• Type accommodatie

Reviews over St. Georges-la-Pouge

St. Georges-la-Pouge

Monique Creutzburg
    28-8-2014

Typisch Frans klein dorpje. De streek biedt genoeg wandel of fietsmogelijkheden. Er is ook een leuk meer in de buurt.

Rust en de franse sfeer opsnuiven

Marjolein
    26-8-2014

Een geweldige plek om samen met je kinderen vakantie te vieren. Geen massa toerisme, maar wel het echte franse landschap en daarbij een klein pittoreske dorpje. In de buurt is een meer, waar je met gemak een dag kan doorbrengen met de kinderen. Zwemmen en roeien. En in huize Courbarien worden de kinderen lekker vermaakt, terwijl de ouders een glaasje wijn kunnen drinken.

St. George la Pouge

Eline
    25-8-2014

De omgeving heeft zeker genoeg opties, maar het dorpje St. George la Pouge is erg klein. Maar door het team in Maison Courbarien hebben we verder in de omgeving genoeg kunnen beleven en was niets buiten bereik.

Prachtige omgeving, heerlijke sfeer!

Anita
    24-8-2014

Geschikt voor kleine kinderen en mensen die vooral de rust en ontspanning in mooie plekken en natuur zoeken. Gezellige winkeldorpjes en weekmarkten zijn er zeker maar voor het echte uitgaans/feestgedruis zou ik hier niet heen gaan. Ontzorgen en genieten in mooie Franse sferen!!! Vooral gaan!!

Geweldige plek!

Evelien
    11-8-2014

In de omgeving is genoeg te doen: wandelen, fietsen (gratis leenfietsen!), marktjes, stadjes (kunstenaarsdorp), klimpark, groot (en beveiligd) (zwem-)meer, wolvenpark, ponyritjes, restaurants. De natuur is schitterend, groen, heuvelachtig. Rustige streek, dus wie op zoek is naar een bruisende, dynamische omgeving, kan beter elders terecht. Het beste kun je hier overigens met auto terecht.

St. Georges-la-Pouge scoort een 7,7 uit 10, op basis van 9 reviews