Vakantiepark Hameau des Chapelles

Fantastische plek!

JML
2-10-2018
  • Onderkomen9

Een fantastische plek waar we al jaren met heel veel plezier komen. Het villapark is ruim opgezet, met voldoende privacy per villa en van alle gemakken voorzien. Het terrein is fantastisch onderhouden, er is een geweldig zwembad, een bubbelbad, een tennisbaan, gratis leenfietsen, speelgelegenheid voor de kleinsten, het houdt maar niet op!

De villa's zijn prachtig en zeer compleet in gericht, voorzien van airco en een houtkachel. Heerlijke bedden, een fijne badkamer, ook hier niets op aan te merken dus!

Jan en Nike zijn een geweldige gastheer en -vrouw, met een passie voor het bourgondische leven en zullen er alles aan doen om je verblijf tot in de puntjes te verzorgen.

Kortom: een aanrader van de bovenste plank!

Lieve JML,

Mooie review, dank.

Jullie lopen al heel wat jaartjes mee en behoren tot het inventaris en er is een mooie vriendschap ontstaan in de loop der jaren, altijd gezellig de borreluurtjes zo over en weer. Spelletjes spelen met L omdat jullie nooit in het hoogseizoen zitten en ik wat meer tijd heb. Tot de volgende keer.

super

Rita
18-9-2018
  • Onderkomen9

nieuwsgierig door alle goede referenties, kan dat wel? Maar echt alles was goed, ik kan niets bedenken wat niet goed was. de hartelijke ontvangst, een lekker gekoeld flesje witte wijn bij aankomst, de ruimte voor de hond, de woning, wij komen zeker terug. oké, jammer dat we net buiten het seizoen zaten waardoor de mee-eetmaaltijden niet meer georganiseerd werden, we waren nieuwsgierig geworden door de reacties

Beste familie Kersten/Rita,

Hartelijk dank voor alweer een mooie review. Fijn om te lezen dat jullie het naar je zin hebben gehad. Wie weet tot een volgende keer. Hartelijke groet.

Weer een hele mooie vakantie!

Fam. Jans
7-9-2018
  • Onderkomen10

Dit jaar voor de 3de keer op rij naar Hameau des Chapelles geweest en we zijn nog steeds even enthousiast.

Misschien nog enthousiaster dan vorig jaar omdat er nu een table d'hôte formule bijgekomen is. Een gezellig samen zijn met de andere vakantiegangers én nog super lekker eten erbij ook.

Qua infrastructuur hebben wij alvast alles wat we nodig hebben. Een groot, verzorgd huis met 3 slaapkamers, een gezellig terras, een zwembad voor onze 3 kinderen en een tennisveld voor onszelf.

Alsook elke keer weer een warm ontvangst door de eigenaars, Nike en Jan.

Een echte aanrader en we weten alvast waar we volgend jaar terug naartoe gaan!

Een week voor in de boeken

Timon & Yvonne
3-9-2018
  • Onderkomen9

Wij waren in augustus 1 week te gast bij Niké en Jan op hun domein " Hameau des Chapelles". Deze week was echt heerlijk. Niké en Jan zijn ontzettend gastvrij. De huizen zijn luxe en compleet ingericht en echt heel schoon.

Door de ruime en vrije opstelling van de villa's zit je echt vrij met zeer veel privacy. Wij zaten in villa 1 en deze heeft een vrij uitzicht over het heuvellandschap.

Het zwembad gaf heerlijke verkoeling tijdens het warme weer en eigenlijk had je het zwembad voor jezelf.

De nieuwe table d’haute ( door Jan zelf gemaakt) is echt “als een god in Frankrijk”, heerlijk eten (streekproducten), mooie wijn, goed gezelschap en in ons geval heerlijk weer. Ook hier werden de kinderen niet vergeten en kregen ze heerlijke verse patatjes en als afsluiter marshmallows.

Kortom :Fenomenale week, een week voor in de boeken.

En voor Jan & Nike : De groetjes van ons allemaal!

Beste Timon en Yvonne,

Bedankt voor jullie mooie review. De start dit jaar met table d'hôtes is een schot in de roos en wat een gezellige avonden hebben we gehad met elkaar. Bedankt voor de tip, La Casa de Papel een geweldige serie en wij kijken uit naar seizoen 3. Misschien zien we elkaar weer.

• Onderkomen9

Mooie villa op 'n kleinschalig, zeer ruim opgezet park met fantastische service van de zeer gastvrije eigenaren. Alle rust en ruimte voor ouders én kinderen, hele park erg veilig voor kleine kinderen en ook in de villa's veel ruimte en comfort. We komen er niet voor niets al enkele jaren net als veel andere vaste gasten! Absolute aanrader dus...

Jan en Niké, beheerders, 31-8-2018

Beste Bob, Heleen, Joppe en Iebe,

Bedankt voor weer een prachtige review. Het zegt genoeg als onze gasten ieder jaar weer terugkomen. Ook jullie horen in het rijtje thuis van trouwe gasten. Met dit jaar voor het eerst onze table d hôtes op de donderdagavond wat de kids ook erg leuk vonden met late zwempartijen, marshmallows op de bbq en ouders die lekker zitten te tafelen. Wij zeggen tot volgend jaar.

