Reviews over Rimondeix

Super relaxed

Fam de Wit,
    29-8-2018

Super fijne camping! Heerlijk tot rust gekomen! Fijne grote plek, veel rust, leuke medegasten, een mooi meertje en heerlijk douchen in de ochtendzon! De kinderen hebben zich goed vermaakt met hun vriendjes en vriendinnetjes. En.. ze hebben genoten van de ritjes op de traktor. Ik denk dat we deze camping nog wel eens gaan bezoeken!

Het enige minpuntje is dat je zelf toiletpapier moet meenemen. Vooral voor de kids erg onhandig. Maarja als dat het enige minpunt is😁

Eetgelegenheid is alleen de super leuke pizza avond op vrijdag.

Geweldig!

Stijn & Anne Christine Verstraete-Wemekamp,
    25-8-2018

We waren hier voor de vierde keer met het gezin (dochter van 3 en zoon van 13). Het was heerlijk. We hebben genoten van de rust en natuur. Er is veel ruimte rondom de caravans. Iedere vrijdag versgebakken pizza uit de steenoven. Veel riviertjes of vijvertjes in de buurt voor verfrissing. Cultureel valt er ook genoeg te beleven. Iedere woensdag neemt boswachter Rob de kinderen mee op avontuur. We hebben al geboekt voor volgende zomer.

Zalig rustig

Nathalie,
    20-8-2018

Rustig gelegen camping met enorm ruime plaatsen. Een meertje erbij om af te koelen. Voor alles moet je verder rijden door een prachtige, rustige omgeving. Genoeg leuke dingen te doen, allemaal op minstens 20 minuten rijden. Onze kinderen vonden het boven klimparcours, het wolvenpark en het enorme doolhof de high lights. Wij waren onder de indruk van de rust. Voor water kun je een strandje aan de rivier zoeken met wat speeltoestellen of een plekje zonder speeltoestellen, waar je de rest van de dag niemand tegen komt (tenzij je de rivierkreeften en visjes meetelt). De camping zelf heeft, zoals op de website te lezen is, geen animatie. Er is speelgelegenheid voor de kleinere kinderen (schommel etc.). Voor onze kinderen was het feit dat er vuur gemaakt mocht worden bij de kampeerplek speelgelegenheid genoeg: zelf marsch mallows en worstjes roosteren. Tenslotte kan je bij de receptie brood bestellen voor de volgende dag. Heerlijk was het!

Heerlijke ongedwongen camping

Gezin,
    17-8-2018

Wat een heerlijke camping! De foto’s op de site laten precies zien hoe de camping er uit ziet. Grote (enorme) plekken en veel speelmogelijkheden voor de kinderen. Sfeer is relaxed, ongedwongen en geen blabla. De streek is heel landelijk en zeer rustig. Zwemmeertje is fijn om af te koelen, alleen jammer dat het water ijzerhoudend is waardoor je er bruin uitkomt. Hoogtepunten voor de kids zijn het zelf iedere avond een kampvuur bij de tent mogen maken, ritje in de bak van de traktor over de camping en pizza-avond op vrijdagavond. Heerlijk kunnen spelen met andere kinderen.

Voldoende sanitair. Verbeterpuntje zou het doortrekken zijn. De wc’s spetteren waardoor er altijd spetters op de bril zitten en de kinderen niet graag doortrekken. Ook een wc-rol ophangen zou fijn zijn.

We hebben hier een heerlijke vakantie gehad en komen graag nog eens terug!

Geweldig

Fam. Krikke,
    25-6-2018

Wat een fantastische camping, echt een pareltje. Hele aardige eigenaren (iris en Alistair) die altijd voor je klaar staan. Wij zaten in een stacaravan met een gigantische veranda, erg gezellig. De camping ligt prachtig en het is er heerlijk rustig en een hele fijne sfeer. Geen toeters en bellen maar voor kids genoeg om te doen. Leuk meertje op 200 meter waar je kan zwemmen en vissen. Wij komen zeker terug.

Rimondeix scoort een 8,3 uit 10, op basis van 4 reviews