Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast info

24 Reviews over Auberge des Ruines de Merle

• 9Christian LEMALE27-07-2021

Douceur de vivre dans un temps suspendu

Belle rencontre avec ce couple sympathique qui tient l'auberge où nous avons aussi très bien manger matin et soir avec un excellent rapport qualité/prix. De plus l'auberge est dans un village où de nombreuses balades sont possibles dans dans un cadre rural où sauvage comme les gorges de la Maronne et de la Dordogne avec le site assez fantastique des Tours de Merle tout proche.

• 9Willem en Riet van den Berg07-09-2019

Topper locatie.

Een schitterend gelegen B&B. Vriendelijke ontvangst. Perfecte kamer. Uitstekend ontbijt. Super gezellige gastvrouw.

• 10henny rengers26-07-2017

het was weer een fantastische ervaring!

we zijn met een groepje van 8 mensen wezen eten bij Jan. hij had weer een culinair hoogstandje voor ons in petto. dit werd wederom een fantastische avond. een minpuntje was dat de port op was!!!!! ik hoop dat het een vervolg krijgt. de terugweg was voor ons een mindere ervaring.

• 2Ivebeeneverywhere9905-09-2016

Terrible

Worst auberge I have ever encountered. Incredibly rude host. I have stayed in many wonderful places in France, but I could not wait to leave here.

• 10Michel et Geneviève08-11-2015

Un beau séjour à Saint-Cirgue-la-Loutre

Nous sommes totalement satisfaits de notre séjour à l'auberge des ruines de Merle. Notre chambre était très confortable avec une vue imprenable sur l'église et les beaux paysages de Xaintrie. Terrasse fleurie, ensoleillée. Service à la clientèle sympa et cuisine gastronomique à prix abordable. Soirées familiales autour du feu de bois en buvant un bon verre ! Super !

• 9Sylvia26-09-2015

Fantastisch!

Een geweldige plek en bijzonder vriendelijke, relaxte gastheer en gastvrouw! Jan en Michelle doen er werkelijk alles aan om het je naar de zin te maken! Mooie authentieke auberge in een prachtige omgeving. Onze groep bestond uit wielrenners en hun wandelende dames; voor beide groepen werden routes uitgezocht en tips gegeven! Aan het eind van telkens een geweldige dag krijg je een heerlijk 4-gangen diner voorgeschoteld: je waant je in een sterren restaurant; Jan is echt een top-kok!! Dank jullie wel: we hebben genoten!

• 9Bruno en Sabine09-06-2015

Top kok Jan

Een rustig gelegen klein auberge in het centrum van een piepklein dorpje, kamers kijken uit op kerkje en omgeving. We werden supervriendelijk ontvangen door Jan en Michelle. Wij waren daar op fietsvakantie: Jan kent de omgeving en kent de goede fietsroutes We hebben goed geslapen in de prima bedden en totale stilte uitgezonderd de relaxte natuurgeluiden van nachtvogels. De wijde omgeving is aangenaam en rustig. Keuze uit de menukaart is niet nodig, er is geen kaart, maar 's avonds schotelde hij een waar 5* feestmaal voor. Ontbijt met croissant, jam, vlees, eitje, Hier willen we zeker terugkomen.

• 9Benthe-13-04-2015

Geweldige plek!

Een gezellige en authentieke auberge, in een prachtige omgeving waar je volledig tot rust komt. Je kunt er erg mooi wandelen, in ieder seizoen sta je versteld van de natuur om je heen. Ook zijn er leuke plaatjes in de buurt, zoals Argentat waar je aan de rivier op een terrasje lekker kunt genieten van een drankje. Het is zeker aan te raden om in de auberge ook te blijven eten, de eigenaar Jan is een fantastische kok en zet een heerlijk viergangendiner op tafel!

• 9Cora02-09-2014

Cullinaire wandelvakantie!

Augustus 2014 Als tweede locatie van onze wandelvakantie door het Centraal Massief verbleven wij in de Auberge des Ruines de Merle. De Auberge van Jan ligt in een klein dorp tegenover de mooie kerk van St.Cirgue la Loutre.

Naast een tafel vol informatie en inspiratie voor wandelingen en/of fietstochten in de omgeving zorgt Jan iedere avond voor een heerlijk diner op tafel. (Een diner waar een ‘Michelin restaurant’ nog van zou kunnen leren;-)!) Daarnaast dragen de rustige tuin achter de auberge, de schone moderne kamers, het gevarieerde landschap bij aan een relaxed, luxe vakantiegevoel.

• 9Gea Peek24-08-2014

Sfeervolle auberge met prima prijs/waarde aanbod

Nederlandse eigenaar Jan Kinkel, een bevlogen kok en fietser, ontvangt en verzorgt zijn gasten met aandacht en enthousiasme. Vanuit St. Cirgues la Loutre kun je alle kanten op met fietsen en wandelen, van eenvoudige tot zeer pittige routes. De kamers hebben goede en lange (!) bedden, en prima sanitair. Als je wilt, kun je 's avonds bij Jan eten en verheug je dan op een heerlijk 4 gangen diner! Het dorp is klein maar charmant. Meer heb je ook eigenlijk niet nodig om helemaal tot rustig te komen...

Bed & Breakfast Auberge des Ruines de Merle info

Het complex