Vakantiehuis La lègerie

21 reviews over Vakantiehuis La lègerie in het Nederlands

Zeer aangename vakantie!

Evelyne
14-11-2017

Wij hadden een leuke tijd in La Lègerie. Een ontspannende week met leuke uitstapjes.

De gastheer en gastvrouw waren zeer aangenaam, niks hoefde en waren zeer behulpzaam.

Het brood werd voor ons gehaald door de gastheer bij de bakker, heerlijk was dit, konden we dit maar thuis hebben,

Maar ja dat is vakantie. Kortweg verwennen. Een aanrader.....

Leuk en rustgevend

Grace en Tom
6-10-2017

We hebben super genoten van de rust, de omgeving en de natuur. De ontvangst was heel gastvrij, vriendelijk en hartelijk.

Prijs/kwaliteit is dik in orde.

Table d'hotes is zeker aan te raden, er wordt rekening gehouden met de wensen van de gasten.

De gîte is ruim, de keuken is volledig uitgerust.

Jammer dat het zwembad niet meer beschikbaar was.

Super gezinsvakantie

Elias, mieke &co
24-9-2017

Wij hebben voor de tweede maal een super vakantie gehad in la legerie, gite le creuset.

Heel proper, heeeeeeeel kindvriendelijke en rustig genieten.

Mooie, groene en rustige streek die je toelaat te ontstressen en tijd te maken voor elkaar.

De ontbijtservies, de diners, de kindvriendelijkheid...... Allemaal belangrijke troeven om je vakantie geslaagd te maken.

Terug voor herhaling vatbaar!

heerlijk!

Gerda en Sjoerd en labradoodle Dexy
9-9-2017

We verbleven in de gezellige, knusse gite le Petit Prince. David en Anne zijn heel sympathiek en hartelijk. Wij voelden ons er gelijk thuis. Ook Dexy heeft het hier heerlijk naar haar zin gehad. Je kan hier nog van echte stilte genieten, wandelen en 's avonds heerlijk eten bij David en Anne. David is een fantastische kok. We komen graag een keertje terug.

Weer een heerlijke vakantie!

Laura
30-8-2017

We zijn hier al vaker geweest en we blijven maar terugkomen vanwege: de fijne huizen met prachtig uitzicht, de rust, het zwembad, de speeltoestellen voor de kinderen en daarnaast de vele fietsjes etc. in de schuur; maar ook vanwege de gastvrije ontvangst en de mogelijkheid om in ontspannen sfeer gebruik te maken van de table d'hotes en de heerlijke pizza's. Een heerlijke plek voor rustzoekers/wandelaars/fietsers en gezinnen.

Prachtige plek, fijne mensen

Lars
29-8-2017

Wij verbleven samen met de ouders van mijn echtgenote deze winter enkele dagen bij David en Anne. Het was koud, maar de gastheer had bij aankomst de open haard al aangestoken. De gite was ruim, supernetjes, gezellig en had een prachtig uitzicht op het meertje waar we een aantal herten zagen. David kookt heerlijk en de sfeer bij de table d'hote is heel ontspannen. Een prachtige plek om te verblijven, voor een uiterst schappelijke prijs, met fijne mensen. Top!

Rustige locatie met veel groen en mooi uitzicht. Fijn zwembad, leuke speeltoestellen en genoeg ruimte voor de kinderen om te spelen. Leuke dorpjes in de omgeving. Mogelijkheid om 's avonds mee te eten aan een gezellige tafel met heerlijk eten voor ons en de kinderen. Goed verzorgd door gastheer en gastvrouw: David en Anne.

Hele relaxte vakantie!

Eveline
7-8-2017

Ideale locatie voor vakantie met jonge kinderen. Rustig, genoeg ruimte en veel speelvoorzieningen op het terrein. Anne en David zorgen dat het je aan niets ontbreekt. Hele gezellige en ontspannen vakantie.

Geweldige vakantie

Lucje
24-7-2017

Voor ons was het een heel gezellige vakantie, met veel rust en lekker eten.

Ook het weer viel ons enorm mee.

Wij komen zeker nog eens terug.

ideale gezinsvakantie

Lieve en Filip
3-7-2017

Leuke vakantie gehad met onze kindjes van 3 en 4 jaar. Veel buiten- en binnenspeelgoed ter beschikking, ruimte zat en heel rustig. Bovendien zorgen de leuke eigenaars elke dag voor vers brood en lekker eten indien gewenst.

Kortom, alles voor een topvakantie!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La lègerie in Pensol, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La lègerie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis La lègerie scoort een 9.35 uit 10 op basis van 22 reviews.