Géén boekingskosten

Bed & Breakfast Les Filloux

FrankrijkLimousinSaint-Dizier-Leyrenne

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Les Filloux voor je op een rij gezet:

9.9FenomenaalScore uit 23 reviews
+26/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.9FenomenaalScore uit 23 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

Domaine Les Filloux ligt in het hart van Frankrijk. In onze boerderij bevinden zich 3 gastenkamers, geheel in de stijl van de oude boerderij. Daarnaast beschikt onze minicamping over 2 glampingplaatsen met luxe tenten en 4 rustige en ruime plaatsen met prachtig uitzicht, midden in de complete natuur.

's Avonds (behalve op donderdag) kunt u genieten van heerlijke groenten uit eigen moestuin en geweldige lokale producten. Op ons domein kan je heerlijk ontspannen in de stilte van de natuur, wandelen in de omliggende bossen, fietsen, vissen, ... of gewoon genieten van het niets doen.

23 Reviews over Les Filloux

• 10Ambrosius-steenvoorden30-08-2021

Paradijsje

Erg aardige eigenaren heeft Domaine les Filloux. Ze hebben er alles gedaan om het ons naar ons zin te maken. Wij stonden op het kampeerdeel van het domaine, werkelijk prachtig, met uitzicht over de weide omgeving. Onze electiciteitskqbel was kapot en Bart heeft dat snel voor ons opgelost. Wie mee wil eten kan zich intekenen. Heerlijk gegeten!

• 10Vd Heuvel06-08-2019

We stonden op de minicamping en hadden een prachtige ruime plek met een geweldig uitzicht. Anneke en Bart zijn pas een korte tijd de nieuwe eigenaren van deze prachtige chambres d’hotes met minicamping. Zeer fijne gastvrije mensen die er alles aan doen om het naar je zin te maken. Het terrein is parkachtig opgezet en heeft een mooie moestuin. Bart kookt geweldig en de tables d’hotes is beslist een aanrader. Na het eten nog een drankje doen in het huis met de open haard en je gaat slapen als een roos. Rust en ruimte en zeer schoon ook het sanitair wat in huis is zou niet misstaan in een hotel. We hebben genoten en komen zeker terug.

• 9Joyce en Eric25-04-2017

Gastvrijheid staat hoog in het vaandel!

Vorige week zijn wij tot volle tevredenheid 3 dagen te gast geweest bij Les Filloux. Voor iedereen die houdt van rust, ruimte, prachtige natuur, heerlijke diners en bovenal gastvrijheid, is bij Cees en Marjolein aan het goede adres!

• 9fam A Joosse06-08-2016

Aanrader voor wie van rust en natuur houd

Een heerlijke kleinschalige plek om tot rust te komen! Hier geen massatoerisme, maar vrije natuur met vogelgefluit en koeiengeloei. Toiletgebouw wordt uitstekend schoon gehouden. Camping ziet er verzorgd uit. Eigenaars Cees en Marjolein zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Handig dat ze Nederlands spreken. Dat communiceert makkelijker dan het Frans. Voor een Aldi en Carrefour moet je wel 15 km rijden. Anders een klein dorpswinkeltje.

• 10Jose en Gabrie01-07-2015

Fantastische plek

Door Cees en Marjolein wordt je erg hartelijk ontvangen , Marjolein kookt geweldig , de kamers zijn prima en er is een prachtige tuin met diverse zitjes , de omgeving is mooi en rustig met diverse mogelijkheden , kortom een echte aanrader!

• 9Herbert Meyer11-07-2014

een warm bad, waar je in terecht komt

Na een lange dag fietsen een warm onthaal.Het eten was geweldig. En spontaan mijn vieze fietsspullen gewassen. Geweldig.

• 10Martijn20-08-2013

ssssst, niet verder vertellen!

Wie het echte Frankrijk wilt bezoeken zonder alle drukte van de grote hordes toeristen, zoek niet verder. Cees en Marjolein laten je genieten van het echte Bourgondische leven. Dit verborgen pareltje is de ideale plek om tot jezelf te komen en te leven als een god in Frankrijk. Zorg ervoor dat je minstens 1 keer mee eet met ze. Marjolein's eten moet je minstens 1 keer in je leven geproefd hebben! De kamers zijn ook zeer mooi rustiek en trouw aan de oorsprong van het huis. Wij zaten zelf op de minicamping en ik weet vrijwel zeker dat we de schoonste toiletten en douche van Frankrijk hebben mogen ervaren bij les filloux. Uitmuntend!

• 9Walter van Leeuwen06-08-2013

Gastvrij, gezellig met heerlijke maaltijden

Wij hebben enorm genoten van het verblijf bij Marjolein en Cees. Een heerlijk, gastvrij stel met veel aandacht voor de gasten. Marjolein kan heerlijk koken. Na de vakantie dan maar weer op gewicht komen.

Walter en Saskia

• 10Rob & Joke van Gennip29-07-2013

Oase van rust

De ontvangst door Cees en Marjolein was hartverwarmend. Veel plekken om je terug te trekken en heerlijk een boek te lezen. Wandelgebied met tips van Cees was prachtig. Het ontbijt en diner was zo ontzettend lekker en met liefde klaargemaakt. Willen absoluut nog een keer terug.

• 9J.C. van Zwienen22-07-2013

Fantastische plek

Heerlijk in een woord. Iedere jaar komen wij hier terug soms 2 keer.

Bed & Breakfast Les Filloux info

Soort hotel