Reviews over Sadroc

Prima gelegen hotel op doorreis

Carl BRAEKEVELT,
    10-8-2012

Mooi hotel, dichtbij de snelweg A20. Lijkt gezellig, maar is wat verouderd, zeker de buitenkant. Kan een likje verf gebruiken en tuin mag onderhouden worden. Leuk zwembad achterin in de tuin met mooi verzicht. Restaurant straalt klasse uit en ontbijt was top. Aanrader voor tussenstop !

Na 2 weken Spanje en 1 dag Tour de France in Albi, in in 3

M. Gebbink,
    16-8-2007

Na 2 weken Spanje en 1 dag Tour de France in Albi, in Sadroc overnacht in dit schattige hotel. Er wordt alleen Frans gesproken. De kamers zijn ouderwets met leuke accenten en zeer schoon, heerlijke bedden. Prachtig uitzicht op het zwembad met daarachter het dal. Het ontbijt is in buffetvorm met heerlijke warme broodjes en croissants. De prijs was incl. ontbijt voor 3 pers. 99,-- euro.