Camping La Semnadisse

CampingWeer vandaag22°10°
Camping La Semnadisse

34 reviews over Camping La Semnadisse in het Nederlands

Altijd geweldig, rust en natuur...!

Stijn & Anne-Christine
24-8-2017

Voor de derde keer op rij hebben we hier een heerlijk rustige vakantie gehad. We hebben meteen al voor 2018 geboekt! La Semnadisse is een oase van rust, kindvriendelijkheid en gastvrijheid. Fijne speelaccomodaties voor de kinderen. Een eigen meertje om te zwemmen of een boek te lezen aan het water. Iedere vrijdagavond gezellige, zelfgemaakt pizza's vanuit de steenoven. Ruime kampeerplekken, en geweldige caravans met terras, velg voor kampvuur en een BBQ. De gastvrouw en heer Iris en Alaistar zijn super vriendelijk. Iedere ochtend vers brood van de bakker. Kortom, een absolute aanrader!

Oude reviews (archief)

We gaan nog een keer!

Noor Enklaar
7-12-2016

Al twee keer zijn we naar Semnadisse geweest en misschien zegt dat al wel genoeg. De camping is zo fijn dat je er eigenlijk niet meer weg wilt. De mensen zijn fantastisch, zowel de eigenaren als de bezoekers. Allistar en Iris, de eigenaren, zijn erg betrokken bij het wel en wee op de camping. Ze kennen vrijwel iedereen bij naam en zorgen goed voor een fijne sfeer tussen alle bezoekers.

Wij hebben al twee keer op de camping een stacaravan gehuurd, en het fijne daaraan is dat je eigenlijk de hele tijd buiten leeft. Iedere stacaravan heeft een grote houten veranda rondom en daarop vind je een keuken, eettafel en een zitje. Je hoeft eigenlijk alleen maar naar binnen om te gaan slapen. Sommigen hebben zelfs een bed op de veranda, dan hoef je echt niet meer naar binnen!

Beide keren dat wij er waren hebben we leuk contact gehad met de andere gasten. Tijdens de afwas, de pizza avond, aan de bar of in de hangar is er altijd wel iemand om een praatje mee te maken. De mooiste gesprekken ontstaan op deze fijne warme en open camping!

Grote verassing dit jaar: de buitendouche! In de ochtend douche in de zon.

Een paradijs!

A&E
28-9-2016

Voor ons zijn alle verwachtingen waargemaakt. Iris en Alistair zijn hele fijne mensen die de camping met veel betrokkenheid runnen.

De camping is heel mooi gelegen en barst van de natuur. Heerlijke ruime en rustige plekken en een zeer gemoedelijke sfeer.

De omschrijving van de website klopt helemaal met de werkelijkheid. Er is weinig te doen, maar tegelijkertijd genoeg te beleven. Voor drukte en animatie hoef je er niet heen, maar er zijn genoeg leuke dingetjes in de omgeving. Het zwemmeertje is prachtig, een ochtendje met de boswachter op pad is erg leuk en een dag(deel) naar Limoges een is een mooi uitstapje.

Ook het klimbos/avonturenparkje (met o.a. trampolines en luchtkussens) is een prima plek om een dagje te vertoeven. Ongeveer 20 minuten rijden vanaf de camping. Supermarkten (vele malen groter dan de gemiddelde NL supermarkt) zijn er vlakbij. In Gouzon, 15 minuten met de auto, zit de dichtstbijzijnde.

Voor ouders met jonge kinderen (ca. 0 t/m 8 jaar) is het een aanrader.

rust & natuur op deze geweldige camping!

Fam. Verstraete-Wemekamp
24-8-2016

Voor de tweede maal verblijven we op deze geweldige camping bij gastvrouw en heer Iris en Alaister. De streek is een en al natuur, met leuke bezienswaardigheden in de buurt. Wie van rust, natuur en uitstapjes houdt moet nar de Creuze. Op de camping kun je zowel kamperen met een tent als één van de vele stacaravans huren. Deze laatste zijn ingericht met overdekt terras, tafels, stoelen, sofa, BBQ, etc.. Rondom iedere plek is veel ruimte, de camping is rustig, en af en toe rijdt de eigenaar met zijn traktor de kinderen rond over het terrein. Op vrijdag worden pizza's gebakken in een echte stenen oven, en hele beleving. Het is een camping waar je gerust 2 weken vakantie kunt houden. echte aanrader!!

