Bed and Breakfast Auberge des Ruines de Merle

Bed and Breakfast Auberge des Ruines de Merle
8,7

20 reviews over Bed and Breakfast Auberge des Ruines de Merle in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

het was weer een fantastische ervaring!

henny rengers
26-7-2017

we zijn met een groepje van 8 mensen wezen eten bij Jan.

hij had weer een culinair hoogstandje voor ons in petto. dit werd wederom een fantastische avond. een minpuntje was dat de port op was!!!!!

ik hoop dat het een vervolg krijgt.

de terugweg was voor ons een mindere ervaring.

Fantastisch!

Sylvia
26-9-2015

Een geweldige plek en bijzonder vriendelijke, relaxte gastheer en gastvrouw! Jan en Michelle doen er werkelijk alles aan om het je naar de zin te maken! Mooie authentieke auberge in een prachtige omgeving. Onze groep bestond uit wielrenners en hun wandelende dames; voor beide groepen werden routes uitgezocht en tips gegeven! Aan het eind van telkens een geweldige dag krijg je een heerlijk 4-gangen diner voorgeschoteld: je waant je in een sterren restaurant; Jan is echt een top-kok!! Dank jullie wel: we hebben genoten!

Top kok Jan

Bruno en Sabine
9-6-2015

Een rustig gelegen klein auberge in het centrum van een piepklein dorpje, kamers kijken uit op kerkje en omgeving.

We werden supervriendelijk ontvangen door Jan en Michelle.

Wij waren daar op fietsvakantie: Jan kent de omgeving en kent de goede fietsroutes

We hebben goed geslapen in de prima bedden en totale stilte uitgezonderd de relaxte natuurgeluiden van nachtvogels.

De wijde omgeving is aangenaam en rustig.

Keuze uit de menukaart is niet nodig, er is geen kaart, maar 's avonds schotelde hij een waar 5* feestmaal voor.

Ontbijt met croissant, jam, vlees, eitje,

Hier willen we zeker terugkomen.

Geweldige plek!

Benthe-
13-4-2015

Een gezellige en authentieke auberge, in een prachtige omgeving waar je volledig tot rust komt. Je kunt er erg mooi wandelen, in ieder seizoen sta je versteld van de natuur om je heen. Ook zijn er leuke plaatjes in de buurt, zoals Argentat waar je aan de rivier op een terrasje lekker kunt genieten van een drankje. Het is zeker aan te raden om in de auberge ook te blijven eten, de eigenaar Jan is een fantastische kok en zet een heerlijk viergangendiner op tafel!

Cullinaire wandelvakantie!

Cora
2-9-2014

Augustus 2014

Als tweede locatie van onze wandelvakantie door het Centraal Massief verbleven wij in de Auberge des Ruines de Merle. De Auberge van Jan ligt in een klein dorp tegenover de mooie kerk van St.Cirgue la Loutre.

Naast een tafel vol informatie en inspiratie voor wandelingen en/of fietstochten in de omgeving zorgt Jan iedere avond voor een heerlijk diner op tafel. (Een diner waar een ‘Michelin restaurant’ nog van zou kunnen leren;-)!)

Daarnaast dragen de rustige tuin achter de auberge, de schone moderne kamers, het gevarieerde landschap bij aan een relaxed, luxe vakantiegevoel.

Nederlandse eigenaar Jan Kinkel, een bevlogen kok en fietser, ontvangt en verzorgt zijn gasten met aandacht en enthousiasme. Vanuit St. Cirgues la Loutre kun je alle kanten op met fietsen en wandelen, van eenvoudige tot zeer pittige routes. De kamers hebben goede en lange (!) bedden, en prima sanitair. Als je wilt, kun je 's avonds bij Jan eten en verheug je dan op een heerlijk 4 gangen diner! Het dorp is klein maar charmant. Meer heb je ook eigenlijk niet nodig om helemaal tot rustig te komen...

Frans logeren bij een authentieke Hollander

Peter Borgman
2-10-2013

Het was gezellig! Prima bedden in een keurige, schone eenvoudige kamer met ruime badkamer met douche en toilet. Buitengewoon hartelijk ontvangen en bijzonder gegeten, in Jan schuilt een echte Bocuse! 's Nachts diepe rust, nog niet eerder zo'n prachtige stilte ervaren. Echt een aanrader.

Vriendelijk, gezellig en een meesterkok.

Walter van Leeuwen
6-8-2013

De auberge ligt tegenover een prachtig kerkje in een klein dorpje. Een heerlijke omgeving voor fietser en wandelaars maar ook vooral voor lekkerbekken die zich gastronomisch willen laten verwennen door Jan. Al met al een supercombinatie.

Walter en Saskia

Prachtig en leuk dorp

Gijs van der Plas
12-7-2013

Een goeie kok die weet waar je trek in hebt. Je kan er heerlijk wandelen en fietsen zeker voor de race fietsers, en de kok eigenaar heeft prachtige routes.

Prachtige auberge

f.hermans@chello.nl
17-6-2013

Prachtie auberge in klein dorpje geleid door enthousiaste Amsterdammer. Kamers en eten zijn zeer goed Eigenaar Jan is een liefhebber van koken en hij bereidde aparte glutenvrije maaltijden voor mijn vrouw, leuk terrasje, uitgebreid gebruik van grote tuin. Veel goede boeken beschikbaar. Kamers met perfecte bedden en nieuwe grote douches. Sfeer is bijzonder en je volgt het wel en wee van het dorp tegenover een monumentaal kerkje, Omgeving is erg mooi. Echt voor stiltezoekers, maar ook voor de Franse sfeer van het platteland.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Auberge des Ruines de Merle in St. Cirgues la Loutre, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Auberge des Ruines de Merle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Auberge des Ruines de Merle scoort een 8.65 uit 10 op basis van 22 reviews.