Landhuis Maison Courbarien

Landhuis
Kleine hotelsWeer vandaag10°1°
Landhuis Maison Courbarien
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Maison Courbarien voor je op een rij gezet:

Laatste review

Leuke vakantie

Huis is gelegen in een heel rustig dorpje, voor alle excursies moet de auto genomen worden maar dan verblijf je ook in een mooie omgeving

Het huis is voorzien van alle basisbehoeften, niet luxe, wel hygiënisch

Het personeel is geweldig, behulpzaam, lief, ontzettend kindvriendelijk,...

Het eten is basic maar daardoor prima voor kinderen, lekker en voldoende

Kenmerken
Speeltuin
Parkeren mogelijk
Kinderopvang

29 reviews over Landhuis Maison Courbarien in het Nederlands

Leuke vakantie

Het huis is voorzien van alle basisbehoeften, niet luxe, wel hygiënisch

Het personeel is geweldig, behulpzaam, lief, ontzettend kindvriendelijk,...

Het eten is basic maar daardoor prima voor kinderen, lekker en voldoende

Totaal ontzorgde vakantie!

Nancy
6-9-2014

Wat heerlijk: na een druk jaar een paar weken heerlijk eten zonder te koken en vrolijk spelende kinderen die aan de slag zijn met het animatieteam. En dat alles terwijl je een wijntje drinkt en een boekje leest of lekker een stuk gaat fietsen. Kortom: alle dagelijkse beslommeringen worden voor even helemaal overgenomen door het team van de touroperator. Verder was het gezelschap van de andere ouders bijzonder: de gesprekken tijdens het diner terwijl de kinderen elders met het team aten, de avonden bij het kampvuur, de wandelingen door de bossen en stadjes in deze prachtige omgeving. De kleinschaligheid maakt de contacten op vakantie heel persoonlijk.

Wat een geweldige tijd hebben we met z'n drieën (6, 7, ik) gehad! Het enthousiasme, de passie en de volledige toewijding van het gehele team zijn werkelijk onovertroffen. De kinderen hebben genoten van de picknicks bij meertjes en bruggen, van het rivierkreeftjes vangen, van het bramen plukken, van de speurtocht door het bos, van van van.... En ik als ouder heb óók genoten, en niet alleen omdat de kinderen het goed hadden. Wat dacht je van diners bij kaarslicht met fijne mensen, fietstochten, elke avond kampvuur... Ik zeg: aanrader!!

Ik kom weer terug!

P.B.
1-9-2014

Voor de tweede keer geweest. En volgend jaar kom ik weer.

Het team maakt een feest van je vakantie! Als een-ouder kom je compleet opgeladen met erg blije kinderen weer thuis.

Vakantie herinneringen voor mijn kinderen voor het leven!

Heerlijk gegeten, fijne kampvuren, kindvriendelijk. Fijn oud broccante-achtig Frans landhuis, ademt heerlijke sfeer uit. Je voelt je meer dan welkom.

Een absolute aanrader

Monique Creutzburg
28-8-2014

In jaren niet meer zo genoten van een vakantie. Ik wil Harry en zijn team hiervoor bedanken. Wij voelden ons er helemaal thuis. De gastvrijheid was enorm. Zeer goede balans tussen 'tijd voor de ouder' en 'samen iets met de kinderen doen'.

Het eten was iets te goed, want ik krijg nu klachten van mijn dochter thuis!

We hebben ons geen moment verveeld en toch kom je ook tot rust.

De locatie is afgelegen, maar dat geeft niets, aangezien er genoeg auto's zijn en/of het team van Harry altijd bereid is iemand weg te brengen.

Belangrijk was dat ouders een veilig gevoel hadden; de kinderen konden nergens heen.

Absolute aanrader dus als je enorm veel plezier wilt hebben!!

Monique

Geweldig, voor herhaling vatbaar

Sander
26-8-2014

Het landhuis ligt prachtig in de natuur, tussen verschillende echte franse dorpjes. Alles is omheind, je kan nergens tussen door, dus erg kindvriendelijk. zwembad is gewoon goed, lekker voor een heerlijke duik.

Volgend jaar ben ik er zeker weer

Geweldig vakantieadres!

