Sainte-Fortunade

Reviews over Sainte-Fortunade

fantastisch vakantieverblijf

Ingrid De Pooter,
    4-7-2018

Prachtvakantie gehad in la ferme de Charel.

Ontzettend lieve mensen, leuke wandelingen met hen gemaakt

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018

Wij komen terug !

Karel,
    4-4-2016

Gîte met unieke ligging waar rust overheerst in een ongedwongen sfeer. Hun aangeboden formule 'kok aan huis' was een schot in de roos! Culinaire hoogstandjes werden ter plaatse klaargemaakt voor een zeer democratisch prijsje. De gezamenlijke ochtendwandelingen met alle bewoners en hun viervoeters werden bijzonder gesmaakt.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2016

Voortreffelijk

Albert,
    20-9-2015

Lieve en toffe gastheer en gastvrouw die hun gasten in de watten leggen, wij zijn er voor de 4de keer geweest en gaan nog eens terug. Lekker eten en super wijnen, alles prober, rustig en van alles moois te zien in de omgeving. Een adres om zonder vrees aan te raden aan iedereen!!

Gereisd met partner in september 2015

Super!

Raymonde,
    20-9-2015

Chantal en Marc zijn super lieve mensen, steeds paraat om hun gasten te helpen met raad en daad, zonder opdringerig te zijn. Marc en Chantal die elkaar perfect aanvullen, zij kookt echt fantastisch en hij deelt graag zijn kennis met iedereen over de wijn, de aperitieven, de kaas en ook de omgeving. De ideale B&B om tot rust te komen, te genieten van alees wat het te bieden heeft om te leven zoals "God in Frankrijk"

Gereisd met partner in september 2015

geweldige vakantie

Amber, Femke, Kris & Annick,
    3-9-2015

Voor de 4de keer teruggekomen met vrienden die we daar hebben leren kennen. Het verblijf was weer aangenaam, lekker gegeten , zich zalig ontspannen, ... Blij Chantal en Marc weer gezien te hebben! Het is er aangenaam vertoeven: mooie tuin met geweldig zwembad, grote tuin met hangmatten, bij mooi weer 's avonds buiten eten en genieten van het prachtige zicht. We voelen er ons als God in Frankrijk!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015
Sainte-Fortunade scoort een 9,1 uit 10, op basis van 17 reviews