Reviews over Rougnat

Heerlijk relaxed in een zeer fraaie B&B

Anita en Ron,
    1-7-2018

Goed verzorgde B&B. Carla en Theo hebben een wonderschoon paradijs gebouwd. Wil je een dag relaxen in de fraaie tuin, heerlijk zwembad of jacuzzi? Dat hebben we graag gedaan. Aan de sauna zijn we niet toegekomen, want het weer was buitengewoon. Prima kamer, heerlijk bed. Heerlijk ontbijt en een fantastisch 4 gangen diner (van een voormalige chef-kok) zijn heel normaal. Wordt er niet gekookt, dan weten ze altijd een leuk alternatief op enkele minuten rijden.

In de buurt zijn ook leuke stadjes te bezichtigen. Ook is de omgeving geschikt om te wandelen, maar voor ons was het op dat moment hiervoor te warm.

Iets niet goed? Niet geconstateerd, het verblijf voldeed ruim aan de verwachtingen.

Prima, rust en luxe.

Tina,
    19-6-2018

Zoek je rust en luxe die je thuis ook gewend bent dan moet je hier zijn. Alles wat je wenst is in de gite aanwezig en er buiten. Een aanrader met zwembad, sauna en jacuzzi. De gastheer en gastvrouw weten veel over de omgeving en kunnen je van alle informatie voorzien. Wij hebben een heerlijke week gehad......en tja....het weer daar heeft niemand invloed op (gelukkig).

Uniek en gastronomisch

Jan Meij,
    25-10-2017

Dit was voor ons de tweede keer bij La Konnet. Een zwembad, sauna, aparte spa en een groot grasveld als zonneweide met gazebo. Bijna een landgoed zo groot is het. Je komt er helemaal tot rust. Uitstekende kamer van alle gemakken voorzien. Verder niet te vergeten dat je af en toe mee kan eten bij Gastheer Theo die van zijn hobby zijn beroep heeft gemaakt en zich helemaal uitleeft om de lekkerste gerechten voor zijn gasten te bereiden. Jammer dat dit op alle dagen kan maar er zijn genoeg mogelijkheden in de omgeving van pizza tot authentiek frans restaurant om dit gemis goed te maken.

En andere hobby van Theo en gastvrouw Carla is verbouwen ook dat gaat ze goed af. Het blijkt dat de verbouwing van de B&B zelf gedaan is en momenteel staan er twee Gites op stapel die komend voorjaar in gebruik genomen worden. Een reden om nogmaals terug te gaan.

Super B&B

Tako & Corina,
    17-9-2017

Alles is goed, heerlijk eten die Theo voor ons maakte.

Heerlijk rustig, mooie omgeving.

Mooie kamer.

Een echte aanrader!!

Aangenaam en rustig

Serge Verhaeghe,
    18-8-2017

Mooie kamer. Zwembad, sauna en jacuzzi zijn een leuke extra om lokaal te vertoeven. Verschillende uitstappen kunnen van daaruit gepland worden.

Rougnat scoort een 8 uit 10, op basis van 4 reviews