Reviews over Servières-le-Château

Heerlijk rustig, iets minder dan verwacht

Jarno,
    14-11-2012

We gingen voor een weekje rust, die krijg je hier ook! In de weide omgeving weinig te doen, alles is al snel een half uur tot een uur rijden.

Huisjes staan dicht op elkaar en zijn erg gehorig. Alles is wel goed verzorgd.

In het voorjaar is het water van het meer erg koud, niet voor zwennen van volwassenen geschikt dus.

Elke ochtend komt de lokale bakker langs om broodjes en stokbrood te verkopen. Ideaal!

rustige camping

JC,
    22-7-2012

Wij zijn dit jaar voor de 2de keer naar Domaine de Feyt geweest. Het geheel bestaat uit een camping met ongeveer 70 staanplaatsen. Daarnaast zijn er een 4 tal huisjes voor 4 personen en 20 voor 6 personen. Ook zijn er een aantal stacaravans. De camping heeft weinig faciliteiten, geen winkel, zwembad oid. Wel is er een restaurant. In het hoogseizoen komt er een bakker rond 8:15. Het gemis van een zwembad wordt goedgemaakt door het grote meer met zwemmogelijkheid. Voor ons is dat goed genoeg, maar mensen die animatie, uitgebreide mogelijkheden wensen, moeten hier niet naar toe gaan. De omgeving is schitterend. Veel groen en heuvelachtig. Veel toeristische attracties liggen op een uur rijden, maar in de directe omgeving valt prima te toeren, fietsen of wandelen.

Rustige, ruime camping, met veel bomen, daardoor plaatsen

Wim van den Berge,
    4-5-2006

Rustige, ruime camping, met veel bomen, daardoor plaatsen zowel in de zon als in de schaduw. Prachtige natuur, op loopafstand volop bramen plukken, kanoën en zwemmen in het meer. Kanoën op de Dordogne, leuke stadjes als Argentat en Beaulieu in de buurt. Sanitair oud, maar wel schoon. Geen animatie, disco of winkel, wel een warme bakker die 's morgens met de auto komt. Perfecte uitvalsbasis voor wandelingen of mountainbike tochten.

we hebben hier een fantastische vakantie gehad, rustig, je

gea,
    5-8-2004

we hebben hier een fantastische vakantie gehad, rustig, geen vertier aanwezig, geen winkel, je doet het helemaal zelf. zwemmen in het meer, een stuwmeer, waar de camping aan ligt.

Servières-le-Château scoort een 9 uit 10, op basis van 2 reviews