Camping Municipal Montreal

Camping Municipal Montreal

31 reviews over Camping Municipal Montreal in het Nederlands

Alice scholte- de weerd
15-9-2017

Mooi gelegen camping, goed verzorgde plaatsen met prachtig uitzicht, schoon sanitair en de eigenaren Leonie en Hans zijn ontspannen, gezellig en behulpzaam. Camping wordt veel ten onrechte gebruikt als doorgangscamping waar je overigens geen last van hebt.

Heerlijke plek

Fred Ziel
23-7-2017

1e 3 weken van juli op deze prachtige camping gestaan. Een oase van rust. Superschoon sanitair en heerlijke douches. Ruime door coniferen afgeschermde plekken. Het hele terrein wordt ook super onderhouden. Wat we wel jammer vinden is dat de camping ook enorm in trek is bij campers en mensen die deze mooie camping benutten als overnachtings camping. Hier doe je de camping en de hele mooie streek te kort mee. Een langer verblijf is zeker de moeite waard. De camping wordt gerunt door Hans en Leoni met hun geweldige team. Super vriendelijk en veel aandacht voor hun gasten. Zeker een aanrader.

Oude reviews (archief)

Mooie heerlijke camping

Van Noordt
5-10-2016

We hebben voor de 2e keer op deze camping gestaan, de eerste keer was in 2013. We hebben het weer heerlijk gehad, prachtige plek met mooi uitzicht over het meer. Hans en Leonie zijn erg aardige en gastvrije mensen, en de kookkunsten van Hans zijn nog veel beter geworden, we hebben steeds heerlijk en heel gezellig gegeten. Het sanitair is op elk moment van de dag brandschoon en fris. De rust op de camping is ook heerlijk ondanks dat dit door veel mensen als een overnachtingscamping wordt gebruikt, wat overigens erg jammer is want de camping verdient het om voor een langere tijd te staan. We komen zeker terug als we weer in deze regio zijn. En Hans..... het stoofpotje wat je voor ons maakte op onze laatste avond kan zo op de kaart hoor😊

wat een lieve eigenaars!

Familie Van der Kamp
13-9-2016

onbedoeld kwamen we op deze camping terecht vanwege pech met onze auto.

We kwamen echt in een warm bad.

We hebben zo veel hulp gekregen, niks was teveel.

Bellen met de garage, kaartje printen, taxi bellen

Heerlijke camping, grote plaatsen en prima sanitair.

En de wifi is goedkoop!

Zeer fraai

Marc
9-8-2016

Mooie camping, bij een zwemmeer. Voorzien van duikplanken. Tevens klein zwembad aanwezig. Mooi sanitair en mooie ruime plekken. Een paradijsje. We hebben hier één nacht verbleven, maar de kinderen waar zeer enthousiast. Eén nacht, daar doe je deze camping eigenlijk te kort mee. Dus wellicht nog een keer terug voor een langer verblijf. Kortom, fraaie camping. En niet duur.

Waanzinnig! Wij komen zeker terug!

Mieke
1-7-2016

Als je er op tijd bent heb je 'n mooie plek. En heerlijk eten, ik heb reacties gehoord van: "ik heb de hele vakantie nog niet zo lekker gegeten". 'Restaurantje' was volledig bezet. Zegt genoeg.

Top camping zeer goed verzorgd

Jean Paul
13-5-2016

Waanzinnig mooie ligging aan een meer. Alle plaatsen kijken hierop uit, Als je van rust en natuur houdt, dan is dit werkelijk een aanrader. Eigenaren, Hans en Leonie, spreken bijna talen en kunnen je ook vertellen van de bezienswaardigheden, tot hulp bij eventuele problemen.

Camping is tot in detail goed verzorgd en je kunt er perfect eten voor een spotprijs.

Er is een zwembad bij de camping, maar er ligt een groot meer naast, dus dat beoordeel ik maar als zwembad.

Nadeel: Het weer, maar daar kunnen zij niet zoveel aan doen :)

aanrader

Marianne Manders-Vorstermans
16-4-2016

Al drie jaar komen we in april en september op deze schitterend gelegen camping op onze heen- en terugreis naar/van Zuid-Spanje.

Goed: Eigenlijk alles: Heerlijk rustpunt tijdens een lange reis.

Niet goed: Wij hebben niets negatiefs ontdekt : Gastvrij en behulpzaam, restaurant open en goed, sanitair uitstekend, alles keurig opgeruimd.

Een aanrader

Ad Matla
18-9-2015

Wie op de A20, 60 km onder Limoges, afslag 42 voorbij rijdt mist dit juweeltje van een camping. De camping 6 km van de snelweg, maakt onderdeel uit van een plan d 'eau. Bewaakt strand / zwemmen / vissen / waterfietsen etc. De NL eigenaren Hans (uitstekende kok) zijn partner Leonie (uitstekende gastvrouw) en dochter Ilse maken er samen met de ruwe diamant, de Belgische Charlotte een uitstekend verblijf op deze camping mogelijk. Schoon sanitair,(wordt 2016 deels vervangen) prachtig uitzicht over het meer met forel / barbeel / karper / snoek en baars.

vergunning 10€/pd 30€/pw . Vissteigers voor gehandicapten. Afgebakende plaatsen, Klein maar doelmatig eigen zwembad met kinderbad en ligstoelen. Ook verhuur mogelijkheden ook uitstekende voorzieningen voor gehandicapten. Uitstekend en betaalbaar restaurant met beperkte kaart. Actief: Fietsen ( gemiddeld) wandelen en voldoende te zien in de omgeving maken een (lang) verblijf op deze camping zeker de moeite waard. Dus een echte aanrader .

Aardig

Wil Hoppers
15-9-2015

We waren op door reis richting Lourdes,op de fiets.

De campingplaats was prima, schitterend gelegen aan het meer,

Aardige buren die onze tent hielpen op zetten.

Goed sanitair, leuk aangekleed met allerlei snuisterijen.

Een warme douche zou welkom zijn, ondanks het luxe aanzien van de camping was dit toch teveel gevraagd.

Het zou aan de dikke leidingen liggen en je moest geduld hebben om warm water te krijgen, alleen hoeveel geduld werd er niet bij gezegd.

's Avond geen warm water, 's morgens geen warm water.

Een biertje in de kantine of iets te eten, was ook al niet mogelijk. Te weinig gasten die er gebruik van wilden maken. Helaas voor ons.

Al met al een beetje teleurstellend.

Dus geen camping voor de snelle trekker.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal Montreal in St. Germain les Belles, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal Montreal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Municipal Montreal scoort een 8.99 uit 10 op basis van 33 reviews.