Vakantiehuis Domaine Freyssanges

Vakantiehuis Domaine Freyssanges

8Fantastisch

Frankrijk, Limousin, Peyrelevade

Op vakantie geweest naar Domaine Freyssanges?

8Fantastisch

• 8.5Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info
    Tonen op kaart

2 reviews over Vakantiehuis Domaine Freyssanges

• 2017
      7Jorgen15-07-2017

Mooi domein, maar met enkele storende elementen

Wij hebben in de duplex woning gelogeerd met 2 volwassenen, en 1 kind van 11 jaar. Het vakantiehuis is voorzien van alle faciliteiten. Je kan hier terecht als je op zoek bent naar rust. Positieve zaken zijn dus zeker de rust, de natuur en uiteraard ook het verwarmd zwembad. Andere faciliteiten zoals petanque en tafeltennis staan gratis ter beschikking. De duplex woning is mooi ingericht, maar het is slechts comfortabel voor 4 personen. Voor meer personen wordt het minder praktisch en is er niet echt veel ruimte. De slaapkamers en de badkamer bevinden zich op het gelijkvloers, de woonkamer en keuken op het eerste. Klein nadeel is dus dat je telkens de trap op en af moet als je naar buiten wil, bv om te zitten of te eten. Verder is er geen directe toegang van de duplex tot het zwembad: je moet rond de volledige woning wandelen om naar het zwembad te gaan. Op het moment dat wij er waren (juli 2017) hadden we enorm veel last van vliegen. Daardoor konden we nauwelijks op ons gemak buiten op het terras zitten en eten. Hier hebben we dus jammer genoeg niet veel van kunnen genieten. In de duplex woning waren en geen vliegenhorren, waardoor we ook binnen last hadden van die vervelende vliegen. Uit pure noodzaak zijn we apparaatjes gaan halen om de vliegen binnen weg te houden, zonder veel succes. Het domein bevindt zich in de prachtige natuur, waar je kan uren kan wandelen of fietsen. In de nabije omgeving zijn er echter niet heel veel andere zaken te zien of te doen, zeker niet met kinderen. Peyrelavade ligt vrij afgelegen, en je moet al snel 3 kwartier met de auto rekenen als je een uitstap wil doen. De dichtstbijzijnde, middelgrote supermarkt ligt op een halfuur rijden (Meyvac), een grotere heb je op 3 kwartier (Ussel). In Peyrelevade is er een minisupermarkt voor dringende benodigdheden. De weg naar de vakantiewoning is niet echt comfortabel. Over een lengte van +/- 2 km is de weg slecht aangelegd, met putten en stenen (en modder als het geregend heeft) die niet echt vriendelijk zijn voor een gewone wagen. Een 4x4 kan deze weg makkelijk aan, maar niet iedereen heeft die luxe uiteraard. Naar verluidt loopt de procedure om de weg te laten asfalteren al geruime tijd. We raden dit domein zeker aan voor mensen die op zoek zijn naar rust en natuur, maar er is hier en daar zeker nog ruimte voor verbeteringen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• Oude reviews

9Gerand Waegemans 09-03-2014

Dat is echt een topper met een luxe warm zwembad!!

Het is er super rustig, echt een aanrader om de stress achter zich te laten. Het is een luxe verblijf met mooi domein rondom!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

0 tips over Vakantiehuis Domaine Freyssanges