Vakantiehuis Domaine de Romefort

Vakantiehuis Domaine de Romefort
9,3

19 reviews over Vakantiehuis Domaine de Romefort in het Nederlands

Met jonge kinderen

Fijn om te zijn. Rustig .

Greetje Wijngaard
10-10-2016

Een fijn huis. Voor mij ideaal omdat ik slecht ter been ben. Alles op de begane grond. Het huis is van vele gemakken voor zien. Eigenaren zeer prettige mensen.

Misschien zou er aan de overkant van de ingang een soort spiegelbord kunnen komen, dan kun je beter zien of er auto's aankomen. Nu is het moeilijk te zien of er verkeer aan komt.

Fantastisch!

Bert Jonckers
26-8-2016

Fenomenaal, fantastische locatie

Nicole
17-7-2016

Prachtige gites van alle gemakken voorzien op een mooi groot terrein. veel activiteiten voor jong en oud. Eigenaren steeds weer behulpzaam en geïnteresseerd

Kortom een aanrader, van ons krijgen ze een dikke 9,5. Wij komen zeker terug.

Zowel tournesol, le pavot als le marguarit ervaren, allen prima accomodaties, met prachtig uitzicht en alle faciliteiten die je wenst.

Topvakantie en voor herhaling vatbaar!

Huisintveld
11-1-2016

Super leuke vakantie gehad met drie gezinnen in Le Manoir. Hele vriendelijke eigenaren en altijd bereid om een praatje te maken of een leuke tip te geven. Zo zijn we op aanraden van hen naar een festivalletje in Saint-Leonard de Noblat geweest. Super lekker gegeten met de lokale bevolking! Aanraders zijn zeker de pizza-avond en de BBQ. Boogschieten en mountainbiken was ook heel leuk. Voor ons was het zeker voor herhaling vatbaar! We hebben het er nu al over wanneer we weer terug gaan.

Rust en privacy

Els&Matthieu
8-9-2015

Een heerlijk huis, Le Narcisse, alles begane grond dus ideaal voor mensen die minder valide zijn. Ruime privétuin met schaduwrijke plek onder de bomen om te eten en te lezen. Lekker zwembad en gastvrije eigenaars . Iedere ochtend vers brood , heerlijk Limousinvlees op de gezamenlijke barbecue. Een plek om naar terug te keren!

Ultiem genieten

de zwollenaartjes
27-7-2015

Wij hebben hier net 2 weken in het Manoir gezeten met 11 personen. Het huis zag er super uit, netjes, schoon en van alle gemakken voorzien. De slaap- en badkamers zijn ruim. Van het servies en glaswerk is er ruim voldoende aanwezig. En anders wordt er snel wat geregeld. Zo stond er binnen 5 minuten een extra parasol bij de eettafel buiten.Er worden van allerlei leuke dingen georganiseerd, zoals BBQ-avond, pizza-avond, mountainbiken, boogschieten en nog meer... De eigenaren zijn heel aardig en behulpzaam, niet opdringerig maar wel aanwezig indien nodig... Ze hebben leuke tips voor uitstapjes. Ook werd er op een avond spontaan een "poolparty" georganiseerd. Oftewel, de lampen in het zwembad gingen aan en iedereen mocht nog even zwemmen, voor de grotere kinderen was dat geweldig...

Als ik dan toch een minpuntje moet bedenken dan is het wel dat het Manoir geen "privé tuin" heeft (de andere huizen wel) en dat dat terras erg scheef is. Maar dan ben ik dus echt aan het zoeken ;-)

Even leven als God in Frankrijk

Jayne Bakker - Van den Hende
8-7-2015

Helemaal geweldig! Een prachtige plek waar een waar paradijs gemaakt is. Unieke en schone accomodaties, elk huis(je) weer totaal anders, maar wel allemaal even smaak- en sfeervol. Schitterend uitzicht, zowel vanaf het balkon als het terras. Alles ruim. De keuken was NB groter en luxer dan thuis. Goede bedden ook. Voelde echt als thuis. Perfecte combi van rust en leuke, boeiende activiteiten in een schitterend landschap. Een en al klantvriendelijkheid. Het samen pizza maken en de BBQ zijn een belevenis, waar geen sterrenrestaurant tegenop kan. Ongedwongen genieten van lekker en vooral ook goed eten (geen "zooi"!). Wij komen zeker terug. Het liefst met familie en vrienden omdat alle foto's die we nu hebben gemaakt nooit het gevoel kunnen geven dat we in Domaine de Romefort hadden en wat we zo graag met heel veel zouden willen delen en wat hier dus kan! We moeten ook terug want in de omgeving is nog zo heel veel leuks en moois en daar hebben we maar een klein deel van kunnen bewonderen.

Close to perfection!

cathelijne_1
25-8-2014

Voor de tweede keer terug naar dit heerlijke oord. Ditmaal in de nieuwe gite 'Tournesol'. Groot genoeg voor twaalf personen, wij waren er met zes... Een werkelijk ZALIG huis! Alles was er voorhanden, je kon het zo gek niet bedenken. Brandscoon, opgemaakte bedden, drie badkamers, vier WC's en het uitzicht vanaf je terras... ADEMBENEMEND!

Domaine de Romefort is een dorpje op zich met zeven gites. Je kan contact maken met de andere gasten, maar niks hoeft. Er is een gezellig centraal pleintje waar je samen wat kan eten (pizza bakken, heeeerlijke BBQ) of zomaar gezellig kan zitten aan de lange buitentafels.

De eigenaren nemen je op in 'hun dorp'. Heb je een vraag, iets nodig, wil je iets weten: ze staan meteen voor je klaar!

Wij zijn hier nog lang niet uitgekeken, wat een fantastisch mooie omgeving, wat een natuur en wat een rust. (En voor de stadsmensen die wij zijn, Limoges ligt op 20 autominuten afstand)!

Fam. met 4 volw. en 2 kinderen (13 en 6).

prachtige plek

Bart Nefs
8-8-2014

Zeer gastvrij zonder opdringerigheid; zeer kindvriendelijk ; op mooie afstand van het dorp

Domaine de Romefort is een mooie locatie met prachtige accomodaties, gezellige Nederlandse eigenaars en een prachtige omgeving. Je voelt je hier direct thuis en op je gemak, in alle gemakken is voorzien en het is netjes.

Op korte afstand is in de omgeving voldoende diversiteit om er lekker op uit te gaan. Kortom alle ingrediënten om lekker te ontspannen en te genieten van de mooie dingen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Domaine de Romefort in St. Leonard de Noblat, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Domaine de Romefort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.