Bed and Breakfast Les Filloux

Bed and Breakfast
Bed and Breakfast Les Filloux
9,4

20 reviews over Bed and Breakfast Les Filloux in het Nederlands

Gastvrijheid staat hoog in het vaandel!

Joyce en Eric
25-4-2017

Vorige week zijn wij tot volle tevredenheid 3 dagen te gast geweest bij Les Filloux. Voor iedereen die houdt van rust, ruimte, prachtige natuur, heerlijke diners en bovenal gastvrijheid, is bij Cees en Marjolein aan het goede adres!

Gereisd Met partner in april 2017

Aanrader voor wie van rust en natuur houd

fam A Joosse
6-8-2016

Een heerlijke kleinschalige plek om tot rust te komen! Hier geen massatoerisme, maar vrije natuur met vogelgefluit en koeiengeloei. Toiletgebouw wordt uitstekend schoon gehouden. Camping ziet er verzorgd uit. Eigenaars Cees en Marjolein zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Handig dat ze Nederlands spreken. Dat communiceert makkelijker dan het Frans. Voor een Aldi en Carrefour moet je wel 15 km rijden. Anders een klein dorpswinkeltje.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastische plek

Jose en Gabrie
1-7-2015

Door Cees en Marjolein wordt je erg hartelijk ontvangen , Marjolein kookt geweldig , de kamers zijn prima en er is een prachtige tuin met diverse zitjes , de omgeving is mooi en rustig met diverse mogelijkheden , kortom een echte aanrader!

Gereisd Met partner in juni 2015

een warm bad, waar je in terecht komt

Herbert Meyer
11-7-2014

Na een lange dag fietsen een warm onthaal.Het eten was geweldig. En spontaan mijn vieze fietsspullen gewassen. Geweldig.

Gereisd Alleenreizend in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

ssssst, niet verder vertellen!

Martijn
20-8-2013

Wie het echte Frankrijk wilt bezoeken zonder alle drukte van de grote hordes toeristen, zoek niet verder. Cees en Marjolein laten je genieten van het echte Bourgondische leven. Dit verborgen pareltje is de ideale plek om tot jezelf te komen en te leven als een god in Frankrijk. Zorg ervoor dat je minstens 1 keer mee eet met ze. Marjolein's eten moet je minstens 1 keer in je leven geproefd hebben! De kamers zijn ook zeer mooi rustiek en trouw aan de oorsprong van het huis. Wij zaten zelf op de minicamping en ik weet vrijwel zeker dat we de schoonste toiletten en douche van Frankrijk hebben mogen ervaren bij les filloux. Uitmuntend!

Gereisd Met partner in augustus 2013

Gastvrij, gezellig met heerlijke maaltijden

Walter van Leeuwen
6-8-2013

Wij hebben enorm genoten van het verblijf bij Marjolein en Cees. Een heerlijk, gastvrij stel met veel aandacht voor de gasten. Marjolein kan heerlijk koken. Na de vakantie dan maar weer op gewicht komen.

Walter en Saskia

Gereisd Met partner in juli 2013

Oase van rust

Rob & Joke van Gennip
29-7-2013

De ontvangst door Cees en Marjolein was hartverwarmend. Veel plekken om je terug te trekken en heerlijk een boek te lezen. Wandelgebied met tips van Cees was prachtig. Het ontbijt en diner was zo ontzettend lekker en met liefde klaargemaakt. Willen absoluut nog een keer terug.

Gereisd Met partner in Sat Jun 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastische plek

J.C. van Zwienen
22-7-2013

Heerlijk in een woord. Iedere jaar komen wij hier terug soms 2 keer.

Gereisd Met partner in Sat Jun 29 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mini camping met mogelijkheid tot mee eten

Noyen
15-6-2013

Zeer kleinschalig kampeerterrein met alle faciliteiten in zeer rustige omgeving. Mooi uitzicht over de omgeving met uitgebreide wandelmogelijkheden. Zeer gastvrij echtpaar. Uitstekende keuken.

Gereisd Met partner in Thu Jun 06 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Echt genieten!

Yosta
15-9-2012

Deze kleine groene camping is echt ideaal om op bij te komen van het drukke leven, ook voor ons jongeren! De gastheer en gastvrouw zijn ontzettend aardig en kunnen bovendien heerlijk koken! De locatie is prachtig en zoals ik al zei heerlijk rustig. Wij hebben een paar heerlijke dagen gehad waarvan de rekening achteraf ook nog eens ontzettend mee bleek te vallen!

Gereisd Met partner in januari 2012

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Les Filloux in Saint-Dizier-Leyrenne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Les Filloux zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.