9.7FenomenaalScore uit 65 reviews

• Aantal bungalows: 6

Wat zeggen bezoekers over

Hameau des Chapelles

9.7FenomenaalScore uit 65 reviews

We zijn benieuwd naar jouw ervaring!

Schrijf een review

65 reviews

Thuiskomen
Door Fam. Lans op 26-08-2022
Gereisd met oudere kinderen

Voor de zesde keer verbleven wij 3 weken op dit prachtige park. Het ligt prachtig. En wat een rust. Het huisje is ruim en is van vele gemakken voorzien. Daarnaast is er een fijn zwembad, een tennisbaan en ook aan jeu de boules is gedacht. De beheerders Jan en Nike zorgen ervoor dat alles prima voor elkaar is of komt. De eigen bbq zorgt voor vele gezellige en lekkere avonden. Voor ons voelt hameau des Chapelles als thuiskomen.

Zeer warm aanbevolen!
Door Johan en Rita op 25-09-2019
Gereisd met partner

dit jaar waren wij op herhaling bij Jan en Niké en het is ons nog beter bevallen dan vorig jaar. Geweldig de gastvrijheid, het warme welkom, de mooie bungalow, het heerlijke zwembad. direct vanuit de bungalow met de hond het bos in lopen, de omgeving, de plaatsjes er is genoeg te doen om nog eens terug te keren/

Fantastisch!
Door Martin en Marianne van Gent op 22-09-2019
Gereisd met partner

Wij en onze hond hebben genoten van ons verblijf op Hameau des Chapelles, waarbij rust en ruimte de eerste woorden zijn die in ons opkomen. De werkelijk schitterend gelegen bungalows zijn gezellig en compleet ingericht, bieden optimale privacy en gecombineerd met de gastvrijheid en behulpzaamheid van Niké en Jan hebben wij een heerlijke ontspannen vakantie gehad begin deze maand. De luxe van een tennisbaan "in de voortuin" en een zwembad "in de achtertuin" is natuurlijk helemaal geweldig! Vele wandelmogelijkheden en lekker eten in de buurt, kortom een fantastisch verblijf!

Hier kom je tot rust!
Door Katrien op 19-08-2019
Gereisd met jonge kinderen

Prachtig onderhouden kleinschalig park met ruime vakantiewoningen. Super gastvrije gastvrouw en -heer. De kinderen genoten van het zwembad en het tennisterrein. Mooie wandelingen in de buurt en tal van andere uitstappen mogelijk. Teveel mogelijkheden voor één week, dus 'moeten' om we nog een keertje terug ☺

Mooi, comfortabel en ruim
Door Anoniem op 06-08-2019
Gereisd met jonge kinderen

Rust en ruimte, het huisje was ruim en comfortabel. Jan en Niké zijn een fijne gastheer en gastvrouw. Ze koken een keer per week voor de gasten en dat was erg gezellig en lekker eten. Met kleine kinderen was het huis heel prettig en het terrein is een fantastische speelplek. Mooi zwembad en genoeg te doen in de omgeving. Leuke plaatsen te bezoeken en een leuke markt.

Aanrader!
Door Robert op 02-08-2019
Gereisd met jonge kinderen

Mooi compact park in een prachtige groene omgeving. Ruime woning met alles er op en aan. Jan en Niké zijn erg vriendelijk en de borrelavond met de andere " bewoners" in de laatste week was ook ontzettend gezellig. Elke dag lekker hardgelopen over de Voie Verte (een oude spoorlijn dat nu een fiets-/voetpad is geworden.) Heerlijk verkoelend met warm weer omdat het midden in het bos is. Verder erg mooie dorpjes in de buurt, Rochechouart (heerlijk maar voor Frans begrijpen wel wat duurder uitgebreid lunchen bij Auberge Gourmande Le Roc de Boeuf) en Saint Jean de Cole (ook heerlijk en voor een prikkie lunchen) zijn aanraders. Bij la Gare aan de Voie Verte kun je ook mooie zitten (oud stationsgebouw) we vonden de sfeer echter minder. Relais de la Tour richting Chalus was een verrassend lunchadres. Van binnen niet erg gezellig, maar heerlijk eten voor 13,80 euro (4 gangen, 0,25cl wijn). Topadres! Het park is voor herhaling vatbaar!

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.