Vakantiehuis La lègerie

Tonen op kaart

51 reviews over Vakantiehuis La lègerie

• 9Gerda en Sjoerd en labradoodle Dexy09-09-2017

heerlijk!

We verbleven in de gezellige, knusse gite le Petit Prince. David en Anne zijn heel sympathiek en hartelijk. Wij voelden ons er gelijk thuis. Ook Dexy heeft het hier heerlijk naar haar zin gehad. Je kan hier nog van echte stilte genieten, wandelen en 's avonds heerlijk eten bij David en Anne. David is een fantastische kok. We komen graag een keertje terug.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Laura30-08-2017

Weer een heerlijke vakantie!

We zijn hier al vaker geweest en we blijven maar terugkomen vanwege: de fijne huizen met prachtig uitzicht, de rust, het zwembad, de speeltoestellen voor de kinderen en daarnaast de vele fietsjes etc. in de schuur; maar ook vanwege de gastvrije ontvangst en de mogelijkheid om in ontspannen sfeer gebruik te maken van de table d'hotes en de heerlijke pizza's. Een heerlijke plek voor rustzoekers/wandelaars/fietsers en gezinnen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 10Lars29-08-2017

Prachtige plek, fijne mensen

Wij verbleven samen met de ouders van mijn echtgenote deze winter enkele dagen bij David en Anne. Het was koud, maar de gastheer had bij aankomst de open haard al aangestoken. De gite was ruim, supernetjes, gezellig en had een prachtig uitzicht op het meertje waar we een aantal herten zagen. David kookt heerlijk en de sfeer bij de table d'hote is heel ontspannen. Een prachtige plek om te verblijven, voor een uiterst schappelijke prijs, met fijne mensen. Top!

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Saskia28-08-2017

Mooie locatie met hele vriendelijke eigenaren

Rustige locatie met veel groen en mooi uitzicht. Fijn zwembad, leuke speeltoestellen en genoeg ruimte voor de kinderen om te spelen. Leuke dorpjes in de omgeving. Mogelijkheid om 's avonds mee te eten aan een gezellige tafel met heerlijk eten voor ons en de kinderen. Goed verzorgd door gastheer en gastvrouw: David en Anne.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9Eveline07-08-2017

Hele relaxte vakantie!

Ideale locatie voor vakantie met jonge kinderen. Rustig, genoeg ruimte en veel speelvoorzieningen op het terrein. Anne en David zorgen dat het je aan niets ontbreekt. Hele gezellige en ontspannen vakantie.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

• 10Lucje24-07-2017

Geweldige vakantie

Voor ons was het een heel gezellige vakantie, met veel rust en lekker eten. Ook het weer viel ons enorm mee. Wij komen zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Lieve en Filip03-07-2017

ideale gezinsvakantie

Leuke vakantie gehad met onze kindjes van 3 en 4 jaar. Veel buiten- en binnenspeelgoed ter beschikking, ruimte zat en heel rustig. Bovendien zorgen de leuke eigenaars elke dag voor vers brood en lekker eten indien gewenst. Kortom, alles voor een topvakantie!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

• 10A.Brandt met hondje24-06-2017

wat een genot ieder jaar weer. ik hoef niks anders

elke keer weer als thuiskomen, de rit ernaartoe, de aankomst, het huis,anne en david, de gasten, de prettige inrichting, niet te modern, niet geforceerd, wel alles aanwezig, brood aan de voordeur, de stilte, de rust, het aanschuiven aan het heerlijke diner in de avond, niets hoeven, vriendelijkheid en warmte en een veilig gevoel, de wegen met sporadisch een tegenligger, het groen, bij thuiskomst altijd heimwee. volgend jaar weer!

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 9A.+B. Reuser09-06-2017

Hartelijke ontvangst en heerlijke gerechten

Prachtige, rustige fietsvriendelijke omgeving. Fijn zwembad in de tuin.

Gereisd met partner in juni 2016

• 10Hanneke26-04-2017

Heerlijk ontspannen!

We zijn al jaren trouwe gasten van LaLegerie. Zomer, winter, voorjaar, herfst, het is hier altijd heerlijk. Zelf hebben we jonge kinderen in de leeftijd van 3, 6 en 7. De ruimte, het zwembad, speeltuintje en aanwezige speelgoed zorgt ervoor dat kinderen zich nooit hoeven te vervelen. Zelf ga ik hier altijd graag hardlopen in de omgeving. Fietsen en wandelen wordt hier ook veel gedaan. Als onze kinderen iets ouder zijn kunnen we bijvoorbeeld gaan kanoën. Het is de enige plek waar ik echt toekom aan het lezen van mijn boeken. Een aanrader dus!

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

0 tips over Vakantiehuis La lègerie