Gewoon weer fantastisch

Lans
18-8-2018
  • Onderkomen10

Dit was de tweede keer dat wij naar dit geweldige kleinschalige vakantiepark op vakantie gingen. Het was gewoon weer fantastisch👍. De ligging is supermooi, de huisjes zijn lekker ruim en van alle gemakken voorzien, je hebt je privacy maar ook gezellig contact met de gasten van de andere huisjes is mogelijk. Een tennisbaan, een zwembad, een bubbelbad, voetbalveld, jeu des boules, tafeltennis, wandelen, en eens per week heerlijk eten bij de beheerders Jan en Nike met andere gasten die daar zin in hebben maken het een topvakantie. Het park is perfect onderhouden👍. Kort gezegd we hebben alweer geboekt voor volgend jaar.

Jan en Niké, beheerders, 21-8-2018

Lieve familie,

Het waren weer hele gezellige weken. Dat jullie het hier zo naar jullie zin hebben blijkt wel uit de reservering voor volgend jaar weer 3 weken. Top. Duurt nog even maar we kijken er al weer naar uit.

Volgend jaar weer!! 😊

Fam Smeets
12-8-2018
  • Activiteiten9

Onze tweede vakantie bij Jan en Niké was, zoals verwacht zalig 😎

De complete, fijne, mooie huisjes, het zwembad, bubbelbad zijn allemaal om van te genieten. En dan sinds deze zomer nieuw: het genieten van de kookkunsten van Niké en Jan. Heerlijk!!

En zo gezellig om met de andere gasten samen te zitten op een bijzondere mooie plek.

Wij hebben al geboekt voor het volgend jaar, dat zegt genoeg denk ik 😉

Jan en Niké, beheerders, 13-8-2018
Lieve allemaal, dank voor de mooie review, de tekening van mijn paard hangt weer aan de muur en de kids vast en zeker blij dat jullie volgend jaar niet naar Canada gaan maar weer bij ons zijn. Het zegt genoeg denk ik zo.

Heerlijk

Matthieu
6-8-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Superfijn en schoon huisje, heerlijk zwembad, Niké en Jan zijn geweldige gastvrouw en heer die zorgen dat je een onbezorgde vakantie hebt

Lieve familie,

Als eerste wil Jan Janneke heel erg bedanken voor de mooie ansichtkaart uit Poitiers, Jan was helemaal verbaasd eerste keer in 12 jaar. Daarnaast enorm bedankt voor de prachtige review en jullie prettige gezelschap de 2 weken.We denken dat de tables d’hôtes een enorm succes is en het zijn gezellige avonden aan de aanschuiftafel. Wie weet tot ziens en nog een hele fijne zomer.

Geweldig!

Familie Utrecht
5-8-2018
  • Onderkomen10

Geweldige week gehad van 28 juli-4aug 2018. Prachtig kleinschalig park met mooie vakantiehuizen die voorzien zijn van alle gemakken! Met airco, handig in deze warme tijden. Mooi zwembad, leuke omgeving. Geschikt voor oudere en jonge kinderen. Winkels op fiets-loopafstand in aangrenzend dorp. Hele vriendelijke eigenaren die ook nog heel lekker kunnen koken zo bleek! 😁. Wij komen zeker terug! Al was het alleen al voor de kermis!

Lieve familie,

We zijn een beetje beduusd van alle prachtige reviews de laatste dagen. We doen ons uiterste best alles zo goed mogelijk op de rit te hebben. Ook met jullie hadden we weer een heel gezellig koppel en kids op het park. Jan kon weer even goed sparren met jullie over FC Utrecht en zijn stadje, gezellig en lol aan de aanschuiftafel. Nog een mooie zomer en ik hoop dat we jullie ook weer terug gaan zien.

En weer genoten!

Irene en family
4-8-2018
  • Onderkomen10

Wederom ontzettend genoten van al het heerlijks op dit park. We wisten het allemaal al van onze eerdere bezoeken: een meer dan compleet huis wat ook nog brandschoon is, álle ruimte, prachtige uitzichten, een op en top verzorgd terrein, volop privacy met daarnaast de gezelligheid van de andere gasten, rust én lol in en om het zwembad, een heerlijke en evenzo gezellige aanschuifmaaltijd, .........

Lieve Niké en Jan, dankjewel voor een heerlijke week. Bij jullie is het gewoon altijd zó fijn.

Lieve Thierry, Irene, Maren en Lena,

Tsja, jullie horen zo onderhand wel een beetje bij de inboedel. Zo fijn jullie weer te zien, gezellige avonden met elkaar. Opnieuw bedankt voor de mooie review. Heel veel succes met de verdere bouw van jullie mooie huis op een uniek stekje. We houden contact. Liefs.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hameau des Chapelles in Oradour sur Vayres, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hameau des Chapelles zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.