Vakantiehuis De Plus Belles

8.7Fantastisch

Frankrijk, Limousin, Perpezac Le Blanc

Op vakantie geweest naar De Plus Belles?

8.7Fantastisch

• 8.7Inrichting
  • 8.3Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info
    Tonen op kaart

3 reviews over Vakantiehuis De Plus Belles

• 9mollyvictoria21-08-2015

Schattig huisje met heerlijk zwembad!

In juli 2015 waren we met onze twee kinderen van 10 en 11 een week in het huisje, le Petit. Het huisje is autentiek met en vol charme. Genoeg ruimte voor 4 personen en zóóó sfeervol. Met openslaande deuren naar het terras en heerlijk in alle rust. De kinderen konden genieten van 's morgens tot 's avonds in het mooie zwembad en konden gebruik maken van al het speelgoed wat erin lag. Naast het huisje hadden we een eigen priveplek voor de BBQ. De gast heer en gastvrouw ontvingen ons met een warm welkom. En die warmte hebben we de hele week gevoeld! Letterlijk en figuurlijk. De kinderen mochten ook altijd met hun hond komen knuffelen en Inez had veel tips voor de omgeving. Het is hier ook heel geschikt om met kleinere kinderen te verblijven. DOEN! Groetjes Marlene

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 8Fam. Dommisse06-08-2015

Een goede keus!

La Petite biedt voldoende ruimte voor een gezin met twee kinderen. Van daaruit kun je de dalen van de Vezere of de Dordogne verkennen. Of een dagje bij of in het zwembad bij de gite... Vriendelijke eigenaren, die de privacy van de gasten respecteren en je gastvrij ontvangen. Als je een gite zoekt met zwembad en wifi, dan zijn de gites De plus belles, La Grande en La Petite zeker de moeite van het overwegen waard.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 9Anthony en Dineke03-03-2011

Heerlijke plek om helemaal tot rust te komen.

Vorig jaar herfstvakantie met zwager schoonzus en kinderen geboekt in La Grande. Mooie ligging en een heerlijke plek voor wandelen en kastanjes zoeken. Daarna mooie wijnen drinken voor de open haard. Jammer dat het te koud was om gebruik te maken van het aanlokkelijke zwembad. Volgend jaar weer!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

0 tips over Vakantiehuis De Plus Belles