Bed and Breakfast La ferme de Charel

82 reviews over Bed and Breakfast La ferme de Charel

• 2018
    9Ingrid De Pooter04-07-2018

fantastisch vakantieverblijf

Prachtvakantie gehad in la ferme de Charel. Ontzettend lieve mensen, leuke wandelingen met hen gemaakt

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018

• Oude reviews

9Karel04-04-2016

Wij komen terug !

Gîte met unieke ligging waar rust overheerst in een ongedwongen sfeer. Hun aangeboden formule 'kok aan huis' was een schot in de roos! Culinaire hoogstandjes werden ter plaatse klaargemaakt voor een zeer democratisch prijsje. De gezamenlijke ochtendwandelingen met alle bewoners en hun viervoeters werden bijzonder gesmaakt.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2016

• 10Albert20-09-2015

Voortreffelijk

Lieve en toffe gastheer en gastvrouw die hun gasten in de watten leggen, wij zijn er voor de 4de keer geweest en gaan nog eens terug. Lekker eten en super wijnen, alles prober, rustig en van alles moois te zien in de omgeving. Een adres om zonder vrees aan te raden aan iedereen!!

Gereisd met partner in september 2015

• 10Raymonde20-09-2015

Super!

Chantal en Marc zijn super lieve mensen, steeds paraat om hun gasten te helpen met raad en daad, zonder opdringerig te zijn. Marc en Chantal die elkaar perfect aanvullen, zij kookt echt fantastisch en hij deelt graag zijn kennis met iedereen over de wijn, de aperitieven, de kaas en ook de omgeving. De ideale B&B om tot rust te komen, te genieten van alees wat het te bieden heeft om te leven zoals "God in Frankrijk"

Gereisd met partner in september 2015

• 9Amber, Femke, Kris & Annick03-09-2015

geweldige vakantie

Voor de 4de keer teruggekomen met vrienden die we daar hebben leren kennen. Het verblijf was weer aangenaam, lekker gegeten , zich zalig ontspannen, ... Blij Chantal en Marc weer gezien te hebben! Het is er aangenaam vertoeven: mooie tuin met geweldig zwembad, grote tuin met hangmatten, bij mooi weer 's avonds buiten eten en genieten van het prachtige zicht. We voelen er ons als God in Frankrijk!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 9david24-08-2015

super vakantie

Werden goed onthaald met welkomstdrankje, nette kamers met prachtig uitzicht. Lekker ontbijt en heerlijk avondeten. Met andere woorden puur genieten en zeker voor herhaling vatbaar. Een echte aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 9Lise, Tim en Lenne24-08-2015

Voor herhaling vatbaar

Wij verbleven in de gîte, met onze 3 maand oud dochtertje, wij hadden hier alle ruimte en rust om te genieten met ons 3.

Marc en Chantal staan steeds klaar met nuttige tips.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 10Gaelle_stranger18-08-2015

Ik kan het niet genoeg benadrukken.

Ik kan het niet genoeg benadrukken maar La Ferme de Charel is top. We zijn er nu 2 keer geweest en steeds werden we goed ontvangen, is alles tip top in orde, heel vriendelijke mensen. En dit zowel met kinderen als met honden. Het ontbijt is verfijnd, voor iedereen! En de tables d'hôtes, zoals de Fransen zouden zeggen 'n'en parlons pas'. Zeer zeer lekker! Wij zullen nog eens keren, zeker en vast!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

• 10Annie en Johan13-08-2015

Vijfde keer!

We gaan voor de puurheid, van de streek, de mensen, het eten, de vriendschap! Bij Chantal en Marc wordt je op alle gebied verwend, je kan er in alle rust ontstressen :-) We komen weer...voor meer!

Gereisd met partner in augustus 2015

• 10Kris, Kelly, Jenny,Floor,Tijs, Woezel en raf10-08-2015

Fantastische vakantie!

Chantal en Marc zijn de perfecte gastvrouw en gastheer! De ochtendwandeling met de honden is heel leuk, ook voor de kids. De tips van Marc zijn goud waard. De gite was heel gezellig en netjes , met een eigen terras. Het avondeten van Chantal was steeds heel lekker en gezond en steeds voorafgegaan door een aperiefje uit de streek. De sfeer was top. Wij voelden ons ook heel welkom met onze beide honden. Kortom , een top verblijf op een top locatie!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Bed and Breakfast La ferme de Charel info