Vakantiehuis
9,6

28 reviews over Vakantiehuis Moulin de Boischenu in het Nederlands

Toplocatie met een zeer comfortabele accommodatie!

Joris en Sofie,
15-7-2018

De ligging is fantastisch! Net naast een vismeer met een ongelooflijk uitzicht op het dorpje Rochechouart (met idyllisch kasteel). Buiten is er veel ruimte en het is volledig omheind. Dit was met onze hond ideaal.

De eigenaars zijn zeer lieve mensen. Ze gunnen je volledig je privacy maar zijn steeds beschikbaar voor tips, antwoorden op vragen, ...

Wij hadden enkel de bovenverdieping. Alles was zeer proper, mooi verzorgde kamers. De keuken was uitstekend ingericht en zeer ruim voorzien.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Een aanrader! Mooi huis met een prachtige tuin.

Nienke Hesseling,
28-5-2018

Voor de tweede keer met twee gezinnen hier een week verbleven. Het is een heerlijk huis, alles is schoon en het heeft een prachtige grote tuin waar de kinderen heerlijk kunnen spelen. In de naast gelegen vijver hebben de mannen bijna alle dagen een hengel uitgegooid en hebben mooie vissen gevangen. De eigenaren zijn ontzettend aardig en behulpzaam.

Absoluut een aanrader!

Gereisd met vrienden in mei 2018

Heerlijk huis voor jong en oud

Kim,
29-7-2017

Heerlijk verblijf gehad. Super tuin met allerlei spel mogelijkheden voor de kids. Het huis is ook super fijn en ruim. Verder zijn er ook verschilde activiteiten in de buurt, markt, kanoën, kermis, Adventure parc, musea...

wij verbleven hier met jongere kinderen en tieners.

Gereisd anders in juli 2017

Aan alles is gedacht voor een mooie vakantie.

Een prachtige plek en heerlijk huis,
4-7-2017

Lieve Ad en Antoinette,

Wat een prachtig huis hebben jullie in Frankrijk. Als oude vrienden eindelijk na 17 jaar eens naar jullie op vakantie. Een prachtige tuin, geweldige locatie en het huis is gezellig en sfeervol. Er ontbreekt niets, helemaal niets. Wij hebben heel wat vakantiehuizen gehad afgelopen 17 jaar maar jullie hebben op alle gebieden dit overtroffen. Eindelijk eens een huis waar alles op elkaar is afgestemd en waar sfeer hoog in het vaandel staat. Super gedaan Netje de kleine details! Onze zonen hebben ook genoten en wij komen zeker terug. Het was heel fijn om jullie nu eindelijk eens een Frankrijk te begroeten en wij hebben een heerlijke vakantie gehad.

Veel liefs Robin Jose Roy en Robin jr.

Gereisd met partner in juni 2017

fantastische familieweek

Ellen,
19-6-2017

Ten eerste Ad en Antoinet zijn heel gastvrij en zeer behulpzaam. Geweldig huis waar werkelijk alles aanwezig is, aan de kleinste dingen is gedacht. Fles wijn en fris als welkom in de ijskast. De keuken is heerlijk groot, fijn met (schoon)zonen die graag koken :-) Slaapkamers zijn groot en met smaak ingericht, de bedden zijn van prima kwaliteit, met 3 douches is het nooit wachten op elkaar. In de woonkamer een kast vol met boeken en spelletjes. Alles is prima schoon en een mooie bos bloemen uit eigen tuin op de tafel. De tuin is zo groot, heerlijk zwembad, jeu de boulesbaan, tafeltennis en badmintonveld en dan is er nog genoeg ruimte over om te zonnen, voetballen enz. Rond het meer bij het huis kun je wandelen, voor de liefhebber je kan er vissen. In de omgeving kan je heerlijk fietsen. Het oude centrum van Limoges is de moeite waard om te bezoeken. Wij zijn ook naar Oradour geweest, zeer indrukwekkend. Ik kan het huis zeer zeker aanbevelen! Ad en Antoinet bedankt voor de superweek.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Heerlijk vertroeven in de natuur.

