Camping Au Pont du Dognon

Camping Au Pont du Dognon
8,3

5 reviews over Camping Au Pont du Dognon in het Nederlands

Mooie en rustige camping.

P&E
20-7-2018

Zeer gastvrij en vriendelijke eigenaar. Spreekt ook goed Engels. Brood wordt 's-ochtends vroeg bij je tent, camper of (sta)caravan bezorgd. Prachtige en rustige omgeving. Al met al een uitstekende plek om goed tot rust te komen.

Mooi aan stuwmeer (ideaal vissers- karpers) gelegen camping met ruime sta plaatsen en keuze uit diverse nette chalets/mobile homes. Sanitaire was schoon maar enkele verdienen kleine reparaties. Nieuwe eigenaar en zeer gemotiveerd en ontzettend vriendelijk en gastvrij. De bestelde broodjes werden bii de caravan afgeleverd. Voor kinderen voldoende te doen, mooi zwembad en mogelijkheden om.zich op het terrein of op het meer te vermaken. Op loopafstand een hotel restaurant was tijdens ons verblijf gesloten i.v.m renovatie werkzaamheden. Wij komen zeker terug. Wensen de eigenaar succesvolle jaren toe is hen van hartr gegund

Prachtig mooie plek, schitterend uitzicht

Corry de leeuw
26-7-2016

De rust en de vele mogelijkheden om te fietsen en te wandelen.

De nieuwe eigenaar (sinds 1 jaar ) is gastvrij en vriendelijk.

Heeft nog veel werk te doen, maar is enthousiast.

Het zou fijn zijn als je in de toekomst ook wat kan eten.

Komen zeker een keer terug

Quand vous arrivez vous vous dites..pourquoi j'ai loué ici? Et en fait ...c'est parce qu'il est tôt. Vous entendez les oiseaux, les vaches, l'eau de la rivière..plus vous avancez ..et là c'est le rires des campeurs, ou de ceux qui ont loué comme vous. Un problème? il est vite résolu et plus que résolu. C'est du service plus!! Les Mini chalets sont vraiment très petits..donc il faut bien prévoir le coup. 3 semaines de vacances formidables!!! Un peu plus de relax à la piscine..serait un plus. Une région extra.

2008

Terrassencamping

Janet
9-8-2008

Vrij rustige camping. Helaas is er geen mogelijkheid om iets te eten. Er zijn weinig speelmogelijkheden voor de kinderen. Achteraf kwamen we er achter dat er wel iets voor de kinderen georganiseerd werd maar daar werden wij vooraf niet van op de hoogte gesteld. Er is een zwembadje. Sanitair is niet echt schoon. Wel een mooie omgeving.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Au Pont du Dognon in St. Laurent-les-Eglises (Haute Vienne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Au Pont du Dognon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Au Pont du Dognon scoort een 8.3 uit 10 op basis van 5 reviews.