Oradour sur Vayres

We hebben een aantal aanbieders voor Oradour sur Vayres voor je op een rij gezet:

Reviews over Oradour sur Vayres

• 10Joan Pessel05-07-2015

Heerlijke rustige landelijke omgeving.

Een hele mooie landelijke omgeving met heel veel meertjes om te vertoeven. Er is een keur aan wandelingen uitgezet.

• 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juli 2015

• 8Joris & Remy17-09-2013

Stil

Rustige omgeving, geen uitgaansmogelijkheden maar wel heerlijk om te wandelen en fietsen

• 6Sfeer in stad

• 8Cultuur

juni 2013

• 6RFE07-05-2013

Slapperig rustig dorpje

Het dorpje Oradour sur Vayres is niet bijzonder, een klein slaperig plaatsje tussen groene weilanden met bruine koeien, die een benijdenswaardig leven lijken te leiden. De streek is glooiend, veel grote gele koolzaadvelden, ieder dorp een kerk, bakker, slagertje en tabac. Oradour heeft een redelijke supermarkt, die ook op zondagmorgen geopend is. De mensen zijn er vriendelijk, het viel ons op dat iedereen je groet op straat. Bij een klein probleem met onze auto zijn we heel goed geholpen door de Ford garage, de eigenaar die prima Engels sprak en ons naar ons huisje terugbracht en ook weer wilde ophalen. In de omgeving zijn kastelen, bossen, en voldoende andere activiteiten om je te vermaken, maar als je dat wilt kun je hier ook gewoon heerlijk tot rust komen....

• 8Sfeer in stad

april 2013

• 7wim04-08-2012

Slaperig dorpje

Het dorpje is niet echte de moeite waard. Het heeft een supermarkt, 2 bakkers, een slager en een apotheek, maar straalt niet die echte Franse sfeer uit. De omgeving is echter schitterend. Veel kastelen en natuur in de omgeving. Het is het begin- (of eind)punt van een 13,5 km lang fietspad over een voormalige spoorlijn naar Chalus. Zeer de moeite waard.

• 6Sfeer in stad
    • 9Omgeving
    • 5Uitgaanslevenn

juli 2012

• 8mr and mrs clarkson16-02-2012

friends live here wish we could

visited oradour to see our friends home which they have been doing up for the last seven yrs...stunning, sleepy village that turns into brightful days and closed in nights..super time and the french neighbours were just so friendley..back for more this year we hope.

• 8Sfeer in stad

januari 2012

• 8PARVERIE06-11-2009

Rouler en toute sécurité sur la Voie Verte.

Nous sommes partis en Haute-Vienne en Limousin, magnifique région. Nous avons loué des vélos,vélos électriques avec siège enfant pour une balade sur la Voie Verte à Oradour sur Vayres. Personnel très accueillant, vélos de qualité, site agréable et sécurisé. J'y reviendrai.

• 7Omgeving
    • 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

januari 2009

• 6mrs jaye kelly18-10-2009

fanastic retreat or make it more livelier

fantastic fete in oradour , super neighbours , every thing on hand and easy accessable ...we love it .

• 10Cultuur

juli 2009

• 9Anke en Wim Bleeker09-07-2009

Vakantie zoals vakantie zijn moet!!

Wij zijn van 20/6 tot 4/7 in Hameau des Chapelles geweest en we hebben het er heerlijk gehad! Door de hartelijke ontvangst voelden wij ons meteen thuis, het huis was een verrassing. Mooi en ruim, en gezellig ingericht. Fijne keuken, waar we geregeld kookten; alles bij de hand. En ook de bbq was erg fijn. Opvallend schoon was het huisje, dat hebben we wel anders meegemaakt. De douche/badkamer is ruim. Aan veel kleine dingetjes is gedacht, zoals voldoende wasknijpers (naast een prima wasmachine/droger!), tafeltje en stoeltjes voor de minimensjes, handige opbergmanden in de keuken, map met alle dingen over het huisje (nederlandse handleidingen!) en ook over het dorp, meer dan voldoende serviesgoed, hout voor de openhaard, placemats op tafel, reservelampjes bij de hand etc. Het huisje ligt in een ruim "park", met weids uitzicht, het zwembad is luxe verwarmd. De ligstoelen bij huisje en zwembad liggen echt lekker! Fijne tafeltennistafel en tennisbaan. Dorp is klein, maar leuk.

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

Gereisd met partner in juni 2009

• 8mrs jaye kelly05-01-2009

going back for more

great place, friendly neighbours, french as it should be.made lots of new friends and met a few from our home town..everybody who we needed assistance with dealt with us professionally.its just our home from home. lots of amenities in oradour sur vayres .bus route to Limoges (great for shopping,restaurants and culture). rochefort and st junien are 15-20 Min's away. there is nothing that you cannot get or access to . safe, secure, and our piece of heaven.

• 8Cultuur

december 2008