Paker
21-8-2016

Wij hebben ons met 3 gezinnen prima vermaakt in dit mooie vakantiehuis, wat van alle nodige gemakken was voorzien. Het huis is smaakvol ingericht, de tuin is immens groot en bied voldoende ruimte voor ieder om zich te vermaken. De omgeving is erg rustig en pittoresk en de huiseigenaren erg vriendelijk en behulpzaam. Deze vakantie voelde als een home away from home, echt een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Heerlijke week op een toplocatie met hele familie

Familie Kuyper
14-8-2016

Fijn huis in een ruime omgeving. Grote schone kamers, prima keukeninrichting, goede bedden. Door de grote buitenruimte de mogelijkheid om je in alle hoeken van de tuin te vermaken. De omgeving bracht ook veel goeds: markt, kastelen, Limoges, wandelen, Oradour sur Glane (indrukwekkend), maar de familie bleef ook heel graag bij het zwembad. Elke ochtend vers brood op twee minuten rijden. Vlakbij een eenvoudig, maar goed restaurant. En bovenal twee hartelijke eigenaren, bij wie we ons snel thuis voelden.

Gereisd met vrienden in juli 2016

Voor elk wat wils, ongeacht welke leeftijd

Familie Ziermans
3-5-2016

Toplocatie, heerlijk uitzicht, rust, gastvrije lieve mensen, fenomenaal geslapen, prachtige tuin(en), akelig schoon,

heerlijk krakende kastanje vloeren, nat zwembad, lekkere bakker, en mooi weer!

Minder fijn: de afstand vanaf Utrecht, heel jammer, die reistijd.

Gereisd met vrienden in april 2016

Hartelijke mensen , geweldige servies .

JAC en Ria van Donk
30-9-2015

Mooie omgeving , alle soorten winkels binnen bereik en grote markt . Interessante musea , vissen bij het huis (met vergunning) . Dus een heel goed vermaak en toch rustig met af gesloten tuin , dus honden kunnen er buiten lopen . Niet binnen en dat is zeker in groeps verband heel fijn . Trappen zouden in de toekomst beter kunnen . Zeker voor kinderen en ouderen . Het wonen in huis is goed , ruime woon en slaapkamers in de keuken is alles aanwezig . Douche en wc goed en voldoende .

Gereisd met vrienden in september 2015

Absolute aanrader !

Rene
26-8-2015

Wij (6 volwassenen, 5 kinderen) huren al jaren in de zomer een groot huis in Italie of Frankrijk. Dit huis behoort zeker tot de beste !

* alles aan het huis is goed ingericht en groot: slaapkamers, keuken, woonkamer(s).

* van alle gemakken voorzien + goed onderhouden.

* enorme tuin met vele mogelijkheden: twee overdekte terrassen, volop zon of schaduw, sporten, zwemmen, spelen of gewoon lekker luieren.

* erg mooi qua ligging: uitzicht op meer, kasteel, stadje, bos.

* qua omgeving volop keuze, natuur, stad, pittoreske dorpjes, leuke restaurantjes met goed eten, winkels, etc.

* Eigenaren Ad en Antoinette hebben bovendien een uitstekende balans gevonden tussen enerzijds verlenen van goede service / gastvrijheid en tegelijkertijd toch gepast afstand houden tot de gasten. Heel prettig.

De enige (kleine) minpuntjes:

* zwembad prima, maar helaas wat ondiep (1.20 m): dus niet duiken / hoog springen.

* huis is 's nachts wat gehorig agv krakende vloeren / deuren. Maar ja...oud pand :-)

Gereisd met vrienden in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Moulin de Boischenu in Rochechouart, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Moulin de Boischenu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.