Heerlijke rustige camping.

Marc
11-8-2016

Deze camping is vooral geschikt voor mensen met kleine kinderen tot een jaar of 12. De campingplaatsen zijn inderdaad enorm maar dat maakt het niet ongezellig. Door de pizza-avond en het meertje was er al snel contact met de andere campinggasten. En wat is het stil op deze camping! Het gebeurt niet vaak dat je alleen maar dieren geluiden hoort. Het stikt van de egels die iedere avond een bezoekje komen brengen, gezellig! Wat wel jammer is, is dat er weinig te doen is in de buurt. Wel lekker hardlopen zonder iemand tegen te komen, een unieke ervaring!

Top camping zeker met kinderen

Kolen
22-8-2015

Wat een ruimte heb je op deze camping. Afgelopen jaar voor het eerst met 2 kinderen (4 en 6 jaar) hier naar toe geweest en de tijd van ons leven gehad. De camping is overzichtelijk en de kinderen scharrelden de hele dag met hun vriendjes (heel veel gezinnen met jonge kinderen) over de camping. S morgens konden ze zelf het brood halen en bij warm weer zaten we heerlijk bij het kleine meertje naast de camping. S avonds vuurtje stolen voor je eigen tent en op vrijdag heerlijk mee helpen bij het pizza bakken. En dit alles bij twee duidelijke maar zeer gastvrije campinghouders. Wij komen hier zeker terug want je weet wat ze zeggen : als de kinderen het maar de zin hebben dan komen papa en mama zelfs toe aan het lezen van een boek!

Hoge verwachtingen niet waargemaakt

Wouter
25-6-2015

We zijn hier met 2 gezinnen met kinderen in 2014 geweest.

De camping is echt enorm. Zo groot, dat wij het ongezellig vonden. Het contact met anderen is er lastig door (ook voor de kinderen). We stonden daarom met 2 gezinnen op 1 plek.

De eigenaren zijn wel erg behulpzaam.

Bij het afrekenen werd moeilijk gedaan over het feit dat we de plek een dag langer gereserveerd hadden. En dit terwijl we een plek deelden. Erg kinderachtig!

Heer-lijk-e camping!

geralien81
18-9-2014

Wij hebben hier in 2012 en 2013 op de camping gestaan, heer-lijk-e tijd gehad! Enorm ruime plekken, eigen vuurpot bij de tent, sanitair schoon en voldoende, leuke speeltoestellen voor kinderen, meertje is prima om in te zwemmen en je te vermaken, iedere dag vers brood (en/of gebak) te bestellen, gezellige hangar met bar waar je o.a. ijsjes en drinken kunt kopen, 1 x in de week zelf gemaakte pizzadag, ritjes op traktor voor de kids, gezellige & aardige eigenaren etc etc

Eigenlijk is er teveel om op te noemen! Wij vinden het een super prettige camping, positief en gaan er zeker weer eens heen ;-)

Heel veel ruimte!

Campeur
18-8-2014

Camping met echt hele grote plaatsen. Heerlijk die ruimte. Kom je bijna nergens tegen. We stonden onder een grote eik. Zwemmeer heel leuk. Sanitair niet heel nieuw meer, maar voor ons afdoende. Pizza avond gezellig Weekje gestaan en ons prima vermaakt. Omgeving niet heel spectaculair. Eigenaren toegankelijk. Kortom, prima camping met megaplaatsen.

Ruimte en goed geregeld!

Bart-Anne
17-8-2014

Wat een ruimte! Uniek dat je zoveel ruimte hebt en ook zoveel goede service. Alles zo goed onderhouden, sanitair super en koud biertje bij de bar. Hele ruime plekken, leuk met vuurplek bij de plaats en leuk meertje bij de camping. Gemoedelijke sfeer en vriendelijke eigenaren. Wij vinden het echt een camping om naartoe te gaan om te relaxen, niet zozeer voor de omgeving. Is wel mooi om bijvoorbeeld te wandelen, maar verder niet zo spannend.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Semnadisse in Rimondeix, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Semnadisse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Semnadisse scoort een 8.97 uit 10 op basis van 34 reviews.