Camping de Montreal

38 reviews over Camping de Montreal in het Nederlands

Nooit meer

Mw. Schipper
2-9-2019

We werden bij de receptie op een schoolmeesterachtig manier te woord gestaan. En kregen te horen: als je de auto niet op je eigen plek neer zet, dan breng ik gewoon 2 plaatsen in rekening. Hmm, dat had ook op een meer klantvriendelijke manier gebracht kunnen worden. Het sanitair staat vol met oude rommel. De receptie is slechts open van 8.00-10.00 uur en van 16.00-18.00 uur. Ook niet erg klantvriendelijk. Wanneer ik er om 10.10 uur binnen loop omdat de deur toch open staat, krijg ik te horen: Wij zijn gewend af te rekenen tussen 8.00 en 10.00 uur. Opnieuw zo'n schoolmeestertoontje. Ze zullen ons daar nooit meer terug zien.

Gereisd Met partner in augustus 2019

Fijne camping, vriendelijke eigenaren.

Aad van der Gulik
17-8-2019

Bij aankomst heeft deze camping niet de vriendelijkste entree. Dat viel erg mee toen we de camping opdraaiden. De camping heeft mooie plaatsen in de zon en in de schaduw. De eigenaren zijn heel vriendelijk en klantvriendelijk. Het sanitair is onberispelijk schoon en alles werkt uitstekend. Wij betaalden per dag maar €13,-. Wat ik hoorde wordt de prijs van deze camping met zwembad (gemeentezwembad gratis) in 2020 maar €11.- bedragen. Ook organiseerden ze een lunch voor een klein prijsje op een mooie plek in de omgeving. Voetbalwedstrijd bekijken in recreatieruimte en biertje c.q wijntje gratis.Het dorpje is lopend te bereiken. Een supermarkt ligt naast de camping. Aan te bevelen camping.

Absoluut voor herhaling vatbaar.

Leanne Blaauw
9-8-2019

Hier 3 nachten gestaan als doorreiscamping. Leuke, nette camping met een klein openluchtzwembad. Ideaal voor als de kinderen even willen opfrissen. Camping ligt direct naast een grote zwemvijver welke van de gemeente is en je vrij gebruik van kunt maken. Tevens de nodige speeltoestellen dus voor kinderen genoeg vertier. De camping wordt gerund door een uiterst vriendelijk Nederlands stel, Hans en Leonie. Zij runnen ook het bijbehorende restaurant waar je prima kunt eten voor een geschikte prijs. Wel even reserveren!! Het sanitair is schoon maar ietwat verouderd maar voor een paar nachten prima. Al met al een goede camping voor een hele nette prijs en perfect gelegen! Wij raden hem absoluut aan!!!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

We hebben een aantal aanbieders voor de Montreal voor je op een rij gezet:

Uitstekende camping dus wie weet, tot ziens!

Feite en Margreet de Haan
20-6-2019

Prachtige camping, schoon, goed onderhouden, prachtig gelegen aan een meer. Zelfs het probleem van een vergeten opdraaisleutel werd moeiteloos opgelost door Hans .

Prima camping, komen we zeker terug.

ronald van kammen
3-5-2019

Neem vooral afslag 42 van de A20 naar deze camping. Gelegen aan een meer in een prachtige omgeving. Ook voor visliefhebbers zeker een optie. Als doortrekcamping uiterst geschikt door redelijke aanrijtijd, ongeveer 10 min. Ruime plekken, uitstekend sanitair en verwarmd. Brood is te bestellen (08.00 uur beschikbaar) bij een uiterst vriendelijke Nederlandse eigenaar, die verder ook bereid is je alle nodige informatie te verstrekken.

Gereisd Met partner in april 2019

Anita
      20-8-2018

Gastvrij ontvangen door Hans en Leonie de eigenaars van de camping. Goed en schoon sanitair. Heerlijk eten in het restaurant. Iedere morgen vers brood. Heerlijk gelegen aan een meertje. Echt een aanrader.

Aanrader!!

Frank Tissink
      12-8-2018

Heerlijke camping in een werkelijk prachtig gebied. Na een stoffig, rumoerig en heet verblijf in Spanje even bijkomen in deze oase van rust. Een aanrader is de omgeving te verkennen en een dagje naar het meer van Vassivierre te gaan. Tijd heeft daar schijnbaar stil gestaan. Over de camping niets dan lof.

Alice scholte- de weerd
      15-9-2017

Mooi gelegen camping, goed verzorgde plaatsen met prachtig uitzicht, schoon sanitair en de eigenaren Leonie en Hans zijn ontspannen, gezellig en behulpzaam. Camping wordt veel ten onrechte gebruikt als doorgangscamping waar je overigens geen last van hebt.

Heerlijke plek

Fred Ziel
      23-7-2017

1e 3 weken van juli op deze prachtige camping gestaan. Een oase van rust. Superschoon sanitair en heerlijke douches. Ruime door coniferen afgeschermde plekken. Het hele terrein wordt ook super onderhouden. Wat we wel jammer vinden is dat de camping ook enorm in trek is bij campers en mensen die deze mooie camping benutten als overnachtings camping. Hier doe je de camping en de hele mooie streek te kort mee. Een langer verblijf is zeker de moeite waard. De camping wordt gerunt door Hans en Leoni met hun geweldige team. Super vriendelijk en veel aandacht voor hun gasten. Zeker een aanrader.

Mooie heerlijke camping

Van Noordt
      5-10-2016

We hebben voor de 2e keer op deze camping gestaan, de eerste keer was in 2013. We hebben het weer heerlijk gehad, prachtige plek met mooi uitzicht over het meer. Hans en Leonie zijn erg aardige en gastvrije mensen, en de kookkunsten van Hans zijn nog veel beter geworden, we hebben steeds heerlijk en heel gezellig gegeten. Het sanitair is op elk moment van de dag brandschoon en fris. De rust op de camping is ook heerlijk ondanks dat dit door veel mensen als een overnachtingscamping wordt gebruikt, wat overigens erg jammer is want de camping verdient het om voor een langere tijd te staan. We komen zeker terug als we weer in deze regio zijn. En Hans..... het stoofpotje wat je voor ons maakte op onze laatste avond kan zo op de kaart hoor😊

Gereisd Met partner in september 2016

• Warme douchesAanwezig
      • Overige servicesWasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping de Montreal in St. Germain les Belles, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping de Montreal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.