Bed and Breakfast Veï Lou Quéri

6 reviews over Bed and Breakfast Veï Lou Quéri

• 2019
    9Mary Hallebeek03-09-2019

Super

Wat een fijne herinneringen bewaren we aan ons verblijf bij Corrie en Ron. Via het Franse pad hebben we onder andere in Moutier-Malcard drie dagen gefietst en gewandeld. Wat ons na een tocht wachtte was een hartelijke, persoonlijke ontvangst, een goede kamer met eigen badkamer, heerlijk - en gezond - eten en drinken in een ontspannen sfeer. Wat heerlijk is het samen te eten aan de grote tafel in de tuin, met goede gesprekken, de dieren die rondscharrelen, de zon die langzaam ondergaat... zucht, we zijn weer thuis.

Gereisd met partner in augustus 2019

• Oude reviews

10Hans & Harma19-08-2016

We hebben hier op onze doorreis naar de Dordogne twee nachten doorgebracht en hebben hiervan genoten. Corrie & Ron zijn zeer gastvrij, gaven goede tips over fietsen en wandelingen. Samen met de andere gasten hebben we genoten van de maaltijden. Na de fietstochten was het heerlijk relaxen in de prachtige tuin. Een geweldige aanrader om hier een nacht of meerdere nachten te verblijven

Gereisd met partner in juli 2016

• 9peter_kuis23-06-2015

Geweldige aanrader

We hebben hier twee overnachtingen genoten. Zeer gastvrij, goeie tips over goede eetgelegenheden en wandelingen, lekker ontbijt, uitstekend geslapen in de gite, prachtige tuin om relaxt te zitten. Kortom, een geweldige aanrader om hier een nacht of meerdere nachten te verblijven.

Gereisd met partner in juni 2015

• 10Joop&Janny Olree10-12-2012

Geweldig vakantieadres

Bed en Breakfast Vei Lou Quéri - in een woord fantastisch qua logeeradres - mooie authentieke kamers, eten, tuin, genieten van de leuke dieren, omgeving, rust en stilte en last but not least de gastvrijheid van de gastvrouw en gastheer. Eigenlijk heb je niet meer nodig om bij te komen van de hectische buitenwereld en kom je uitgerust en gelaafd weer terug thuis. Tot de volgende keer!!

Gereisd met partner in mei 2012

• 9Rene de Gelder16-09-2012

Een heerlijke bron op het Franse platteland.

Inmiddels voor de 3e keer op bezoek in Moutier Malcard in dit heerlijke etablissement. Gastvrije ontvangst, die al begint met een goede parkeervoorziening en een heerlijke binnenplaats. Afgelopen week logeerde ik daar als deelnemer aan de jubileum wandeltocht ivm het 10 jarig bestaan van “Veï Lou Quéri”. Ook nu weer perfect, kamers, gemeenschappelijke ruimte, een heerlijke tuin en voortreffelijke maaltijden. De gastheer en gastvrouw is niets teveel om het de gasten naar de zin te maken. Is wandelen Uw passie, “Veï Lou Quéri” the place to be.

Gereisd met vrienden in september 2012

• 8tinekevandereijk29-08-2011

Heerlijke plek!

Een mooie kamer in een fantastisch huis. Lekker eten, gezellige mensen en een relaxte sfeer....wat wil je nog meer? Gebied is nog niet door (massa)toerisme ontdekt en geeft je het gevoel echt op het franse platteland te zijn.

Gereisd met partner in juli 2011

Bed and Breakfast Veï Lou Quéri info