Vakantiehuis La lègerie

Tonen op kaart

51 reviews over Vakantiehuis La lègerie

• 2018
    9Tonia28-08-2018

Ideaal verblijf in zalig groene rustige omgeving

Heerlijk rustig groene omgeving. Erg mooi, zeer goed ingericht en ruim huis. Prachtig zwembad, enorm grote tuin. Ideaal met of zonder kleine kinderen. Gaan zeker nog eens terug. Dit was onze tweede keer en we genoten weerom!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9fam Staijen23-08-2018

Heerlijk!

Fijne plek in een prachtig rustig stuk Frankrijk. Anne en David zijn lieve en gezellige mensen. We zaten in de nieuwe gite (La Grenouille), echt een heel huis met alles erop en eraan. Fijn terras met uitzicht op vismeer waar verschillende vissen uit werden gehengeld (en weer teruggegooid uiteraard). Zowel onze kinderen als wijzelf hebben genoten van de gastvrijheid, het lekkere eten, de mooie plek en prachtige omgeving. Genoeg te doen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 10José en Caroline16-08-2018

fantastisch

Ideale rustvakantie in een prachtige groene omgeving bij hele vriendelijke mensen die voor je zorgen met respect voor je privacy. Ook culinair word je verwend. Pluspunt dat ons hondje ook welkom was.

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Tom en Jessie16-08-2018

Wij mochten dit jaar reeds voor de tweede maal vertoeven bij David, Anne en Daan. Ook nu hebben we hier een prachtige vakantie beleefd. Er is voor elk wat wils in de omgeving, zoals een meer met zandstrand. Ook het huisje (of zeg maar huis) is perfect in orde! Alles is aanwezig, of kan je gerust bij hen vragen. Ook het avondmaal is heel lekker. Alleen maar positieve herinneringen dus!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 10A. Brandt15-08-2018

Elk jaar weer, in 1 woord : Zalig

Al jaren kom ik ( vroeger met het gezin) op deze mooie rustgevende idyllische plek. Ik ben er zo een die weinig anders wil. Eerst waren de ouders van de huidige vrouw des huizes de eigenaren, inmiddels hebben Anne ( dochter van de vorige eigenaren) en David met hun zoontje het overgenomen. Nu kun je er zelfs heel vaak eten en dat ontzorgt mij zeer. Het diner kan ook aan huis bezorgd worden en zelfs het ontbijt. Eigenlijk hoef je niets te doen. Slechts genieten. Voor mij betekent La Legerie ‘ thuiskomen’. Anne en David zijn zeer relaxt. Ze bemoeien zich niet me je en bij vragen krijg je onmiddellijk hulp. Ideaal! Alles bevalt me, anders zou ik er niet alle jaren komen toch? Ik blijf komen, dat staat vast!

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 10Hanneke05-08-2018

Heerlijke rustige topplek met van alles te doen!

Een heerlijke plek waar we al jaren met veel plezier komen. Dit jaar mochten we het nieuwste huis(je) bewonen. Een fantastisch (groot!) en licht huis met een heerlijk terras en super uitzicht. Wij hebben kinderen van 4,7 en 9. Voor hun is het er echt een feest: zwembad, zandbak, speeltuintje, fietsjes, trampoline....noem maar op. Ook in de omgeving is er van alles te doen. Zelf ga ik altijd hardlopen en dit jaar hebben we een tennisbaan gehuurd in het naburige Saint Saut. Maar als je van golfen, paardrijden, kanoën, karten, marktjes etc houdt kan het ook allemaal (met auto). Een nabijgelegen disco voor tieners heb ik nog niemand over gehoord, misschien ook wel lekker;-) Het is de enige plek waar ik echt een boek uitkrijg. En als je niet van koken houdt ( tijdens de vakantie;-) kan je bijna elke avond heerlijk bij de eigenaars eten aan lange tafels onder de abri of eten laten bezorgen. Elke ochtend vers brood aan je de deur. Een topplek!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 8Jan Wenes en Martine Samyn30-07-2018

Zover en toch zo dichtbij, heel vertrouwd !

Mooie bosrijke wandelomgeving, doch de info dien je te vragen aan de gastheer of gastvrouw , die de routes zelf uitgezocht hebben .Met graagte gegeven. De levering van het brood aan huis is super. Op dinsdag en donderdag kan je genieten van zelfgemaakte pizza's, en lasagnes. Zalig ook om in juli in het zwembad te kunnen vertoeven! Heerlijk ontspannend.

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

10Evelyne14-11-2017

Zeer aangename vakantie!

Wij hadden een leuke tijd in La Lègerie. Een ontspannende week met leuke uitstapjes. De gastheer en gastvrouw waren zeer aangenaam, niks hoefde en waren zeer behulpzaam. Het brood werd voor ons gehaald door de gastheer bij de bakker, heerlijk was dit, konden we dit maar thuis hebben, Maar ja dat is vakantie. Kortweg verwennen. Een aanrader.....

Gereisd met partner in september 2017

• 8Grace en Tom06-10-2017

Leuk en rustgevend

We hebben super genoten van de rust, de omgeving en de natuur. De ontvangst was heel gastvrij, vriendelijk en hartelijk. Prijs/kwaliteit is dik in orde. Table d'hotes is zeker aan te raden, er wordt rekening gehouden met de wensen van de gasten. De gîte is ruim, de keuken is volledig uitgerust. Jammer dat het zwembad niet meer beschikbaar was.

Gereisd met partner in september 2017

• 8Elias, mieke &co24-09-2017

Super gezinsvakantie

Wij hebben voor de tweede maal een super vakantie gehad in la legerie, gite le creuset. Heel proper, heeeeeeeel kindvriendelijke en rustig genieten. Mooie, groene en rustige streek die je toelaat te ontstressen en tijd te maken voor elkaar. De ontbijtservies, de diners, de kindvriendelijkheid...... Allemaal belangrijke troeven om je vakantie geslaagd te maken. Terug voor herhaling vatbaar!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

0 tips over Vakantiehuis La lègerie