Vakantiehuis Maziéras

124 reviews over Vakantiehuis Maziéras in het Nederlands

Fantastische vakantie!

Familie van der Horst,
7-10-2018

Wat hebben wij een ontzettend fijne vakantie gehad bij Jacqueline en Albert. Heel erg gastvrij ontvangen en tijdens de gehele week hebben wij deze gastvrijheid gevoeld. Het huisje is van alle gemakken voorzien en aan alles is gedacht. We hebben genoten van de table d'hôtes, de barbecue en de kip uit de oven. Jacqueline en Albert zorgen echt voor dat ultieme vakantiegevoel. Tijdens onze laatste vakantie hebben we nog veel aan Mazieras gedacht, vele accommodaties kunnen niet aan Mazieras en haar gastvrijheid tippen.

Zeer mooi vakantieverblijf in een prachtige, rustige omgeving! Vriendelijke gastvrouw en -heer, die alles tot in de puntjes verzorgen en overal aan denken. Heerlijk dat je een aantal keren per week gezellig aan tafel kunt 'aanschuiven' en kunt genieten van een heerlijk diner! Geen vraag is teveel en tips over uitstapjes zijn volop aanwezig of worden 'op maat' voor je uitgezocht. Kortom een super verblijf gehad op Maziéras!

De verwachtingen zijn uiteraard hoog na het lezen van al de voorgaande positieve commentaren. Dus was het uitkijken of deze wel konden worden ingelost.

Voor ons was Maziéras echt genieten, een combinatie van

- Rust in een mooie groene omgeving, waar de koeien op enkele meters van het zwembad staan.

- Warme ontvangst Jacquelin en Albert. Ze laten je op je eigen manier je vakantie beleven, maar zijn wel aanwezig voor de dagelijkse gezellige babbel.

- Lekker eten bij de ontvangstbarbecue en table d'hotes.

- Goed uitgeruste gîtes waar alle basisspullen voorhanden zijn.

- Speelschuur een echt paradijs voor kinderen.

Wij kijken alvast uit naar ons volgend bezoek!

Chloë en Gert

Fam. Devriendt,
11-9-2018

Op Maziéras beleef je de ultieme vakantie! Super kindvriendelijk! De speelschuur met de caravan en het schilderen met Jacqueline waren een echte hit bij de kindjes! Voor ons was het ook heerlijk toeven op Maziéras met het heerlijke eten en de gezellige ongedwongen sfeer! Het enige nadeel aan Maziéras is de vrees dat het nergens leuker zal zijn...

Wat een heerlijke vakantie

Van Aert - Grieten,
9-9-2018

Zo kindvriendelijk als hier vind je het nergens. In elk detail komt het concept van Mazieras helemaal tot uiting. Een verblijf van een week is haast te kort om alles in de omgeving te ontdekken. Redenen genoeg dus om terug te komen!

Wij komen zeker terug!

Jurgen Vermeylen,
3-9-2018

Het is een zeer kindvriendelijke gite met fantastisch lieve uitbaters die bovendien 24 op 24 voor je klaar staan en bovendien ook nog eens super lekker kunnen koken.

Zeer aangename week vakantie!

Maarten De Ridder,
3-9-2018

Bedankt Jacqueline en Albert voor het leuke onthaal, de lekkere maaltijden, extra aandacht voor de kleintjes, de uitleg ivm uitstapjes, ..., eigenlijk voor alles!

We hebben dankzij jullie een perfecte afsluitende week van onze vakantie mogen beleven!

Een dikke aanrader voor gezinnen met jonge kinderen.

Geweldig

Bart en Kelly , Laura , Anna,Yana,
27-8-2018

Is een fantastisch plek om te vertoeven.

Genoten van de rust en gezellige momenten met andere gasten.

Onze kinderen hebben zich geen seconde verveeld, zwembad, speelschuur en schilderen met Jacqueline.

Albert en Jacqueline zijn super vriendelijk mensen, steeds aanspreekbaar bij om even welke vragen .

Fantastisch!

Familie De clercq- Van den Bossche,
24-7-2018

Een heerlijke plaats om te vertoeven met kinderen! Mooie en grote gite, alles aanwezig op het prachtige domein om zowel kinderen als ouders een fantastische vakantie te laten beleven. De rust, stilte en prachtige omgeving, de aangename sfeer en contact met de andere gasten, en last but not least de hele lieve en warme eigenaars Jacqueline en Albert maken dat we een echte topvakantie mochten beleven!

Een heerlijke en relaxte vakantie gehad

Ron en Ella,
16-7-2018

Een heerlijke vakantie gehad in ons huisje d’Olive.

Super leuk met heerlijke tuin met haardje.

Een mooi zwembad waar je heel fijn een dagje kunt relaxen met de koeienbellen vlakbij!

Wat wij heel fijn vonden, was de rust en stilte van natuur en omgeving, maar ook de gezelligheid van een kleine groep mensen tijdens de BBQ en heerlijke Table d’ Hote.

En ook het mandje met Frans stokbrood s’ morgens voor de deur was zo fijn en lekker!

Wij hebben het fantastisch gehad op Mazieras en geven Albert en Jaqueline een groot compliment dat ze Mazieras omgetoverd hebben tot een prachtig vakantieverblijf!

Van ons een dikke 10

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Maziéras in Pensol, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Maziéras zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.