Sorteren

Reviews over St. Georges-la-Pouge

Citaat kinderen: "beste vakantie ooit"

Mieke
    15-9-2014

Leuke vakantie

Huis is gelegen in een heel rustig dorpje, voor alle excursies moet de auto genomen worden maar dan verblijf je ook in een mooie omgeving

Het huis is voorzien van alle basisbehoeften, niet luxe, wel hygiënisch

Het personeel is geweldig, behulpzaam, lief, ontzettend kindvriendelijk,...

Het eten is basic maar daardoor prima voor kinderen, lekker en voldoende

Totaal ontzorgde vakantie!

Nancy
    6-9-2014

Wat heerlijk: na een druk jaar een paar weken heerlijk eten zonder te koken en vrolijk spelende kinderen die aan de slag zijn met het animatieteam. En dat alles terwijl je een wijntje drinkt en een boekje leest of lekker een stuk gaat fietsen. Kortom: alle dagelijkse beslommeringen worden voor even helemaal overgenomen door het team van de touroperator. Verder was het gezelschap van de andere ouders bijzonder: de gesprekken tijdens het diner terwijl de kinderen elders met het team aten, de avonden bij het kampvuur, de wandelingen door de bossen en stadjes in deze prachtige omgeving. De kleinschaligheid maakt de contacten op vakantie heel persoonlijk.

Al na één week uitgerust... laat staan na twee!

Maarten
    1-9-2014

Wat een geweldige tijd hebben we met z'n drieën (6, 7, ik) gehad! Het enthousiasme, de passie en de volledige toewijding van het gehele team zijn werkelijk onovertroffen. De kinderen hebben genoten van de picknicks bij meertjes en bruggen, van het rivierkreeftjes vangen, van het bramen plukken, van de speurtocht door het bos, van van van.... En ik als ouder heb óók genoten, en niet alleen omdat de kinderen het goed hadden. Wat dacht je van diners bij kaarslicht met fijne mensen, fietstochten, elke avond kampvuur... Ik zeg: aanrader!!

Ik kom weer terug!

P.B.
    1-9-2014

Voor de tweede keer geweest. En volgend jaar kom ik weer.

Het team maakt een feest van je vakantie! Als een-ouder kom je compleet opgeladen met erg blije kinderen weer thuis.

Vakantie herinneringen voor mijn kinderen voor het leven!

Heerlijk gegeten, fijne kampvuren, kindvriendelijk. Fijn oud broccante-achtig Frans landhuis, ademt heerlijke sfeer uit. Je voelt je meer dan welkom.

Een absolute aanrader

Monique Creutzburg
    28-8-2014

In jaren niet meer zo genoten van een vakantie. Ik wil Harry en zijn team hiervoor bedanken. Wij voelden ons er helemaal thuis. De gastvrijheid was enorm. Zeer goede balans tussen 'tijd voor de ouder' en 'samen iets met de kinderen doen'.

Het eten was iets te goed, want ik krijg nu klachten van mijn dochter thuis!

We hebben ons geen moment verveeld en toch kom je ook tot rust.

De locatie is afgelegen, maar dat geeft niets, aangezien er genoeg auto's zijn en/of het team van Harry altijd bereid is iemand weg te brengen.

Belangrijk was dat ouders een veilig gevoel hadden; de kinderen konden nergens heen.

Absolute aanrader dus als je enorm veel plezier wilt hebben!!

Monique

St. Georges-la-Pouge scoort een 7,4 uit 10, op basis van 9 reviews