Vakantiehuis Maziéras

121 reviews over Vakantiehuis Maziéras in het Nederlands

Met jonge kinderen

Fam. Devriendt
11-9-2018

Op Maziéras beleef je de ultieme vakantie! Super kindvriendelijk! De speelschuur met de caravan en het schilderen met Jacqueline waren een echte hit bij de kindjes! Voor ons was het ook heerlijk toeven op Maziéras met het heerlijke eten en de gezellige ongedwongen sfeer! Het enige nadeel aan Maziéras is de vrees dat het nergens leuker zal zijn...

Wat een heerlijke vakantie

Van Aert - Grieten
9-9-2018

Zo kindvriendelijk als hier vind je het nergens. In elk detail komt het concept van Mazieras helemaal tot uiting. Een verblijf van een week is haast te kort om alles in de omgeving te ontdekken. Redenen genoeg dus om terug te komen!

Wij komen zeker terug!

Jurgen Vermeylen
3-9-2018

Het is een zeer kindvriendelijke gite met fantastisch lieve uitbaters die bovendien 24 op 24 voor je klaar staan en bovendien ook nog eens super lekker kunnen koken.

Zeer aangename week vakantie!

Maarten De Ridder
3-9-2018

Bedankt Jacqueline en Albert voor het leuke onthaal, de lekkere maaltijden, extra aandacht voor de kleintjes, de uitleg ivm uitstapjes, ..., eigenlijk voor alles!

We hebben dankzij jullie een perfecte afsluitende week van onze vakantie mogen beleven!

Een dikke aanrader voor gezinnen met jonge kinderen.

Geweldig

Bart en Kelly , Laura , Anna,Yana
27-8-2018

Is een fantastisch plek om te vertoeven.

Genoten van de rust en gezellige momenten met andere gasten.

Onze kinderen hebben zich geen seconde verveeld, zwembad, speelschuur en schilderen met Jacqueline.

Albert en Jacqueline zijn super vriendelijk mensen, steeds aanspreekbaar bij om even welke vragen .

Fantastisch!

Familie De clercq- Van den Bossche
24-7-2018

Een heerlijke plaats om te vertoeven met kinderen! Mooie en grote gite, alles aanwezig op het prachtige domein om zowel kinderen als ouders een fantastische vakantie te laten beleven. De rust, stilte en prachtige omgeving, de aangename sfeer en contact met de andere gasten, en last but not least de hele lieve en warme eigenaars Jacqueline en Albert maken dat we een echte topvakantie mochten beleven!

Een heerlijke en relaxte vakantie gehad

Ron en Ella
16-7-2018

Een heerlijke vakantie gehad in ons huisje d’Olive.

Super leuk met heerlijke tuin met haardje.

Een mooi zwembad waar je heel fijn een dagje kunt relaxen met de koeienbellen vlakbij!

Wat wij heel fijn vonden, was de rust en stilte van natuur en omgeving, maar ook de gezelligheid van een kleine groep mensen tijdens de BBQ en heerlijke Table d’ Hote.

En ook het mandje met Frans stokbrood s’ morgens voor de deur was zo fijn en lekker!

Wij hebben het fantastisch gehad op Mazieras en geven Albert en Jaqueline een groot compliment dat ze Mazieras omgetoverd hebben tot een prachtig vakantieverblijf!

Van ons een dikke 10

Frauke
9-7-2018

Wij genoten van een heerlijke week op het prachtige domein!

Het is een aanrader voor gezinnen met kinderen. Ze kunnen zich volop uitleven in de speelschuur met de tot-de-verbeelding-sprekende caravan, op de trampoline, in het zwembad,...

Alles is voorzien om gezinnen met jonge kinderen te ontvangen (kinderbedjes, kinderstoelen, badje, potje,...).

We genoten ook van het lekkere eten van Albert en Jacqueline!

En dit allemaal in een ontspannen sfeer en in een heel mooie omgeving.

Kortom, wij komen hier zeker terug!

Ons weekje was gewoon fantastisch! Dank je wel !

Felix & Martine
26-6-2018

Tijdens de uitzending "Met vier in bed" in augustus 2017 waren wij onmiddelijk gecharmeerd door "Mazièras" en zijn eigenaars. In werkelijkheid is het nog meer, prachtige ligging, de gite "Le Marronnier"is mooi ingericht, alles is aanwezig en heb je een vraag, Jacqueline en Albert staan altijd klaar om te helpen. BBQ op zaterdagavond was heel lekker en aangenaam om de andere vakantiegangers te leren kennen. Op maandag- en donderdagavond was de Table d'Hôtes een feest voor de smaakpapillen en niet te vergeten op woensdagavond kan je kip bestellen met frietjes, salade en sausjes en deze wordt dan op je terras geleverd op het gewenste tijdstip. In Mazièras is aan alles gedacht, een overdekt speelparadijs voor de kinderen, schommels en schuif af buiten, verwarmd zwembad en tijdens de week nog bijkomende activiteiten voor de kinderen. Voor de volwassenen is het heerlijk te genieten van de omgeving, de rust en leven zoals "God in Frankrijk" !

Puur ontspanning!

Schotsmans
18-6-2018

Het is een heel gezellige b&b met alles tot in de details uitgewerkt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Maziéras in Pensol, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Maziéras zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.