Géén boekingskosten

Meer camping info

94 Reviews over La Bonne Source

• 10Familie Hendrikse31-12-2021

Een fantastische gezinscamping.

Wij komen hier nu al een paar jaar en kijken op de de dag van vertrek weer uit naar de dag van aankomst. Het is een heerlijke plek waar je tot rust kan komen. Waar de kinderen vriendschappen maken, de activiteiten goed in balans zijn, en waar je ze met een gerust hart kan laten spelen. Vooral de stilte na 21:30 is een pluspunt.....

• 10J.04-09-2021

perfecte camping in een perfecte omgeving!!

prachtige camping, gezellig aangekleed en een enthousiast betrokken team! voor alle leeftijden wordt voldoende georganiseerd, vaak een perfecte mix tussen bezinning en ontspanning, zeker ook voor tieners/jongvolwassenen de plaatsen zijn mooi ruim opgezet met voldoende privacy sanitair is van alle gemakken voorzien en super hygiënisch in het restaurantje kun je gezellig zitten maar vooral heerlijk eten! de omgeving is veelzijdig: actieve uitjes, natuur, cultuur, leuke stadjes... het heeft het allemaal!

kortom: aanrader!!

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Irma van der Vlies Hoek04-08-2021

Coco sweet nr 2 TOP

Verblijf was niet groot maar was heerlijk . We leefden veel buiten en zonodig onder de luifel . We hadden 1 kind van 13 binnen om de Coco en 1 kind van 17 in een bijzet tent. Er was een privé toilet en douche wat helemaal super was , schoon en modern . De bedden waren ook erg goed. We kregen tijdens ons verblijf nog een parasol en een scottel , dat was luxe. Anita en Paul zijn erg behulpzaam. Mijn kinderen waren verzot op Hilde van het animatie team . Het hele team was super. Voor de grotere kinderen worden ook leuke dingen georganiseerd . Je hebt heel veel ruinte om de tenten en toch is er een heerlijke gezelligheid voor wie dit zoekt . De christelijke sfeer is zeer aangenaam maar niet dwingend . We zijn op deze camping 3 x geweest waaronder 2 x met eigen tent en nu de Coco sweet, binnen de laatste 6 jaar.

• 9Fam. B...25-10-2020

Ruime plaatsen en gemoedelijke sfeer!

Grote camping met (relatief) weinig plaatsen. Hierdoor heb je voldoende plek voor jezelf. Een mooie ligging en een team wat altijd klaar staat om je te helpen. Een duidelijke christelijke signatuur die wij als zeer gemoedelijk hebben ervaren. Geen verplichtingen maar je bent vrij om je eigen vakantie in te vullen. Vraag vooral aan mede campinggasten en de eigenaren (en het team) wat er in de omgeving te doen is, want er is volop vertier, meertjes en looproutes. Tevens een rustige camping en voor de jeugd (tussen 14 en 18) zeker een place to be... Wij zeggen....Tot 2021!

• 8Sander22-08-2020

gezellige camping

wij kwamen hier eerst toevallig als overnachtingscamping , na 10 dagen zijn wij terug gekomen en hebben er ook nog tien dagen gestaan . het was er gezellig druk ( corona) in het begin . later werd het rustig . leuk zwembad zijn we elke dag in Geweest . de kinderen hebben genoten , mede door de gezellige georganiseerde avonden . we zijn ook gezellig met de camping wezen kanoen . de camping BBQ was ook leuk. we vonden het erg leuk en voor herhaling vatbaar .

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Familie18-10-2019

Heerlijk genoten

Een hele prettige camping voor ons gezin. Het is rustig, ruim en erg groen. Vanaf 21.30 is het stil. Het programma is beperkt maar wel voldoende in ons geval. Eigenaren en medewerkers zijn ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Buiten de camping om 1 minpuntje: de streek is erg dun bevolkt en er zijn weinig voorzieningen. Voor bezienswaardigheden zit je al snel een uur in de auto.

• 7Ramon18-08-2019

Leuk voor een keer

Mooi natuurlijk aangelegde camping met voldoende activiteiten en ruime plekken. Sommige zonnig en andere schaduwrijk. Alleen Nederlanders! Sanitair schoon.Leuk riviertje. Bewegwijzering is goed. Voldoende te doen in de omgeving. Ik ervaarde de eigenaar als gereserveerd.

• 6Eetgelegenheden
  • 9Wim beken14-08-2019

Prima camping + perfecte animatie

Fijne camping met heerlijk zwembad, veel activiteiten voor de kids , schone toiletgebouwen en een mooi restaurant + tuin met goede eetgelegenheid. In de omgeving is er niet zoveel dichtbij dus je moet altijd een eindje rijden maar de camping bied voldoende activiteiten aan en als je wat verder rijd zijn er prachtige plaatsen zoals Brive /Limoges. Wij stonden op een plekje zonder schaduw en met de warmte was dit wel wat minder . Ook vonden wij het klimmen naar onze plek en naar het zwembad af en toe wel pittig maar je bent op vakantie en je hebt de tijd. Deze camping is zeer aan te bevelen met kids waar alles prima in orde is

• 9Eetgelegenheden
  • 9Johan en Arja14-07-2019

Schitterende camping en zeer gastvrij!

We hebben dit jaar voor het eerst op deze camping gestaan. We waren enorm verrast door de bijzondere ligging van het terrein! Wat een schitterende camping met diversiteit aan plaatsen. We waren er in een zeer warme week ( 38 gr. )maar stonden heerlijk in de schaduw. En konden een heerlijk verkoelende duik in het zwembad nemen. De eigenaars, Paul en Anita en de rest van de crew zijn enthousiast en gastvrij. Ook de omgeving is prachtig en een bezoek meer dan waard.

• 7Eetgelegenheden
  • 9GabriëlleTon03-07-2019

Een prachtige plek in het mooie Frankrijk. Een bijzondere plaats om even op te laden, vakantie te vieren en gezellig samen te zijn. Door gebrek aan bereik, geen afleiding van mobiel of tv heb je de mogelijkheid om als gezin dichter . Camping la Bonne Source is een unieke plek. De warme begroeting en de beriedvaardigheid van het personeel om het de gasten naar de zin te maken is fantastisch.

• 9Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar