Tijdelijk €25 aanbetaling

• 8.9Eetgelegenheden
  • 9Waardering

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

104 Reviews over La Bonne Source

• 7Margaretha25-08-2022

Een mooie camping om te zien

Camping ligt prachtig in het groen. Wel veel hoogte verschillen waardoor je veel moet klimmen en doordat de camping autovrij is, moet je wel steeds een eind lopen naar je auto en dus ook veel sjouwen. Dat vonden wij niet prettig. Er zijn vaste tijden waarop je, je boodschappen boven kunt brengen. Niet echt leuk als je vakantie hebt, dan wil je niet aan tijden vast zitten. Zwembad vinden wij echt te klein. Met een aantal grote tieners is zo'n bad al snel vol. Eten afhalen op de caming is prima en niet al te duur. Jongeren werkers organiseren leuke dingen voor de kinderen. Eigenaren hebben wij als vrij star en weinig empatisch ervaren. De toiletten worden 1x per dag schoongemaakt. Dat is echt te weinig. 2x per dag is echt een must. zeker in het hoogseizoen. Campinggasten waren leuk en onderling was een goede sfeer

• 8Family sunshine21-08-2022

Hele mooie camping, leuk voor een keer!

Hele mooie camping. Prachtig aangelegd, oase van rust! De plekken zijn ruim! Er is een leuk zwembad, maar niet heel bijzonder. Volgens de richtlijnen is de grootte voldoende voor 100 plekken, maar als er veel gezinnen staan met meerdere kinderen wordt het toch al snel wat klein. Mooi sportveld. Leuke jonge vrijwilligers doen erg hun best om allerlei leuke activiteiten voor de kinderen te bedenken! Op de camping zijn behoorlijke hoogteverschillen waardoor het veel klimmen en klauteren is. Ben je rug patiënt of niet goed ter been dan is dit echt niet fijn! De camping is auto vrij wat fijn is! Minder is dat er vaste tijden zijn (van 9-11 en 17-19) om je boodschappen boven te brengen en je daardoor erg vast zit aan de tijd en dat is iets wat je nu juist niet wilt als je op vakantie bent! Omgeving is prachtig, maar je moet wel steeds ver rijden om dingen te bekijken. Toiletgebouw boven is echt te klein, vrijwel elke avond wachten met douchen

• 9Tineke15-08-2022

Ontspannend genieten

Gastvrij, verzorgd, ruime plekken, bijzondere sfeer

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 9Erika Boone14-08-2022

Bijzondere plek!

Wat een geweldige en bijzondere plek, met een hele gemoedelijke sfeer. We hebben 2 weken genoten in de warme zon! Alles prachtig aangelegd en voor de kids fijne animatie.. We hebben nu al heimwee ;) We komen zeker nog eens terug!

• 8Fam. Mourik11-08-2022

Wij hopen nog is terug te komen.

Leuke, gezellige, ruime, groene camping. Mooie ruime plekken met keus genoeg aan schaduw of zon. Rond de receptie en het terras een prachtige bloementuin. Een simpel maar heerlijk zwembad met een leuk peuterbadje. Een mooi programma voor alle leeftijden van ons gezin (zoons van 14, 13, 9). En de beek waar heerlijk in gespeeld werd. Wij hebben een top vakantie gehad.

• 8Eetgelegenheden
  • 10kerssenpitje09-08-2022

Tot volgend jaar!

Wij hebben een heerlijke tijd gehad op deze camping. Ruime kampeerplekken, mooie omgeving, schoon sanitair, gezellige medewerkers, heerlijke frietjes, fijne sfeer, goed georganiseerde activiteiten... wij zijn lekker tot rust gekomen en de kinderen hebben zich goed vermaakt. Wij hopen volgend jaar zeker terug te komen!

• 10Evelyn Hess05-08-2022

Op zich een leuke camping

Het is een leuke camping. Het zwembad is mooi aangepast nu met het peuter badje erbij. Ook in de buurt zijn er veel locaties waar je kan genieten. De auto niet bij de tent is een pluspunt. Het is op deze manier veiliger, en is veel rustiger.
    Al met al een geweldige plek om te zijn.

• 10Kees05-08-2022

Adembenemend

Heel leuk team . Heel enthousiast. Een hele leuke binnenkomst . Hele mooie bloemen . En een mooie natuur .een heel leuk team

• 10Mevrouw van Bochove05-08-2022

Geweldig

Super leuk team! Toiletten waren schoon, leuke activiteiten en dan vooral het volleybal :) Zeker voor herhaling vatbaar!

• 7Familie N27-07-2022

Vele komen hier terug maar wij waarschijnlijk niet

Op zich prima camping. Mensen zijn aardig. De gastvrijheid is in vergelijking tot seculiere campings die wij in Frankrijk bezochten helaas wat minder. Je auto mag alleen tussen bepaalde tijden de camping op en het is erg stijl wat sjouwen met boodschappen lastig maakt of je moet specifieke tijden boodschappen doen, wat niet handig is als je een dagje weg gaat. Ook passen niet eens alle auto’s op de algemene parkeerplaats. En als je je brood niet voor 1130u besteld hebt dan moet je s ochtends een kwartier rijden om de dichtstbijzijnde supermarkt brood te halen.

Voor de kids is er allerlei leuks te doen. Geen heel vol programma. Andere campings komen ze een rondje doen om iedereen op te halen. Hier moet je je kids zelf brengen en enthousiasmeren.

Sanitair is goed en schoon

Ze doen wel hun best maar gastvrijheid en meedenken ipv regels aanhouden zouden ze hier, zeker gezien het christelijke karakter wel stappen in kunnen maken.

Camping La Bonne Source info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar