FrankrijkLimousinPensolVakantiehuizen PensolVakantiehuis Le Moulin de Pensol(+ B&B)

Vakantiehuis Le Moulin de Pensol(+ B&B)

FrankrijkLimousinPensol

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiehuis Le Moulin de Pensol(+ B&B) voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 57 reviews
+41/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.3FenomenaalScore uit 57 reviews
  • 9.4Inrichting
  • 9.4Ruimte

Vakantiehuis info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis infoTonen op kaart

58 Reviews over Le Moulin de Pensol(+ B&B)

• 8Ilonka Pennings16-03-2018

Prima verblijf voor een korte vakantie.

De eigenaar Bruno was erg vriendelijk en appte naar ons hoe we met onze gehuurde Fiat 500 vanaf het vliegveld moesten rijden. Hij vond het wat lang duren en maakte zich zorgen dus even weer een app. Dichtbij de B&B konden we parkeren want Bruno maakte voor ons zelfs ruimte door met zijn auto weg te gaan. De B&B ziet er netjes uit alleen hadden we het 's avonds erg koud want de airco verwarmde niet goed. Het was toen ongeveer 3 graden in februari. 's Morgens ons ontbijt in Café Betty voor 3 Euro. 1 cappuccino en 1 croissant. Dus echt een Italiaans ontbijt tussen de Italianen. Zo gezellig. We hoorden er na zo veel dagen helemaal bij. Op de dag dat we vertrokken, hebben we alles betaald. Wanneer je echt onder de mensen wilt zijn, is een hotel misschien fijner want er was nog maar een stel meer in de B&B. Ligt natuurlijk ook aan het jaargetijde.

• 8gast21-12-2015

Gastvrij, prima documentatie en geen ikea huisje.

Zoals in grotere landen, boodschappen op minimaal 20 minuten autorijden. Bakkertje op 10 minuten autorijden. Goed plannen dus. Heerlijk om een accommodatie te hebben zonder kinderen. Rust, toeristische activiteiten bereikbaar, maar niet storend voor het lezen van een boek bij je eigen huis of het pakken van een terrasje. Een natuurpark in je achtertuin en een gezellig riviertje zorgen voor een heerlijk ontspannen vakantie.

Marloes, eigenaar, 07-01-2016

Bedankt voor deze beoordeling, maar.... gelukkig zit de bakker op 4 km afstand (4 minuten met de auto) en boodschappen kun je ook dichterbij doen; binnen 10 km afstand zijn er al supermarkten (Intermarché). Een score van '2' bij kindvriendelijk is op zich niet vreemd aangezien wij een kindvrije vakantiebestemming zijn (wel welkom vanaf 16 jaar en ouder). Wel jammer dat deze lage score bij een item wat bij ons niet van toepassing is, de totaalscore flink naar beneden haalt tot 'slechts' een 8. Een volgende keer hier maar niets invullen (zodat zaken die niet van toepassing zijn ook zonder invloed blijven)

• 10Gonnie & Ric & Bliksem & Harry & Sunny20-09-2015

(Honden)paradijs op Franse aarde!

Vanaf het eerste e-mail contact om te boeken tot en met de terugkomst thuis; in één woord; Gastvrijheid! Hein & Marloes ontvingen ons en onze drie viervoeters, samen met huishond Henk, op een bijzonder vriendelijke manier in hun fantastische Moulin de Pensol. Wat een ruimte, voor zowel mens als dier! We hebben prachtige wandelingen gemaakt in de ochtenden en 's middags leuke steden en andere bezienswaardigheden bezocht waarna we 's avonds heerlijk een eigen maaltje in elkaar konden draaien in onze prachtig en compleet ingerichte vakantiewoning. Voor herhaling vatbaar & een echte aanrader!

• 10Karin10-09-2015

Relaxed en hartverwarmend

We kwamen hier voor de 2e keer en het ontvangst door Hein en Marloes was hartverwarmend, zo'n gastvrije en lieve mensen zijn het. We sliepen in het grote huis waar ook echt niks aan ontbreekt, luxe en schoon. Af en toe krijg je visite van Henk, een gezellige lieve hond, die graag de koelte opzoekt. Er zijn 3 gastenverblijven maar die zodanig ingedeeld dat iedereen zijn eigen privacy heeft. Hein en Marloes we hopen weer gauw bij jullie te verblijven, was heerlijk👍🏼

• 10Christa Bushoff07-09-2015

Zoals al eerder vermeld is het voor ons hier thuiskomen. Lekker veel rust, maar als je wilt is er genoeg in de omgeving te doen. Allemaal leuke dingen door onze lieve gastheer- en -vrouw aan geraden. Voor onze 3 viervoeters is het hemel op aarde. Bos tegenover ons terras en aan ons terras een riviertje, waar ze in konden banjeren. Het huis is ook al zo heerlijk, geweldig leuk ingericht. Zoals alle gîtes overigens. Kortom een echte aanrader.

• 10Joke, Fons & Arko01-09-2015

Heerlijk rustig!

Het was een super vakantie, een heel lief onthaal en het vakantie huisje perfect inorde. Alles wat je nodig hebt vind je er, en anders staan Marloes en Hein wel paraat om je te helpen! Ook bij vragen over de omgeving stonden ze je bij met raad en leuke plekjes. De hond was meer dan welkom los of aan de lijn, hij was een koning te rijk. In het riviertje dat door het domein loopt kon de hond heerlijk afkoelen. Wij konden dit doen in het zwembad dat tot onze beschikking stond. Als je rust en aangename mensen wilt opzoeken tijdens je vakantie moet je zeker bij Le moulin de Pensol zijn.

• 10Susanne Orie14-08-2015

Genieten in complete rust!

Een hartelijk welkom door Hein, Marloes en hond Henk en de rust kan beginnen. En wat een rust: vakantie zonder vakantie vierende kinderen om je heen is echt een weldaad! In een prachtig dalletje omringd door groen ligt het lieflijke en gerieflijke Le Moulin de Pensol. Over het terrein kabbelt de rivier Le Bandiat. Wat een idylle!

We verbleven in één van de gîtes, die van alle luxe was voorzien en bovendien ook nog eens echt gezellig was. De gîtes hebben echt karakter en 'een ziel'. Wij hadden op het eigen terras genoeg privacy. Daarnaast kun je overal op het grote terrein een plekje zoeken in de zon of in de schaduw. Ook konden we de drukte opzoeken, want Pensol ligt tussen allerlei leuke stadjes zoals Nontron en Piégut-Pluviers en, iets verderop, Limoges, Angoulême en Périgueux.

Leuke marktjes, lange wandelingen en uiteraard heerlijk eten met veel wijn! Een absolute aanrader voor wie eens even lekker wil rusten en genieten. Kortom: we komen volgend jaar weer terug!

Eef & Suus

• 10Ine en Erik10-08-2015

Topvakantieplek

Een tot mooie gites verbouwde molen in een idyllisch valleitje, riviertje erbij, veel beter kun je het niet treffen. Op de (snel)weg terug naar Nederland merk je pas goed welk paradijsje je zojuist hebt verlaten. Mooie omgeving, fraai heuvellandschap met veel kastelen, en ook een aantal steden zijn snel bereikbaar. Marloes en Hein zijn 'binnen handbereik' maar gunnen je alle privacy. Topvakantieplek.

• 10Shirley de Kok02-08-2015

Geweldige plek!

Hartelijke ontvangst door Marloes, Hein en hond Henk!

Heerlijke en rustig gelegen gite, van alle gemakken voorzien!

Marloes en Hein zijn zeer gastvrij en weten hun gasten met precies de juiste hoeveelheid informatie bij te staan.

Allerlei tips voor de leuke en goede restaurants in de omgeving. Hostellerie St. Jacques sprong er wat ons betreft bovenuit en daar hebben we dan ook heerlijk onze trouwdag gevierd. Iets wat Marloes en Hein ook niet is ontgaan, gezien hun heerlijke attenties die dag!

Al met al zeker een plek om terug te komen, voor ons maar ook voor onze hond Spike, hopend dat hij dan wel in het riviertje kan poedelen, wat dit jaar niet ging vanwege 2 knieoperaties."

• 10Bart & Riek02-08-2015

rust

wil je werkelijk rust ervaren en alles van je af laten gaan dan moet je hier zijn geen gejaag echte stilte en bij vragen altijd een antwoordt van Hein en Marloes

een top locatie voor echte rustzoekers

Vakantiehuis Le Moulin de Pensol(+ B&B) info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij