Vakantiehuis Maziéras

112 reviews over Vakantiehuis Maziéras in het Nederlands

Puur ontspanning!

Schotsmans
18-6-2018

Het is een heel gezellige b&b met alles tot in de details uitgewerkt.

fantastisch

Tania en Peter
16-6-2018

Hartelijk welkom van de Jacqueline en Albert. S'avonds mogen aanschuiven voor de table d'hôtes. Het was zeer lekker. Het ontbijt zeer lekker en uitgebreid, miste het ontbijt bij thuiskomst. Wij hadden de b&b kamer en die was zeer ruim en netjes. Heerlijk geslapen. Pracht van een uitzicht en zeer rustig. Als we ooit nog in de regio zijn is dit zeker voor herhaling vatbaar. Bedankt Jacqueline en Albert.

Zoals gehoopt

Backx Marc - Linda Vanhixe
13-6-2018

Alles wat je mag verwachten van een B&B. Charmant onthaal, lekker eten, sympathieke gastvrouw en gastheer die er alles voor over hebben om het je naar je zin te maken. Als er dan al een minpuntje mag zijn; in de B&B mag je de douche niet te lang laten lopen, anders staat heel de badkamer nat. Er werd ons echter verzekerd dat dit ergens bovenaan hun prioriteitenlijst staat om hier iets aan te doen. Voor de rest alles netjes en clean aanwezig. Mocht het er niet zijn: een kleine tip en het wordt geregeld.Mooie vernieuwing rond het zwembad en verwarming van het zwemwater. Kortom het verdient meer dan een aanbeveling.

Genot van eerste minuut tot de laatste

Fam Meurs
8-6-2018

Wij hebben genoten van de eerste tot de laatste minuut van ons verblijf, niets is hun teveel. Lekker eten, gezellig, rustig. Wij waren hier vooral om de fietsen. Wat is dit een prachtige streek om te fietsen, liefst electrisch want het is hier redelijk heuvelachtig. Wel even rekening mee houden als jullie komen fietsen, hier zijn weinig cafes, dus zelf zorgen voor drank tijdens de ritjes. Wij hebben ook aan Jacqueline & Albert gezegd dat ze deze troef nog wat meer moeten uitspelen. Dit is een streek je tot rust kan komen. Wij gaan zeker nog eens terug naar Maziéras.

Niet normaal zo goed!

Hylke
7-6-2018

Alles perfect. Maar vooral heel ontspannen. Niet normaal zo goed eigenlijk!

Boven verwachting

Femke en Bouke
7-6-2018

In een woord Fan-tas-tisch. Jacqueline en Albert zijn super gastvrij, 3 keer in de week aanschuiven en lekker eten met de gasten. Een mooie locatie en echt een plek om te genieten, voor volwassenen en voor kinderen. Voor de kleintjes is er genoeg te doen. Genoeg speelgoed, trampoline, tafeltennis, schilderen, zwemmen aan alles is gedacht. Wij vonden het een heerlijke week, zelfs ondanks het mindere weer. Dank voor jullie gastvrijheid en goede zorgen.

Ton & Anita
3-6-2018

Voor ons de ideale plek om even bij te komen. Tweede keer. De foto’s op de site zien er al fantastisch uit maar in het echt is het nog mooier, de gites zijn zeer mooi en decoratief ingericht, bedden zijn zeer goed en als laatste alles is zeer schoon. Per week kun je 2 x aanschuiven voor een heerlijk 3 gangen diner, BBQ, en kip aan huis, zelf hoef je in die week dus nog maar voor 3 x te koken of uit eten te gaan. De hamburger kar vlakbij op de vrijdag is zeker een aanbeveling. Het ontbijt is zeker een aanrader! In de omgeving is zeer veel te doen, denk aan de brocante winkels, dorpsmarkten, cognac tour, oradour (dorpje wat in de oorlog is platgebrand) en nog veel meer. Wil je keer niet weg het zwembad is verwarmt en op de ligstoelen erom heen kun je heerlijk relaxen. Al met al, Albert en Jacqueline dank jullie wel, het was weer een zeer relaxte vakantie.

Ga graag weer terug naar Maziéras. Fantastisch.

Dick Heijker
3-6-2018

Wat een heerlijk warm welkom na een lange reis met oldtimer. 's avonds nog heerlijk warm gegeten met de andere gasten. Gezelligheid top, met ook voor kinderen genoeg te doen. Heerlijk wandelen in het Franse landschap waar je de rust ervaart als nergens anders tussen de bossen en de weilanden. Mooie uitstapjes in een fantastische omgeving. Voor ons zeker de moeite waard om nog eens terug te gaan. Een aanrader voor iedereen die van gezelligheid houdt. Met dank aan Jaqueline en Albert voor hun geweldige inzet voor een heerlijk verblijf.

Groetjes Elly en Dick.

Dé plek om te onthaasten.

Gert en Gerry
25-5-2018

Dit is dé ideale plek om te onthaasten. Mooi complex, appartementen en B&B. De omgeving is erg mooi door glooiend landschap met koeien in bloemrijke weiden. Kikkers die kwaken op de achtergrond en 's avonds aanschuiven voor lekker eten en goed gezelschap. In de omgeving zijn er voldoende brocante markten.

Wil je tot rust komen in een landelijke omgeving in een sfeervol appartement, met lekker eten en een gastvrouw en gast heer die gastvrijheid hoog in het vaandel hebben dan is Maziéras dé plek !

Wij hebben met zijn vieren een heerlijke week gehad.

Fantastisch!

Saskia
15-5-2018

Boven verwachting! Na aankomst bleek al snel dat het een heerlijke week zou worden. Een warm welkom met een heerlijke BBQ, mooie huisjes met werkelijk alles erop en eraan en een omgeving... fantastisch! Wij wilden eigenlijk niet meer naar huis. Nogmaals bedankt, Albert en Jacqueline, voor jullie gastvrijheid, gezelligheid en goede zorgen!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Maziéras in Pensol, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Maziéras zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Maziéras scoort een 9.76 uit 10 op basis van 112 reviews.