2 reviews over Camping Lac de Bournazel in het Nederlands

Veelal Franse camping met grote plaatsen

Arjen
7-9-2016

Wij stonden in augustus hier met onze vouwwagen op deze Frans georienteerde camping. Veel huisjes, caravans en campers. Slechts een handvol Belgen en Nederlanders. Onze kinderen van 5, 7 en 9 vonden het zwembad (simpel, maar verwarmd) en het meer op loopafstand (wel een weg oversteken waar niet zoveel voorbij komt, behalve in het weekend als de plaatselijke bevolking komt zwemmen) fantastisch. De beheerders hebben in Londen gewoond, dus spreken perfekt Engels. Water is overal op de camping te tappen. Onze staanplaats was heel erg groot (minimaal 12mx12m) en de bomen ernaast waren heerlijk tegen de warme zon. Het terrein is wat heuvelachtig, met zowel asfalt als grindpaden. Wij gingen voor het eerst met onze hond op vakantie; zij kon heerlijk in het meer zwemmen en rennen langs het meer. Honden zijn alleen verboden op het aangelegde zandstrandje. Badschoentjes voor kinderen zijn niet nodig. Sanitairgebouw gloednieuw met WC papier. In Seilhac op 5 min een Super U. Camping zeer goedkoop, €500 voor 2 weken. Kids willen volgend jaar naar een camping met iets meer Nederlanders (-;

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016
Marion, Gérante, 18-9-2016

Thank you so much for your comment and the description you made of our campsite. We hope you had a good trip back and would be happy to see your family again. Best regards, Marion and Thierry

mooie camping

Ank
13-10-2009

camping ligt vlakbij een meer. in naseizoen was het heel erg rustig. kan je plekje zo groot maken als je zelf wil.

Gereisd Met partner in Tue Sep 01 1998 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lac de Bournazel in Seilhac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lac de Bournazel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.