Géén boekingskosten

Vakantiehuis Hameau des Chapelles

FrankrijkLimousinOradour sur Vayres

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Hameau des Chapelles voor je op een rij gezet:

9.4FenomenaalScore uit 64 reviews

Meer vakantiehuis info

64 Reviews over Hameau des Chapelles

• 9Johan en Rita25-09-2019

Zeer warm aanbevolen!

dit jaar waren wij op herhaling bij Jan en Niké en het is ons nog beter bevallen dan vorig jaar. Geweldig de gastvrijheid, het warme welkom, de mooie bungalow, het heerlijke zwembad. direct vanuit de bungalow met de hond het bos in lopen, de omgeving, de plaatsjes er is genoeg te doen om nog eens terug te keren/

Jan en Niké, beheerders, 26-09-2019

Beste Johan en Rita,

Dit jaar zeker voor Rita een mobielere vakantie. Het was leuk jullie weer op ons park te mogen ontvangen en wat een gezellige club gasten met hun honden. Bedankt voor de mooie review en wie weet tot ziens.

• 10Martin en Marianne van Gent22-09-2019

Fantastisch!

Wij en onze hond hebben genoten van ons verblijf op Hameau des Chapelles, waarbij rust en ruimte de eerste woorden zijn die in ons opkomen. De werkelijk schitterend gelegen bungalows zijn gezellig en compleet ingericht, bieden optimale privacy en gecombineerd met de gastvrijheid en behulpzaamheid van Niké en Jan hebben wij een heerlijke ontspannen vakantie gehad begin deze maand. De luxe van een tennisbaan "in de voortuin" en een zwembad "in de achtertuin" is natuurlijk helemaal geweldig! Vele wandelmogelijkheden en lekker eten in de buurt, kortom een fantastisch verblijf!

Jan en Niké, beheerders, 26-09-2019

Beste Martin en Marianne,

Wat was het leuk jullie weer te ontvangen, nu in een van onze villa's. Het was een gezellige club die weken, en volgens mij ook voor de honden. Dank jullie wel voor de mooie review en wie weet tot ziens.

• 10Katrien19-08-2019

Hier kom je tot rust!

Prachtig onderhouden kleinschalig park met ruime vakantiewoningen. Super gastvrije gastvrouw en -heer. De kinderen genoten van het zwembad en het tennisterrein. Mooie wandelingen in de buurt en tal van andere uitstappen mogelijk. Teveel mogelijkheden voor één week, dus 'moeten' om we nog een keertje terug ☺

Jan en Niké, beheerders, 23-08-2019

Beste familie, bedankt voor jullie review en goed om te horen dat jullie het zo fijn hebben gehad en alles naar wens was. Ondertussen hebben jullie alweer gereserveerd voor 2020 dat zegt genoeg. Tot volgend jaar!

• 10Anoniem06-08-2019

Mooi, comfortabel en ruim

Rust en ruimte, het huisje was ruim en comfortabel. Jan en Niké zijn een fijne gastheer en gastvrouw. Ze koken een keer per week voor de gasten en dat was erg gezellig en lekker eten. Met kleine kinderen was het huis heel prettig en het terrein is een fantastische speelplek. Mooi zwembad en genoeg te doen in de omgeving. Leuke plaatsen te bezoeken en een leuke markt.

Jan en Niké, beheerders, 16-08-2019

Beste Anoniem, Hartelijk dank voor deze mooie review. Zijn we weer heel blij mee. We doen ons uiterste best het onze gasten naar de zin te maken. Nog een mooie zomer en wie weet tot ziens.

• 9Robert02-08-2019

Aanrader!

Mooi compact park in een prachtige groene omgeving. Ruime woning met alles er op en aan. Jan en Niké zijn erg vriendelijk en de borrelavond met de andere " bewoners" in de laatste week was ook ontzettend gezellig. Elke dag lekker hardgelopen over de Voie Verte (een oude spoorlijn dat nu een fiets-/voetpad is geworden.) Heerlijk verkoelend met warm weer omdat het midden in het bos is. Verder erg mooie dorpjes in de buurt, Rochechouart (heerlijk maar voor Frans begrijpen wel wat duurder uitgebreid lunchen bij Auberge Gourmande Le Roc de Boeuf) en Saint Jean de Cole (ook heerlijk en voor een prikkie lunchen) zijn aanraders. Bij la Gare aan de Voie Verte kun je ook mooie zitten (oud stationsgebouw) we vonden de sfeer echter minder. Relais de la Tour richting Chalus was een verrassend lunchadres. Van binnen niet erg gezellig, maar heerlijk eten voor 13,80 euro (4 gangen, 0,25cl wijn). Topadres! Het park is voor herhaling vatbaar!

Niké, beheerders, 03-08-2019

Bedankt voor de mooie review. Gezellig als jullie weer een keer terug gaan komen. Nog een fijne zomer. Jan en Niké

• 9JML02-10-2018

Fantastische plek!

