Bed and Breakfast La-Konnet

39 reviews over Bed and Breakfast La-Konnet in het Nederlands

Prima, rust en luxe.

Tina
19-6-2018

Zoek je rust en luxe die je thuis ook gewend bent dan moet je hier zijn. Alles wat je wenst is in de gite aanwezig en er buiten. Een aanrader met zwembad, sauna en jacuzzi. De gastheer en gastvrouw weten veel over de omgeving en kunnen je van alle informatie voorzien. Wij hebben een heerlijke week gehad......en tja....het weer daar heeft niemand invloed op (gelukkig).

Uniek en gastronomisch

Jan Meij
25-10-2017

Dit was voor ons de tweede keer bij La Konnet. Een zwembad, sauna, aparte spa en een groot grasveld als zonneweide met gazebo. Bijna een landgoed zo groot is het. Je komt er helemaal tot rust. Uitstekende kamer van alle gemakken voorzien. Verder niet te vergeten dat je af en toe mee kan eten bij Gastheer Theo die van zijn hobby zijn beroep heeft gemaakt en zich helemaal uitleeft om de lekkerste gerechten voor zijn gasten te bereiden. Jammer dat dit op alle dagen kan maar er zijn genoeg mogelijkheden in de omgeving van pizza tot authentiek frans restaurant om dit gemis goed te maken.

En andere hobby van Theo en gastvrouw Carla is verbouwen ook dat gaat ze goed af. Het blijkt dat de verbouwing van de B&B zelf gedaan is en momenteel staan er twee Gites op stapel die komend voorjaar in gebruik genomen worden. Een reden om nogmaals terug te gaan.

Super B&B

Tako & Corina
17-9-2017

Alles is goed, heerlijk eten die Theo voor ons maakte.

Heerlijk rustig, mooie omgeving.

Mooie kamer.

Een echte aanrader!!

Aangenaam en rustig

Serge Verhaeghe
18-8-2017

Mooie kamer. Zwembad, sauna en jacuzzi zijn een leuke extra om lokaal te vertoeven. Verschillende uitstappen kunnen van daaruit gepland worden.

Heerlijke plek om tot rust te komen!!

Remco
7-8-2017

La Konnet is een uitstekende chambre dhotes in een mooie rustige omgeving. Theo en Charlotte staan voor je klaar en zijn erg behulpzaam.

Echt een aanrader!!

Oude reviews (archief)

Super B&B, aanrader.

Thelma den Adel
8-10-2016

Wij hebben op doorreis een stop gemaakt van 3 dagen bij La Konnet. Heerlijke B&B en Theo heeft super gekookt.

Mooie moderne kamers schitterende omgeving, beslist een aanrader.

Voor herhaling vatbaar

Isabelle
19-9-2016

Sympathieke uitbaters die ons voldoende privacy gunden, mooie kamers en badkamer met douche. Hier kan je nog het geluid van de stilte horen.. Zwembad, sauna, jacuzzi onder de sterrenhemel, verschillende plaatsjes in de tuin waar je kan genieten, mogelijkheid tot mee eten voor een democratische prijs. Wij waren hier 5 dagen, voor ons was de kwaliteit van het ontbijt prima maar we hadden graag wat meer variatie gehad. Restaurants in de buurt zijn er niet. De kookkunsten van Theo zijn super. Als tip zouden wij ook meegeven dat, bij volledige bezetting, afspraken kunnen gemaakt worden voor gebruik van de sauna en jacuzzi. Voor mensen die slecht te been zijn zouden wij dit niet aanraden.

Super

Els Vandepoele
19-9-2016

Verzorgde kamers,lekker eten,vriendelijke gastvrouw en gastheer,zeer veel informatie beschikbaar over de streek,mooi verwarmd zwembad,kortom alles picobello in orde.

Prachtige accomodatie. Heel lieve mensen.

Fam. Verliefde
19-9-2016

We zijn er enkele dagen verbleven en vonden het een leuk verblijf, Prachtig ingerichte kamers. Lekker eten. Gewoon fantastisch. Spijtig dat ze iets verder van de autostrade gelegen zijn als tussenstop voor volgende reis.

Fantastische gastvrouw en -heer, servicegericht!

Jeanne en Teus
15-9-2016

Gastheer kookt sterren van de hemel.

Smaakvolle kamers met mooie badkamer.

Fijne tuin met zwembad, sauna en Jacuzzi.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La-Konnet in Rougnat, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La-Konnet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast La-Konnet scoort een 9.31 uit 10 op basis van 39 reviews.