Reviews over Saint-Mathieu

Prachtige en rustige camping

Fam scheeringa,
    23-8-2015

Mooie landelijke camping met mooi meer vlakbij waar he lekjer in kunt zwemmen. Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel bij de receptie, praten ook engels en beetje nederlands. Supermarkten dichtbij. En dat allemasl in een nationaal park. We komen zeker terug.

Rustige camping aan meer

Manon spijkers,
    11-8-2014

Rustige camping aan n mooi meer. Mooie yourte tent met sanitair, volledig ingerichte keuken en airco. Meer met lifeguard. Kleine cafetaria met terras. Verder geen eetgelegenheden in 2013. In de buurt niet veel bezienswaardigheden. Wel marche du pais; leuke boerenmarkten in de omringende plaatsen met BBQ.

Fantastische camping

pschipperheyn,
    19-3-2011

We zijn hier de afgelopen jaren een aantal keren geweest. De camping is simpel, je krijgt precies wat je verwacht. Sanitair is goed, het meer aan de camping is super. 's Ochtends komt er een bakker voor het brood, en meer is er ook niet. De camping is rustig, en ligt een stuk hoger dan het meer. Hierdoor is er een natuurlijke afbakening ten opzichte van het meer, waardoor het veilig is voor kinderen.

Saint Mathieu ligt in een gebied dat niet super toeristisch is. Je wordt dus niet zo maar vermaakt (op de camping niet, maar in de omgeving zeker niet). Als je houdt van rust, en een degelijke camping, moet je zeker een keer in Saint Mathieu langsgaan.