Camping Moulin de Lacombe

7.3GoedScore uit 10 reviews
  • 8Eetgelegenheden
  • 6.8Staat v/h sanitair

• Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

10 Reviews over Moulin de Lacombe

• 7Ben02-01-2020

Teleurstelling

Helaas moeten wij ons aansluiten bij de eerdere reviews. Bij aankomst een kleine plek aangewezen gekregen (van ongeveer 75m2) en mochten niet zelf kiezen (zoals in de mail was toegezegd). Kregen al snel buren waarbij inderdaad de haringen elkaar nog net niet raakten. Het zwembad was op het heetst van de dag gesloten wat met 40 graden echt geen pretje was. Verder leuke campinggasten, goede sfeer en er werd goed rekening met elkaar gehouden (alhoewel ik bang ben dat de echte ruimte/rust zoekers hier niet meer terugkomen). Mooie omgeving. Ik hoop dat de campinghouders gaan inzien dat er echt komende zomer minder tenten moeten komen te staan.

• 8Eetgelegenheden
  • 5Lex10-12-2019

Een zeer slechte ervaring op overboekte camping

Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen door de eigenaars. Toen we werden geleid naar onze plek, keken we elkaar toch even aan. Ruime plekken?? Nee, we stonden letterlijk haring in haring; helemaal niet zoals de website suggereerde. Maar ja, na een lange rit geef je toch toe. De buren waren er zichtbaar ook niet tevreden mee, maar ja, dit was de aangegeven plek. De camping was overboekt, dus te druk. Sanitair was in orde, maar ook daar te druk. Kinderen vonden vele speelgenoten en hadden het naar hun zin. Totdat ze werden aangesproken door de eigenaresse. Naar onze mening waren de kinderen leuk aan het spelen, maar diverse malen zijn zij aangesproken. Er leek er beleid gevoerd te worden van een stiltecamping. Deze camping was voor 75% gevuld met gezinnen!! We waren duidelijk niet de eersten die klaagden, maar de eigenaresse stond niet open voor deze ervaring. Toen we bij ons standpunt bleven werden we gesommeeerd te vertrekken...

• 6Eetgelegenheden
  • 6Fenna05-09-2019

Niet voor herhaling vatbaar

Bij aankomst viel de op de website beschreven 'rust en ruimte' tegen. Wij werden op een achteraf plekje gebracht waardoor we gelukkig niet het 'haring aan haring'-gevoel hadden. Maar als een volwaardige plek voelde het ook niet, misschien doordat we zo dicht bij de vuilcontainers stonden. De mate van kindvriendelijkheid was ook wisselend (alhoewel zwembad leuk is en voor veel plezier zorgt). Eigenaren zijn idd wat strikt. De camping heeft zeker mooie plekken: bovenaan het terrein staan de mooiste kampeerplekken. Beneden bij het zwembad wil je niet staan als de camping vol staat. Ze laten inderdaad meer mensen toe dan op de site staat, waardoor alles wat chaotischer en minder idyllisch eruit ziet. Midden op de camping staat een barretje en wat tafels: een gezellige samenkomst-plek waar ook de gezamenlijke maaltijden werden genuttigd. Daar hebben we eigenlijk niets op aan te merken. Al met al geen echte aanrader wat ons betreft.

• 7Eetgelegenheden
  • 8Fam de jong04-09-2019

Fijne camping

Wij hebben 1 week in een safaritent doorgebracht en hebben genoten van de rust (het is stil na 22 uur) en gezelligheid. Zwembad was wat koud. Sanitair iets te weinig gezien hoeveelheid campinggasten maar geen echte hinder ervaren. Ontvangst ging wat rommelig maar charmant opgelost met een biertje en een ijsje.

• 9Eetgelegenheden
  • 10Saskia01-09-2019

Hele fijne plek

Mooie, kleine en rustig gelegen camping met aardige eigenaren. Het is niet superstrak georganiseerd, maar dat past ons wel. In de omgeving is genoeg te doen (kastelen, grotten, watervallen, kano huren etc.), mooie natuur en geen massatoerisme. Wij waren hier 2 weken zijn goed tot rust gekomen en hebben ons goed vermaakt. Het beekje op de camping is geweldig, daarbij vonden we de georganiseerde maaltijden ook erg gezellig. Dit laatste is ongeveer 3x per week en tegen schappelijke prijzen.

• 10Eetgelegenheden
  • 10Familie Brinksma25-08-2019

Geweldig! We komen nog een keer terug!

Wat een fijne geweldige (rustige) camping! , het zwembad, het beekje, de avonden met heerlijk eten! en niet te vergeten de leuke (Nederlandse) eigenaren. Wat fijn die persoonlijke benadering, waar kom je dat nog tegen? De prachtige omgeving met de watervallen en grot! We zijn helemaal tot rust gekomen en komen graag nog een keer terug!

• 10Eetgelegenheden
  • 6Lieke24-08-2019

Fijne omgeving, maar kleine ergernissen

Camping ligt in een hele rustige omgeving. Wel aan een weg, maar hier komt vrijwel geen verkeer langs. De plaatsen zijn klein en je hebt hierdoor niet veel privacy. Er staan inderdaad meer tenten dan dat er op de site genoemd staan. Het zwembad is fijn, wel een beetje fris. Eerst groen, maar bij vertrek weer helder en blauw. Eigenaren zijn best strikt, maar campingregels zijn nog niet helemaal duidelijk voor de gasten. Dit zorgt voor irritatie tussen gasten en eigenaren. Camping is in opbouw en er wordt aandacht besteedt aan sfeer. Mooie pizza oven, mooie begroeiing en gebouwtje bij het zwembad. Wij hebben er een leuke tijd gehad ook dankzij de gezellige campinggasten, maar er waren kleine ergernissen over de schoonmaak en soms strenge houding van de eigenaren. Hopelijk wordt dit anders als ze meer ervaring in het runnen van een camping krijgen.

• 6Eetgelegenheden
  • 4vd heuvel12-08-2019

Teleurstellend

Een mooie locatie maar veel teveel mensen geplaatst op een te klein terrein. Haring in haring, geen rust en ruimte maar een hoop kabaal van 25 gezinnen met jonge kinderen en geen 15 zoals beloofd op de site. Geen plaatsen van 150 tot 300 m maar slechts 75 m. Wordt slecht onderhouden en zwembadwater is groen. Klachten worden niet gehoord en wordt zeker niet in dank afgenomen. Rust en ruimte vind je hier zeker niet.

• 3Staat v/h sanitair
  • 8Fred Roos14-01-2018

Echte aanrader!

De eigenaren zijn net begonnen en er zijn 18 staan plaatsen en er is ook een klein zwembad. Het is heel rustig bij de camping, waardoor je echt tot rust kan komen. Als je 2 auto’s op een dag hoort is het veel. Geweldige omgeving om te zwemmen en zeker om te wandelen.

• 9ward swildens08-08-2017

rust, ruimte en relaxte sfeer

moulin de lacombe is een kleine caming voor rustzoekers. hier geen groot zwembad met allerlei poespas. gewoon een zwembadje. geen restaurant maar wel stokbrood en groenten uit eigen tuin. ook geen animatie maar wel naast riviertje in slaap vallen. de ligging van de camping is prachtig. wat is deze streek onbedorven en onontdekt. en bovenal: wat zijn de eigenaren Thijs en Lizette ontzettend leuke en originele mensen.

• 9Staat v/h sanitair

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar