Supermooie camping, mooie bloemenpracht, hippe vormgeving, veel ruimte, schoon en gezellig!

Prachtige plek om te onthaasten

familie Schultink, 8-10-2017

Wat een heerlijk plek om op vakantie te gaan! We hebben ons prima vermaakt met sport, het beekje, struinen over alle heuvelachtige paadjes en een zwembad. Het zwembad is niet enorm groot maar voldoende om even lekker af te koelen. 15 min. bij de camping vandaan is een groot zwemmeer.

Ook de georganiseerde activiteiten waren erg leuk om te doen, geen vol programma maar daarom voor ons juist prima.

Door de uitgestrektheid van de camping is het er heerlijk rustig. De afstanden om te lopen op de camping waren voor ons niet vervelend.

Voor ons gevoel hebben we 2 maanden vakantie gehad, terwijl het 2,5 week was.

Geweldig!

Esther de Keizer, 8-10-2017

We hebben een supervakantie gehad op La Bonne Source. We waren de eerste "bewoners" van de Safarilodge tenten. Een prachtig ruime bungalow "tent"op een mooie plek. De kinderen hebben net als vorig jaar genoten en zich uitstekend vermaakt op de camping. Voor ons de ideale vakantieplek, de kinderen vermaken zich met vriendjes en vriendinnen en wij als ouders hebben dus ook vakantie. Wat wil je nog meer!!

Wij komen volgend jaar zeker weer!!

Genoten!

Desiree, 8-10-2017

Heerlijke camping! Wij zaten in de safari lodges echt prachtig en met zorg ingericht! Veel ruimte en goede bedden. Sanitair ook boven verwachting en ruim! Echt luxe kamperen! De tenten staan wel afgezonderd van de rest van de camping wij hadden gezellige buren dus geen probleem voor ons.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Bonne Source in St. Martin Sepert, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Bonne Source zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Bonne Source scoort een 8.43 uit 10 op basis van 80 reviews.