Appartement Résidence Les Collines de Sainte Féréole

8.9Fantastisch

Frankrijk, Limousin, Sainte-Féréole

8.9Fantastisch

• 7.7Inrichting

We hebben een aantal aanbieders voor Résidence Les Collines de Sainte Féréole voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

68 reviews over Appartement Résidence Les Collines de Sainte Féréole

• 9Marc Peynsaert09-04-2017

Een fantastische reis, rust, charme en luxe

Het dorpje biedt de typische Franse charme, een cafétje met boekenwinkel, een klein dorpswinkeltje allerhande voeding, slagerij en bakker, maar dat is het, je kan ook het noodzakelijke verkrijgen bij de receptie, zelfs vers gebakken stokbrood, croissants en chocoladekoeken, confituren fruitsappen wijnen enz... de medewerkers zijn super behulpzaam en vriendelijk, niets is hun teveel. De huisjes zijn comfortabel genoeg en gezellig, met zicht op het meer, het is reeds de derde keer dat we er geweest zijn ( 2014-2015-2016) en gaan nu deze zomer voor de vierde keer, wat wil zeggen dat we zeer tevreden zijn. Ik kan mij geen vakantie voorstellen in een drukke badplaats of vakantieoord, maar hier heb je eindelijk de rust en stilte én autovrij, gewoon zalig. De perfecte vakantie.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 8A. Stellinga28-07-2016

Rustig vakantiepark in mooie omgeving. Receptie vriendelijk spreekt goed engels.

Gereisd in juli 2016

• 9Urlings20-05-2016

Mooi gelegen, rustige omgeving, vriendelijk personeel, locatie om nogmaals te bezoeken.

Gereisd in mei 2016

• 9Marc Peynsaert30-07-2015

een aanrader

Collines de Ste Féréole is gewoon zalig, genieten van de rust, geen burenlawaai of nachtlawaai, geen vervelende auto's op het park, je geniet van een (groot) privé luxe terras met alle voorzieningen, je moet reeds ver gaan zoeken om iets te vinden die dit kan evenaren. Een grote proficiat ook aan de ploeg van de Collines Ste Féréole, onthaal, vriendelijkheid, behulpzaamheid, niets is teveel en steeds met de glimlach. bij het onthaal haal je iedere morgen ter plaatse versgebakken brood, criossants, chocoladebroodjes, er is WIFI in de huisjes, een leuk verwarmd zwembad, ligweide, niets te kort. Kortom een topvakantie voor iemand die rust zoekt en wil genieten van de prachtige natuur en het zicht op de vallei met het meer. Volgend jaar meer nieuws want wij gaan zowieso terug !

Gereisd in juli 2015

• 9anita van Andel13-09-2014

Fantastische plek!

Schitterend park voor rustzoekers. Uitzicht vanaf het huisje is fenomenaal. Ieder huisje staat zo dat je geen andere huisjes ziet. Ontvangst super, Je krijg adhv een Nederlandse toeristenkaart uitleg over de omgeving. Men spreekt Engels. Heerlijk bed. (geen dekens meer ) maar een dekbed. Opgemaakt bij aankomst. De omgeving is echt fantastische en bij uitstek geschikt voor wandelaars. Ook diverse dorpjes in de buurt die een officiel label "mooiste dorp van Frankrijk hebben. Wij gaan volgend jaar terug. We hebben nog lang niet alles kunnen zien.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 6Haraldenbrigitte10-06-2014

Dubbel gevoel

Het park ligt fantastisch op een heuvel, waarbij de huisjes onder de grond liggen. Het uitzicht is fantastisch en elk huisje heeft veel ruimte buiten. De binnen ruimte is erg krap en voor grote gezinnen te klein.

Het huisje heeft een panorama uitzicht door het vele glas, maar dat heeft als nadeel dat het in de namiddag op een zonnige dag niet uit te houden is in het huisje. Er is geen airco.

Het huisje is compleet, maar het klopt net niet . Voor 8 personen één bank en 2 pitten is te weinig. Ook de indeling is niet logisch, er zijn wel 2 badkamers, naar die liggen beide naast dezelfde slaapkamer. De gasten in de andere twee slaapkamers moeten dus eerst door de woonkamer lopen om te komen bij de badkamer. Ook is de douche erg krap.

Als ze het huisje een meter dieper hadden gemaakt en een veranda plaatsen zou hij helemaal af zijn, nu is het allemaal net niet.

Maar buiten is het fantastisch. Je moet wel goed te been zijn. Wij moesten 52 treden op naar de auto.

Gereisd met partner in juni 2014

• 8wilbert15-08-2011

geweldige plek en een perfect uitzicht

mooi huisje de ruimte is iets aan de krappe kant vooral in de badkamers voor de rest ziet het er alllemaal prima uit

Gereisd met vrienden in augustus 2011

• 7Soest, Nederland06-08-2011

Te weinig comfort

Rustig gelegen, nieuw (2010) vakantiepark met 20 gîtes die in de heuvel zijn ingegraven. Vrij uitzicht over vallei. Gîtes zijn van beton, met glazen pui over de gehele breedte. In volle zon wordt het bloedheet. Privézwembad, speelplaats, kampwinkel met brood. Auto's zijn op het park verboden, bagage wordt met elektrische golfkarretjes naar de gîtes gebracht. Boodschappen tillen kan zware aangelegenheid zijn. Wij hadden een gîte voor 6-8 personen, met extra slaapkamer en 2e badkamer tov 4-6 personen. Woonkamer en keuken zijn identiek in beide varianten, en daarmee voor een groter gezin simpelweg te klein. Met slechts 1 (slaap)bank kun je nooit allemaal comfortabel zitten, TV zit hoog tegen plafond, kijkt onprettig. Keuken was niet schoon en beschikt over 2 te kleine elektrische kookplaatjes en maar 3 veel te grote pannen. Koken wordt daarmee een opgave. Geen ligstoelen, BBQ huren. Geen beddenopmaakservice, lakenset € 15 en handdoekset € 3. Dekens ipv dekbedden. Eindschoonmaak € 49, doen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Appartement Résidence Les Collines de Sainte Féréole info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Aantal personen7 tot 8

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Verwarmd

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Op het terreinBibliotheek, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette