Vakantiehuis La lègerie

Tonen op kaart

51 reviews over Vakantiehuis La lègerie

• 2019
    10Rudy en Marianne17-09-2019

Meer dan de moeite waard.

Prachtige gites, uiterst vriendelijk gastgezin.

Gereisd met partner in september 2019

• 10Bekemans - Verhoest03-09-2019

Topvakantie!

Schitterende accomodatie: een supergezellige gîte in een fantastisch decor. De kinderen kunnen naar hartenlust ravotten in de tuin (met trampoline, speeltuigen, voetbal, badmintonset, zandbak, ...) en in het zwembad. David en Anne zijn de perfecte gastheer en -vrouw. De table d'hôte zijn een echte aanrader en ook de gerechten aan huis (kip, pizza, lasagne) zijn een aanrader. Hier kan je echt als God in Frankrijk leven. De omgeving is erg rustgevend en nodig uit tot wandelen. Kortom, hier kan je nog écht genieten.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 10Hanneke20-08-2019

Heerlijke rustige topplek met van alles te doen!

Wij komen hier al jaren en het verveelt nooit. De kleinschaligheid zorgt er voor dat je echt tot rust kan komen, maar er is tegelijkertijd van alles te beleven. Je kan er prima koken, maar je kan het ook de hele week uitbesteden aan de eigenaren, heerlijk eten onder de abri of een keer een pizza op eigen terras. wel zo ontspannen😁 en lekker! Voor kleine kinderen zijn er eindeloos veel fietsjes, trampoline, schommel, een zandbak, noem maar op. De grotere kinderen vermaken zich prima in het zwembad of met een potje voetbal. Wij gaan in de buurt altijd tennissen en zelf vind ik het heerlijk om hard te lopen. De heuvels zijn goed voor de conditie! paardrijden, golfen, kajakken, grotten bezoeken, fietsen, marktjes afstruinen, mee feesten in een dorpje....het kan allemaal. Oh ja sochtends hangt het verse brood gewoon aan je deur, wel zo makkelijk.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Dirk en Veerle18-08-2019

Prachtig

Wat een toffe vakantie hebben wij gehad begin juli. David e' Anne hebben ons verwend in hun prachtige locatie. De table d'hôte was pure verwennerij. Prachtige en rustige omgeving. . Ideaal om te bekomen na een jaartje hard werken. Ook de kleinkinderen hebben zich rot geamuseerd met Daan. Veerle en Dirk

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 10Watteeuw-Waselynck19-07-2019

Fantastich

Een zeer warme onvangst gekregen waarbij we ons onmiddellijk thuis voelden. We logeerden in Le Petit Prince , zeer netjes en gezellig. S'Avonds mochten we aanschuiven aan tafel bij David en Ann . Het eten was super. We hebben al terug geboekt voor volgend jaar.

Gereisd met partner in mei 2019

• 10liesje12-07-2019

De huizen zijn rustiek en de omgeving is vooral landelijk, rustig, ongerept. Dus geen grote stad waar je musea bezoekt of winkels of op terrassen kunt zitten. Wel kleine stadjes en dorpjes met een dorps café. Maar vooral natuur en rust en prachtige uitzichten.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 10Agnes11-07-2019

Elk jaar, al 16 jaar! Top!

Wat een heerlijke vakantie was het wederom! Je hoeft niets mee te nemen, alles is er. Inmiddels heb ik alle huizen gehad en elke huis heeft iets bijzonders. S avonds aanschuiven bij David en Anne is een feest, elke dag iets anders. Volgend jaar weer hoor!

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 2018
    10Mireille hofman23-10-2018

Mooie en rustige vakantie met heerlijk weer.

Heerlijke vakantie in het mooie Frankrijk. Vele wandelingen gemaakt in de mooie bossen, mooi natuurgebied met vele meertjes. Echt een rustvakantie waar er geen verkeer is en waar je nog de ongerepte natuur hebt. Aangename gastheer en gastvrouw die zorgen voor privacy en er altijd zijn als je ze nodig hebt. Kortweg aan te raden.

Gereisd met partner in september 2018

• 9Philip Caenen07-10-2018

fantastiche vakantie in een mooie regio

Voor Anne, David en de kleine gastheer Daan is er niets te veel om de gasten van hun Gites thuis te laten voelen, dit gaat van de verse broodjes voor het ontbijt (aan de gite geleverd) tot de thema avonden (super verse lasagna en pizza) warm aan de gite geleverd. verder kon je altijd vrijblijvend aanschuiven tot de table d'hote voor een 3 gangen menu voor zeer economische prijzen, ook voor de kids was er altijd wat wils.

wij hebben verbleven in hun meest recente Gite die voorzien was van alle comfort: 3 ruime slaapkamers, badkamer; volledig ingerichte keuken, wasmachine, grote leefruimte en terras dat uitkeek op de vijver van het domein

het domein zelf was voorzien van een groot zwembad, een visvijver, veel fietsjes en speelgoed voor de kids,

De streek was zeer rustig (de gite is gelegen in een natuurgebied) ze was zeer mooi om verkennen met op 30 min rijden verschillende bezienswaardigheden, zwemgelegenheden enz.

we kijken met veel plezier terug naar onze vakantie bij la legerie en we keren zeker nog een keer terug,

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 10Johan21-09-2018

Heerlijke vakantie

Een goed verblijf gehad in de knusse, gezellige gite bij David en Anne. Het geheel is fijn gelegen op het Franse platteland in alle rust met een prachtig meertje erbij. De kinderen hebben lekker kunnen spelen en zwemmen in het ruime zwembad. 'S avonds hebben we regelmatig aangeschoven voor de table d'hote bereid door David die heerlijk kan koken. Er is in de nabije omgeving veel te doen, zoals zwemmeertjes, echte Franse marktjes en kastelen die een bezoek waard zijn. La Legerie is een aanrader voor wie op zoek is naar een ontspannen verblijf in de natuur.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

0 tips over Vakantiehuis La lègerie