Rochechouart

We hebben een aantal aanbieders voor Rochechouart voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Rochechouart voor je op een rij gezet:

Reviews over Rochechouart

Pitoresk Franse stadje. Centrum is erg stijl.

w. mulder,
    29-7-2015

Centrum is erg stijl, maar er is van alles aanwezig: restaurants, bakker, slager, supermarktje, kapper, opticien, handwerkwinkel, etc. Oude kerk en indrukwekkend kasteel. Voldoende parkeergelegenheid.

Gereisd met partner in juli 2015

Mooie omgeving, bezoek Oradour sur Glane zeker!

Miriam,
    13-7-2013

Wij kwamen hier voor rust, ontspanning en een bezoek aan Oradour sur Glane. Daarvoor was het een prima plek. Het kasteel van Rochecouart is gericht op kunst en was daarmee niet interessant voor onze kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Sfeervol stadje; weinig te beleven

Joost,
    28-10-2012

Voor Rochechouart hoef je niet naar Frankrijk, maar: Prachtig gelegen met een kasteel dat tot de verbeelding spreekt. Een oud centrumpje. Het geheel heb je in een halve ochtend bekeken. De essentieele winkels zijn er (inclusief de perfecte engelse tweedehandsboekenwinkel en als je met je zoontje bent: de jachtmessen en vishengelwinkel). Wat terrassen, een paar restaurants (waarvan er zeker een paar zeer prima), een cave, kortom: alles wat je nodig hebt in een verwoestend mooie natuurlijke setting.

Gereisd met vrienden in oktober 2012

Ideaal voor wie rust zoekt.

valerie mestdagh,
    5-8-2012

Een streek die nog vrij onbekend is maar toch de moeite is om naar toe te gaan. De natuur is er mooi en de dorpen gezellig. Ook kan je er verschillende zaken bezoeken zoals de thermen van Chassenon en Oradour sur Glane.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Leuk voor middagje

Allie,
    20-8-2009

Zaten in de buurt in huisje. In zomer levendig dorp, maar niet te toeristisch. Leuk om middagje doorheen te wandelen. Verder 's avonds gezellig uit eten op dorpsplein onder de bomen. Omgeving lijkt verder veel op Ardennen.

Gereisd met vrienden in augustus 2009
Rochechouart scoort een 7 uit 10, op basis van 9 reviews