Reviews over St. Hilaire les Places

Heerlijke vakantie!!

Jimmy & Judith,
    20-8-2016

Het beheer van de camping is nog niet zo lang geleden overgenomen door een jong stel. Zij zijn hard bezig de camping weer volledig tot zijn recht te laten komen. Ze zijn zeer vriendelijk en spreken zelfs een woordje Engels. Er wordt veel georganiseerd voor jong en oud, je bent vrij om aan deze activiteiten deel te nemen. Wij hebben vooral de gezamenlijke barbecue als zeer gezellig en positief ervaren. De plekken zijn ruim, schaduwrijk en goed onderhouden. Ook een extra service in de vorm van het lenen van stoelen of zelfs een koelkast is een kleine moeite.

Kortom een prima plek om je vakantie door te brengen!

We komen zeker nog eens terug! Jimmy en Judith

goede en goedkope camping

hevanlaar,
    6-8-2011

De camping is recentelijk overgenomen door een jong echtpaar

Men is druk bezig het sanitair te upgraden

De camping is een goede uitvalbasis voor het bezoeken van Limoges en Ourodur