Kris
26-8-2014

Als je als alleenstaande ouder met jonge kinderen een geweldige vakantie wilt vieren dan is dit zeker een aanrader. Met mijn drie kinderen (3,5 en 7) heb ik hier 2 weken gelogeerd, het was in 1 woord fantastisch. Het team onder aanvoering van Harry is erg gastvrij en zeer kindvriendelijk, ze doen hun uiterste best om het iedereen naar hun zin te maken. De kinderen worden met leuke thema's diverse keren in de week vermaakt door het animatieteam, hierdoor heb je als ouder de ruimte om ook zelf leuke dingen te gaan doen. Ik de omgeving kun je heerlijk wandelen en zijn er leuke uitstapjes met of zonder kinderen te maken. Qua eten en verzorging zat het ook helemaal goed, geen standaard lopend buffet maar vers bereide maaltijden die zeer smaakvol waren. Kortom als je voor jezelf en je kinderen een leuke ontspannende en gezellige vakantie zoekt dan is Maison Courbarien 'the place to be'!!

Heerlijk!

Eline
25-8-2014

Wat heb ik samen met mijn zoontje van 6 genoten van alle gastvrijheid en organisatie van Harrie en zijn team. De kracht, betrokkenheid en flexibiliteit om iedereen zich thuis te laten voelen is uitzonderlijk.

Binnen de muren is alles zo kindvriendelijk dat je als ouder echt ook tot rust komt. Het programma dat het team voor de kinderen elke week weer in elkaar zet en met zoveel enthousiasme uitrolt, geeft je kind en dus jou als ouder echt het gevoel dat je welkom bent en onderdeel van Maison Bourbarien wordt...

Waar ze echt toe instaat zijn is dat ze voor jou en je kind van het verblijf in Maison Bourbarien echt een beleving maken. Dat is beide weken echt goed gelukt! Het weer liet wat te wensen over, maar dat kan je alleen de weergoden kwalijk nemen.

Wanneer ik zou beoordelen met een 10, dan lijkt het net alsof ik mogelijk niet kritisch ben en makkelijk hoge cijfers geef. Vandaar mijn dikke 9.

Warme groeten,

Eline

Sfeervol mooi landhuis, waar zowel de gezelligheid vd groep maar ook een rustig plekje bij tent, vijver en/of heerlijke hangmat gezocht kan worden. Superfijn team. Ze doen er alles aan om je een heerlijke vakantie te geven, niets is te veel. Tips over de omgeving, wandel/fiets- en hardlooproutes worden moeiteloos en goed gegeven! Mooie dorpjes, weekmarkten, heerlijke lunch bij een meer en nog veel meer! Voor mensen zonder auto zijn ze altijd bereid zo nodig te halen en/of brengen. Omgeving is rustig, (dus) niet voor feestgangers, maar met een eigen kampvuur en prachtige natuur mis je niks! Heerlijk,gezond en kindvriendelijk gegeten, terwijl volwassenen niks tekort komen! Volpension, dus echt elke zorg wordt uit handen genomen. Door de mooie, grote en omheinde tuin kunnen kinderen veilig hun gang gaan en genieten en spelen. Het touroperatorteam geeft ze een week om nooit te vergeten!

Kortom, woorden schieten eigenlijk tekort, een heerlijke onvergetelijke vakantie gehad!! Mijn dank!

Uitstekend vakantievieren!

GTR
12-8-2014

Prima locatie om met je kid(s) vakantie te vieren. Het huis ligt iets wat afgelegen, maar met veel mooie wandelroutes in de buurt. Met een auto liggen een aantal mooie 'attracties' en stadjes binnen handbereik. Bijvoorbeeld een klimbos dat zowel voor kids als volwassen uitdagend is! Ook ligt er een prima strandje op een halfuur rijden. Zowel de eigenaar van de accommodatie, zijn bar- en keukenhulpen, alsmede het animatieteam, etc zijn super. Zij zorgen er echt voor dat je als ouder, maar ook als kind een geweldige vakantie beleeft. Prijs/kwaliteit verhouding is goed. Zowel ontbijt/lunch zijn meer dan voldoende en van prima kwaliteit en ook het diner is elke avond een verassing. Soms eten de kids apart en soms samen met de ouders. Ook hierdoor leggen de kids snel contacten. Elke avond wordt er door de ouders (vrijblijvend) geborreld bij 't kampvuur. Tot slot heeft het huis een grote omheinde tuin, waar speelvoorzieningen en een zwembad zijn ondergebracht,

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis Maison Courbarien in St. Georges-la-Pouge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis Maison Courbarien zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.