Camping La Semnadisse

39 reviews over Camping La Semnadisse in het Nederlands

Super relaxed

Fam de Wit,
29-8-2018

Super fijne camping! Heerlijk tot rust gekomen! Fijne grote plek, veel rust, leuke medegasten, een mooi meertje en heerlijk douchen in de ochtendzon! De kinderen hebben zich goed vermaakt met hun vriendjes en vriendinnetjes. En.. ze hebben genoten van de ritjes op de traktor. Ik denk dat we deze camping nog wel eens gaan bezoeken!

Het enige minpuntje is dat je zelf toiletpapier moet meenemen. Vooral voor de kids erg onhandig. Maarja als dat het enige minpunt is😁

Eetgelegenheid is alleen de super leuke pizza avond op vrijdag.

Geweldig!

Stijn & Anne Christine Verstraete-Wemekamp,
25-8-2018

We waren hier voor de vierde keer met het gezin (dochter van 3 en zoon van 13). Het was heerlijk. We hebben genoten van de rust en natuur. Er is veel ruimte rondom de caravans. Iedere vrijdag versgebakken pizza uit de steenoven. Veel riviertjes of vijvertjes in de buurt voor verfrissing. Cultureel valt er ook genoeg te beleven. Iedere woensdag neemt boswachter Rob de kinderen mee op avontuur. We hebben al geboekt voor volgende zomer.

Zalig rustig

Nathalie,
20-8-2018

Rustig gelegen camping met enorm ruime plaatsen. Een meertje erbij om af te koelen. Voor alles moet je verder rijden door een prachtige, rustige omgeving. Genoeg leuke dingen te doen, allemaal op minstens 20 minuten rijden. Onze kinderen vonden het boven klimparcours, het wolvenpark en het enorme doolhof de high lights. Wij waren onder de indruk van de rust. Voor water kun je een strandje aan de rivier zoeken met wat speeltoestellen of een plekje zonder speeltoestellen, waar je de rest van de dag niemand tegen komt (tenzij je de rivierkreeften en visjes meetelt). De camping zelf heeft, zoals op de website te lezen is, geen animatie. Er is speelgelegenheid voor de kleinere kinderen (schommel etc.). Voor onze kinderen was het feit dat er vuur gemaakt mocht worden bij de kampeerplek speelgelegenheid genoeg: zelf marsch mallows en worstjes roosteren. Tenslotte kan je bij de receptie brood bestellen voor de volgende dag. Heerlijk was het!

Heerlijke ongedwongen camping

Gezin,
17-8-2018

Wat een heerlijke camping! De foto’s op de site laten precies zien hoe de camping er uit ziet. Grote (enorme) plekken en veel speelmogelijkheden voor de kinderen. Sfeer is relaxed, ongedwongen en geen blabla. De streek is heel landelijk en zeer rustig. Zwemmeertje is fijn om af te koelen, alleen jammer dat het water ijzerhoudend is waardoor je er bruin uitkomt. Hoogtepunten voor de kids zijn het zelf iedere avond een kampvuur bij de tent mogen maken, ritje in de bak van de traktor over de camping en pizza-avond op vrijdagavond. Heerlijk kunnen spelen met andere kinderen.

Voldoende sanitair. Verbeterpuntje zou het doortrekken zijn. De wc’s spetteren waardoor er altijd spetters op de bril zitten en de kinderen niet graag doortrekken. Ook een wc-rol ophangen zou fijn zijn.

We hebben hier een heerlijke vakantie gehad en komen graag nog eens terug!

Geweldig

Fam. Krikke,
25-6-2018

Wat een fantastische camping, echt een pareltje. Hele aardige eigenaren (iris en Alistair) die altijd voor je klaar staan. Wij zaten in een stacaravan met een gigantische veranda, erg gezellig. De camping ligt prachtig en het is er heerlijk rustig en een hele fijne sfeer. Geen toeters en bellen maar voor kids genoeg om te doen. Leuk meertje op 200 meter waar je kan zwemmen en vissen. Wij komen zeker terug.

Altijd geweldig, rust en natuur...!

Stijn & Anne-Christine,
24-8-2017

Voor de derde keer op rij hebben we hier een heerlijk rustige vakantie gehad. We hebben meteen al voor 2018 geboekt! La Semnadisse is een oase van rust, kindvriendelijkheid en gastvrijheid. Fijne speelaccomodaties voor de kinderen. Een eigen meertje om te zwemmen of een boek te lezen aan het water. Iedere vrijdagavond gezellige, zelfgemaakt pizza's vanuit de steenoven. Ruime kampeerplekken, en geweldige caravans met terras, velg voor kampvuur en een BBQ. De gastvrouw en heer Iris en Alaistar zijn super vriendelijk. Iedere ochtend vers brood van de bakker. Kortom, een absolute aanrader!

