Camping Municipal l'Etang de la Lande

Camping Municipal l'Etang de la Lande

1 review over Camping Municipal l'Etang de la Lande in het Nederlands

rustige, mooi gelegen camping en niet duur

am_roding
11-8-2012

Vlakbij dorp gelegen camping , rustige landelijke omgeving, direct toegang tot recreatiemeer. Behulpzame,gastvrije beheerder die het door jou bestelde brood zelf gaat halen. Geen eetgelegenheid,enkele houten chalets te huur, dichtbij supermarkt.

Gereisd Met partner in juli 2012

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Municipal l'Etang de la Lande

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal l'Etang de la Lande in Nexon (Haute Vienne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal l'Etang de la Lande zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.