Een fantastische plek waar we al jaren met heel veel plezier komen. Het villapark is ruim opgezet, met voldoende privacy per villa en van alle gemakken voorzien. Het terrein is fantastisch onderhouden, er is een geweldig zwembad, een bubbelbad, een tennisbaan, gratis leenfietsen, speelgelegenheid voor de kleinsten, het houdt maar niet op!

De villa's zijn prachtig en zeer compleet in gericht, voorzien van airco en een houtkachel. Heerlijke bedden, een fijne badkamer, ook hier niets op aan te merken dus!

Jan en Nike zijn een geweldige gastheer en -vrouw, met een passie voor het bourgondische leven en zullen er alles aan doen om je verblijf tot in de puntjes te verzorgen.

Kortom: een aanrader van de bovenste plank!

Lieve JML,

Mooie review, dank.

Jullie lopen al heel wat jaartjes mee en behoren tot het inventaris en er is een mooie vriendschap ontstaan in de loop der jaren, altijd gezellig de borreluurtjes zo over en weer. Spelletjes spelen met L omdat jullie nooit in het hoogseizoen zitten en ik wat meer tijd heb. Tot de volgende keer.

• 9Rita18-09-2018

super

nieuwsgierig door alle goede referenties, kan dat wel? Maar echt alles was goed, ik kan niets bedenken wat niet goed was. de hartelijke ontvangst, een lekker gekoeld flesje witte wijn bij aankomst, de ruimte voor de hond, de woning, wij komen zeker terug. oké, jammer dat we net buiten het seizoen zaten waardoor de mee-eetmaaltijden niet meer georganiseerd werden, we waren nieuwsgierig geworden door de reacties

Beste familie Kersten/Rita,

Hartelijk dank voor alweer een mooie review. Fijn om te lezen dat jullie het naar je zin hebben gehad. Wie weet tot een volgende keer. Hartelijke groet.

• 10Fam. Jans07-09-2018

Weer een hele mooie vakantie!

Dit jaar voor de 3de keer op rij naar Hameau des Chapelles geweest en we zijn nog steeds even enthousiast. Misschien nog enthousiaster dan vorig jaar omdat er nu een table d'hôte formule bijgekomen is. Een gezellig samen zijn met de andere vakantiegangers én nog super lekker eten erbij ook. Qua infrastructuur hebben wij alvast alles wat we nodig hebben. Een groot, verzorgd huis met 3 slaapkamers, een gezellig terras, een zwembad voor onze 3 kinderen en een tennisveld voor onszelf. Alsook elke keer weer een warm ontvangst door de eigenaars, Nike en Jan. Een echte aanrader en we weten alvast waar we volgend jaar terug naartoe gaan!

• 9Timon & Yvonne03-09-2018

Een week voor in de boeken

Wij waren in augustus 1 week te gast bij Niké en Jan op hun domein " Hameau des Chapelles". Deze week was echt heerlijk. Niké en Jan zijn ontzettend gastvrij. De huizen zijn luxe en compleet ingericht en echt heel schoon.

Door de ruime en vrije opstelling van de villa's zit je echt vrij met zeer veel privacy. Wij zaten in villa 1 en deze heeft een vrij uitzicht over het heuvellandschap.

Het zwembad gaf heerlijke verkoeling tijdens het warme weer en eigenlijk had je het zwembad voor jezelf.

De nieuwe table d’haute ( door Jan zelf gemaakt) is echt “als een god in Frankrijk”, heerlijk eten (streekproducten), mooie wijn, goed gezelschap en in ons geval heerlijk weer. Ook hier werden de kinderen niet vergeten en kregen ze heerlijke verse patatjes en als afsluiter marshmallows.

Kortom :Fenomenale week, een week voor in de boeken.

En voor Jan & Nike : De groetjes van ons allemaal!

Beste Timon en Yvonne,

Bedankt voor jullie mooie review. De start dit jaar met table d'hôtes is een schot in de roos en wat een gezellige avonden hebben we gehad met elkaar. Bedankt voor de tip, La Casa de Papel een geweldige serie en wij kijken uit naar seizoen 3. Misschien zien we elkaar weer.

• 10Bob30-08-2018

Echt perfect voor gezinnen met kleine kinderen!

Mooie villa op 'n kleinschalig, zeer ruim opgezet park met fantastische service van de zeer gastvrije eigenaren. Alle rust en ruimte voor ouders én kinderen, hele park erg veilig voor kleine kinderen en ook in de villa's veel ruimte en comfort. We komen er niet voor niets al enkele jaren net als veel andere vaste gasten! Absolute aanrader dus...

Jan en Niké, beheerders, 31-08-2018

Beste Bob, Heleen, Joppe en Iebe,

Bedankt voor weer een prachtige review. Het zegt genoeg als onze gasten ieder jaar weer terugkomen. Ook jullie horen in het rijtje thuis van trouwe gasten. Met dit jaar voor het eerst onze table d hôtes op de donderdagavond wat de kids ook erg leuk vonden met late zwempartijen, marshmallows op de bbq en ouders die lekker zitten te tafelen. Wij zeggen tot volgend jaar.

Vakantiehuis Hameau des Chapelles info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)