Bed and Breakfast
Kleine hotelsWeer vandaag3°1°
Bed and Breakfast La Chouette Chambres et Table d'Hôte

We hebben een aantal aanbieders voor La Chouette Chambres et Table d'Hôte voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast La Chouette Chambres et Table d'Hôte in het Nederlands

Zeer rustige omgeving en vriendelijke uitbaters.

colpaert jessica
23-2-2015

B&B La Chouette ligt zeer rustig gelegen. Er is een grote tuin.

Het ontbijt was altijd lekker en verzorgd. Ook kon je daar s'avonds eten. Voor onze dochter hadden ze een verjaardagstaart gebakken. Goede en vriendelijk ontvangst van de uitbaters. Ze spreken Engels en Frans.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La Chouette Chambres et Table d'Hôte in Sainte-Anne-Saint-Priest, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La Chouette Chambres et Table d'Hôte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.