Bed and Breakfast La ferme de Charel

81 reviews over Bed and Breakfast La ferme de Charel in het Nederlands

fantastisch vakantieverblijf

Ingrid De Pooter
4-7-2018

Prachtvakantie gehad in la ferme de Charel.

Ontzettend lieve mensen, leuke wandelingen met hen gemaakt

Wij komen terug !

Karel
4-4-2016

Gîte met unieke ligging waar rust overheerst in een ongedwongen sfeer. Hun aangeboden formule 'kok aan huis' was een schot in de roos! Culinaire hoogstandjes werden ter plaatse klaargemaakt voor een zeer democratisch prijsje. De gezamenlijke ochtendwandelingen met alle bewoners en hun viervoeters werden bijzonder gesmaakt.

Voortreffelijk

Albert
20-9-2015

Lieve en toffe gastheer en gastvrouw die hun gasten in de watten leggen, wij zijn er voor de 4de keer geweest en gaan nog eens terug. Lekker eten en super wijnen, alles prober, rustig en van alles moois te zien in de omgeving. Een adres om zonder vrees aan te raden aan iedereen!!

Super!

Raymonde
20-9-2015

Chantal en Marc zijn super lieve mensen, steeds paraat om hun gasten te helpen met raad en daad, zonder opdringerig te zijn. Marc en Chantal die elkaar perfect aanvullen, zij kookt echt fantastisch en hij deelt graag zijn kennis met iedereen over de wijn, de aperitieven, de kaas en ook de omgeving. De ideale B&B om tot rust te komen, te genieten van alees wat het te bieden heeft om te leven zoals "God in Frankrijk"

geweldige vakantie

Amber, Femke, Kris & Annick
3-9-2015

Voor de 4de keer teruggekomen met vrienden die we daar hebben leren kennen. Het verblijf was weer aangenaam, lekker gegeten , zich zalig ontspannen, ... Blij Chantal en Marc weer gezien te hebben! Het is er aangenaam vertoeven: mooie tuin met geweldig zwembad, grote tuin met hangmatten, bij mooi weer 's avonds buiten eten en genieten van het prachtige zicht. We voelen er ons als God in Frankrijk!

super vakantie

david
24-8-2015

Werden goed onthaald met welkomstdrankje, nette kamers met prachtig uitzicht. Lekker ontbijt en heerlijk avondeten. Met andere woorden puur genieten en zeker voor herhaling vatbaar. Een echte aanrader.

Voor herhaling vatbaar

Lise, Tim en Lenne
24-8-2015

Wij verbleven in de gîte, met onze 3 maand oud dochtertje, wij hadden hier alle ruimte en rust om te genieten met ons 3.

Marc en Chantal staan steeds klaar met nuttige tips.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Ik kan het niet genoeg benadrukken.

Gaelle_stranger
18-8-2015

Ik kan het niet genoeg benadrukken maar La Ferme de Charel is top. We zijn er nu 2 keer geweest en steeds werden we goed ontvangen, is alles tip top in orde, heel vriendelijke mensen.

En dit zowel met kinderen als met honden.

Het ontbijt is verfijnd, voor iedereen! En de tables d'hôtes, zoals de Fransen zouden zeggen 'n'en parlons pas'. Zeer zeer lekker!

Wij zullen nog eens keren, zeker en vast!

Vijfde keer!

Annie en Johan
13-8-2015

We gaan voor de puurheid, van de streek, de mensen, het eten, de vriendschap!

Bij Chantal en Marc wordt je op alle gebied verwend, je kan er in alle rust ontstressen :-)

We komen weer...voor meer!

Fantastische vakantie!

Kris, Kelly, Jenny,Floor,Tijs, Woezel en raf
10-8-2015

Chantal en Marc zijn de perfecte gastvrouw en gastheer! De ochtendwandeling met de honden is heel leuk, ook voor de kids. De tips van Marc zijn goud waard. De gite was heel gezellig en netjes , met een eigen terras. Het avondeten van Chantal was steeds heel lekker en gezond en steeds voorafgegaan door een aperiefje uit de streek. De sfeer was top. Wij voelden ons ook heel welkom met onze beide honden. Kortom , een top verblijf op een top locatie!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La ferme de Charel in Sainte-Fortunade, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La ferme de Charel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.