Bed and Breakfast Domayne les Rues

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Domayne les Rues
9,5

53 reviews over Bed and Breakfast Domayne les Rues in het Nederlands

Wij hebben genoten, een echte aanrader!!

Ad en Marianne
8-6-2018

Hele gastvrije ontvangst door Berna en Fred.

Ligt in een rustig dorpje, vrij in de mooie natuur, met vele zithoekjes! Flexibele gastheer en vrouw, heerlijk vegetarisch eten! Ruime mooie kamer met zithoek!

Edwin & Petra
13-8-2017

Een heerlijke plek om tot jezelf te komen maar ook met de verzekering van de goede zorgen en volle aandacht van Fred en Berna

Zo n heerlijke plek

Arno Haartsen
27-7-2017

Bij aankomst vanaf de weg is de locatie niet aansprekend

Maar vanaf het moment dat we ontvangen werden door Berna en Fred voelden we ons thuis. Een mooi verbouwd authentiek Frans landhuis ademt sfeer uit. Mooie ruimtes, zeer ruime slaapkamer en buiten een mooi landgoed met gezellige plekjes om te zitten. Het ontbijt is uitzonderlijk. Zeer goed eten en leuk om met andere gasten aan de grote tafel in de eetkamer te ontbijten. Fred kan als fietsliefhebber mooie routes voorleggen, we mochten zijn gps gebruiken. Fred en Berna zijn fantastische gastvrouw en -heet. We hebben genoten!

Oude reviews (archief)

Frans paradijsje

Jacomijn, Roger, Feline en Milou
3-7-2016

Een heerlijke vakantie gehad in de gite van Berna en Fred! Samen met onze 2 kleine meisjes (3 en 1 jaar) 2 weken vertoefd in het knusse huisje. We voelden ons gelijk thuis. Huisje is van alle gemakken voorzien en veel fijne plekjes om te zitten, ook bij slecht weer. Een heerlijke spot om helemaal tot rust te komen. Zwembad voor de deur met schoon water en fijne temperatuur. En ook voor kleintjes een ondiep deel waar onze oudste heel veel uurtjes heeft gespetterd en gespat. 2 ezels, een paard, hond Boris en poes Panter zorgen ook voor gezelligheid. Veel dagtochtjes gemaakt naar schattige dorpjes in de buurt (saint robert, segur le chateau) maar ook iets verder weg (aanraders: sarlat, hautefort, collonges la rouge, beaulieu, argentat, treignat) of de meren lac du causse of lac bariousses waar je heerlijk kunt zwemmen. De meeste plekken 'worth- visiting' zijn te bereiken binnen een uur. Maar ook de ritjes in de auto zijn geen straf door het prachtige landschap van de Correze. Geen zin om te koken? Een aantal dagen per week kun je aanschuiven aan de gezellige tuintafel voor een vegetarisch maal. Berna is een superkok dus daar lik je je vingers bij af!

Korom, het was een hele fijne vakantie, en we komen zeker nog een keer terug!

Dank lieve (oom) Fred en (tante) Berna voor de gastvrijheid. We hebben genoten.

'Ooievaar'! liefs van ons, Roger, Jacomijn, Feline en Milou

Heerlijke vakantie!!

benjamin mulder
19-8-2015

Wij hebben 2 weken een heerlijke vakantie gehad in Domaye Les Rues. Met ons zoontje van 1 jaar was het prima vertoeven. We hadden een eigen kamer en ons zoontje mocht in de bibliotheek slapen. Hierdoor minder snel wakker worden door geluiden etc.

We hebben tevens genoten van het fantastische zwembad!! Meedoen aan een vegetarische maaltijd is ook een aanrader!

Je hebt hier heerlijk de ruimte en in de omgeving zijn gezellige dorpjes te vinden. Al met al erg genoten van deze vakantie!

Het ontbijt was voornamelijk Biologisch waardoor het allemaal erg gezond was. Helaas geen croissantjes (en dat in France) maar bij navraag bleek dat daar weinig behoefte aan was van de meeste gasten. Is dus wel mogelijk! Fred en Berna zijn overigens altijd aanspreekbaar, hebben zat tips voor leuke uitjes in de omgeving.

