Camping Municipal de la Plage Neuvic

0Tonen op kaart

4 Reviews over Municipal de la Plage Neuvic

• 7g. berkvens18-08-2008

wat heb je aan

een camping die aan een meer ligt, waar zwemmen verboden is doordat het vol blauwalg zit! En we hoorden dat dit niet de eerste keer was. We zijn dan ook vertrokken naar de Mialaret, een stukje duurder maar wel lekker zwemmen en veel activiteiten voor onze kinderen.

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Monique en Dennis18-06-2008

Simpele camping. Sinds 2007 aangepast sanitair en constant een beheerder op de camping aanwezig. Prima prijs kwaliteit verhouding.

• 8Staat v/h sanitair
  • 7Wouter04-08-2006

Een rustige camping, deels met plaatsen direct aan het meer. Vooral voor wat oudere kinderen was dat meer aantrekkelijk (surfplank, speedbootjes, vissen, waterfietsen, zwemmen). We waren er overigens al wel enkele jaren geleden.

• 7Staat v/h sanitair
  • 7Dick en Jet04-06-2006

Het is een eenvoudige camping, waar sinds een paar jaar beginnende annimatie is. ( Volleybal op het strand, wandelingen, minigolf )Je moet er niet te veel van verwachten. geen disco, geen campwinkel,( 's ochtends komt wel de bakker op de camping ) geen zwembad, ligt wel direct aan het meer. Rustige camping zowel dag als nacht. Plaatsen zijn verschillend in grootte en liging. Sanitair is netjes maar niet meer dan dat.

Camping Municipal de la Plage Neuvic info

Veilig betalen met