Reviews over Saint-Priest-sous-Aixe

Fantastisch en prachtig mooi!

Martine Hoofs,
    7-7-2015

Prachtige omgeving met mooi uitzicht, mooi woonerf met schitterende historische watermolen uit de 13e eeuw waar je je ogen uit kijkt.

Vele activiteiten mogelijk op het erf en in de omgeving. Je kunt heerlijk zwemmen, kanoën, vissen, wandelen en meer. Zowel binnen als buiten.

Heerlijk rustige omgeving!

Goed Engels sprekende eigenaar. Woont zelf op het erf en is bijna altijd aanwezig. Erg behulpzaam en vriendelijk.

Eetgelegenheden in de buurt, min. 15 min rijden.

Goede prijs/kwaliteitverhouding.

Huisjes zien er netjes, schoon en verzorgd uit. Zijn compleet ingericht en alles wat je nodig hebt is aanwezig.

Honden zijn toegestaan.

Mogelijk om zowel in de zomerperiode als in de winterperiode te verblijven. De huisjes zijn erop ingericht.

Kinderen kunnen mee, al is het terrein op sommige plekken moeilijk begaanbaar voor de kleintjes, assistentie van volwassenen is wel gewenst.