De Gite zag er ook al erg leuk uit.... Wellicht voor de volgende keer een optie! Berna en Fred bedankt voor de leuke 2 weken!!

Steeds geweldig

Mieke en Joost
1-8-2015

Voor het derde jaar zijn wij op doorreis naar onze vakantie bestemming bij Berna en Fred geweest.

Een prachtige stek met mooie en ruime kamers, vriendelijk en zeer gastvrij ontvangst en heerlijk eten!!

Ook de kinderen hebben genoten...met name van het zwembad!!!

Inmiddels ook vrienden en familie meegenomen die ook zeer enthousiast zijn over Domayne les Rues!!

"goede wijn behoeft geen krans"

Maureen
28-7-2015

Berna & Fred zijn lieve, warme en gastvrije mensen. We voelden ons al vanaf het eerste moment thuis. Leuke gasten ontmoet, lekker ontbeten, genoten van de vegetarische kookkunst van Berna, heerlijk gezwommen bij 35-45 graden in het mooie zwembad. Het huis is heel mooi, lekker koel en smaakvol ingericht. De gite hebben Berna & Fred zelf verbouwd en ingericht en het is gewoonweg prachtig! We hebben de gite meteen geboekt voor een volgende vakantie.

De Corrèze is lieflijk, mooi met hele vriendelijke mensen. In Objat lekker gegeten bij Lou Cantou, op 14 juli 's avonds naar Pompadour geweest en op donderdagavond naar een dorp geweest met kraampjes met lokale producten te koop die je vervolgens aan lange tafels kon opeten (al dan niet ge-bbqed). Er was live muziek. En zowel lokalen als toeristen deden hieraan mee. Erg gezellig!

Berna & Fred, we hebben genoten in jullie paradijs, een beetje als God in Frankrijk ☺️

Heel erg bedankt en tot gauw!

Lieve groet, Niels, Maureen & Tessa

Ons verblijf zal lang in onze herinnering blijven

Niek en Jeannette de Jong
12-7-2015

Mooi verblijf met aantrekkelijke ambiance.Fijn dat onze keuze voor kamer beneden werd gehonoreerd. Prachtige ruime kamer.ingericht met gevoel voor design. Heerlijke bedden en goed sanitair. Daar is over nadedacht. Buiten vielen de mussen van het dak maar binnen was het heerlijk koel. Prima ( persoonlijke )informatie over mogelijkheden in de omgeving. Je wordt vrij gelaten en niks hoeft. We hebben een avond met andere gasten getafeld in de zoel zomeravond onder het genot van een vegetarische maaltijd van de gastvrouw met lekkere wijnen. We stap dichter bij het " vegetarische" gekomen

Verwend op een pittoresk plekje!

Judit Zuidberg
27-11-2014

Supermooie b&b op een idyllische plek. Met dieren en een zwembad in een tuin om bij weg te dromen! Gastheer en gastvrouw zijn superlieve mensen die alles voor je willen doen en veel talen spreken!

Heerlijk ontbijt, elke dag weer en een zeer kamer om in te dromen!

Of je nu iets ouder bent, of met jonge kinderen, hier is voor ieder wat wils!

Wij zullen dit niet snel vergeten en komen zeker bij jullie terug! Succes met het bos!

Een absolute aanrader!

chantale
5-10-2014

Fred en Berna hebben een prachtige bed en breakfast in de Corrèze. Ze hebben het pand helemaal zelf opgeknapt en enorm smaakvol ingericht. De kamers zien er tip top uit. De Corrèze is een prachtig mooi groen gebied. De ontvangst door Fred en Berna is enorm warm en hartelijk. Als je bij hen geweest bent, wil je eigenlijk gelijk weer terug. Wij hebben dus besloten dit jaar nog een reisje te boeken naar Domayne les Rues, om opnieuw te gaan genieten van de gastvrijheid van Fred en Berna!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Domayne les Rues in St. Bonnet la Rivière (Correze), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Domayne les Rues zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Domayne les Rues scoort een 9.52 uit 10 op basis van 73 reviews.