We gaan nog een keer!

Noor Enklaar
7-12-2016

Al twee keer zijn we naar Semnadisse geweest en misschien zegt dat al wel genoeg. De camping is zo fijn dat je er eigenlijk niet meer weg wilt. De mensen zijn fantastisch, zowel de eigenaren als de bezoekers. Allistar en Iris, de eigenaren, zijn erg betrokken bij het wel en wee op de camping. Ze kennen vrijwel iedereen bij naam en zorgen goed voor een fijne sfeer tussen alle bezoekers.

Wij hebben al twee keer op de camping een stacaravan gehuurd, en het fijne daaraan is dat je eigenlijk de hele tijd buiten leeft. Iedere stacaravan heeft een grote houten veranda rondom en daarop vind je een keuken, eettafel en een zitje. Je hoeft eigenlijk alleen maar naar binnen om te gaan slapen. Sommigen hebben zelfs een bed op de veranda, dan hoef je echt niet meer naar binnen!

Beide keren dat wij er waren hebben we leuk contact gehad met de andere gasten. Tijdens de afwas, de pizza avond, aan de bar of in de hangar is er altijd wel iemand om een praatje mee te maken. De mooiste gesprekken ontstaan op deze fijne warme en open camping!

Grote verassing dit jaar: de buitendouche! In de ochtend douche in de zon.

Een paradijs!

A&E
28-9-2016

Voor ons zijn alle verwachtingen waargemaakt. Iris en Alistair zijn hele fijne mensen die de camping met veel betrokkenheid runnen.

De camping is heel mooi gelegen en barst van de natuur. Heerlijke ruime en rustige plekken en een zeer gemoedelijke sfeer.

De omschrijving van de website klopt helemaal met de werkelijkheid. Er is weinig te doen, maar tegelijkertijd genoeg te beleven. Voor drukte en animatie hoef je er niet heen, maar er zijn genoeg leuke dingetjes in de omgeving. Het zwemmeertje is prachtig, een ochtendje met de boswachter op pad is erg leuk en een dag(deel) naar Limoges een is een mooi uitstapje.

Ook het klimbos/avonturenparkje (met o.a. trampolines en luchtkussens) is een prima plek om een dagje te vertoeven. Ongeveer 20 minuten rijden vanaf de camping. Supermarkten (vele malen groter dan de gemiddelde NL supermarkt) zijn er vlakbij. In Gouzon, 15 minuten met de auto, zit de dichtstbijzijnde.

Voor ouders met jonge kinderen (ca. 0 t/m 8 jaar) is het een aanrader.

rust & natuur op deze geweldige camping!

Fam. Verstraete-Wemekamp
24-8-2016

Voor de tweede maal verblijven we op deze geweldige camping bij gastvrouw en heer Iris en Alaister. De streek is een en al natuur, met leuke bezienswaardigheden in de buurt. Wie van rust, natuur en uitstapjes houdt moet nar de Creuze. Op de camping kun je zowel kamperen met een tent als één van de vele stacaravans huren. Deze laatste zijn ingericht met overdekt terras, tafels, stoelen, sofa, BBQ, etc.. Rondom iedere plek is veel ruimte, de camping is rustig, en af en toe rijdt de eigenaar met zijn traktor de kinderen rond over het terrein. Op vrijdag worden pizza's gebakken in een echte stenen oven, en hele beleving. Het is een camping waar je gerust 2 weken vakantie kunt houden. echte aanrader!!

Heerlijke rustige camping.

Marc
11-8-2016

Deze camping is vooral geschikt voor mensen met kleine kinderen tot een jaar of 12. De campingplaatsen zijn inderdaad enorm maar dat maakt het niet ongezellig. Door de pizza-avond en het meertje was er al snel contact met de andere campinggasten. En wat is het stil op deze camping! Het gebeurt niet vaak dat je alleen maar dieren geluiden hoort. Het stikt van de egels die iedere avond een bezoekje komen brengen, gezellig! Wat wel jammer is, is dat er weinig te doen is in de buurt. Wel lekker hardlopen zonder iemand tegen te komen, een unieke ervaring!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Semnadisse in Rimondeix, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Semnadisse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.