Bed & Breakfast Moulin Ecurades

FrankrijkLimousinMoutier-Malcard

We hebben een aantal aanbieders voor Bed & Breakfast Moulin Ecurades voor je op een rij gezet:

8.6FantastischScore uit 24 reviews
+15/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.6FantastischScore uit 24 reviews

Bed & Breakfast info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast infoTonen op kaart

24 Reviews over Moulin Ecurades

• 10Kruk25-06-2017

Dit is Frankrijk!

Prima plek, natuur, verschillende mensen, samen gezellig eten/borrelen, schoon en prima prijs kwaliteit.

• 5Rudi van den Bogaert25-06-2017

Letterlijk Ik Vertrek

Bekend geworden door het Nederlandse televisie programma "Ik Vertrek", jammer genoeg verwensen ze dat de gasten ook toe. Het zwembad staat als privé en je kinderen mogen er gebruik van maken, net als van het vele speelgoed dat over het terrein zwerft. Er is duur betaalde WiFi en je kunt mee-eten met de pot, bv €15,- pp voor pannenkoeken. Wat me vooral stoort is het rookgedrag en de desinteresse van de eigenaren. Daarbij nodigt de entree langs hun woning en de droogmolen ook niet bijzonder uit.

• 9Ger Zonneveld17-09-2016

Heerlijk relaxen

Heerlijke plek om tot rustte komen en te genieten van de natuur en vriendelijkheid van de eigenaars

• 10Fam. Blaauwbroek - Christoffels31-08-2016

Pareltje in de Creuse - Oase van rust

Moulin Ecurades is DE vakantiebestemming voor iedereen die houdt van rust, warme gastvrijheid in een mooie landelijke omgeving. Een oase om op adem te komen. De familie Lammers doet er alles aan om het je naar de zin te maken. Uitstapje naar het klimparcours, een meertje of een heleboel tips om er zelf een dagje op uit te trekken. Picknick mee, 's avonds gezellig aanschuiven aan tafel, glaasje wijn op het terras. Kinderen vermaken zich prima: zwembad, boomhut, klimrekken, trampoline, rivierkreeftjes vangen, broodjes bakken boven het vuur, dammetjes bouwen, spelen met de dieren. De kamers zijn ruim, schoon en netjes met heerlijke bedden. Kortom, een pareltje in de Creuse!

• 3Suzanne Burgers21-08-2016

Wat een tegenvaller!

Jeetje wat een tegenvaller... Mee-eten ideaal zou je zeggen, maar €40,- voor opgewarmde diepvriespizza's??? En dan ook nog laten betalen voor 2 nachten terwijl je maar 1 nacht gebleven bent ivm kapotte auto en tegenvallend weer? Onvoorstelbaar, wat een domper na een heerlijke vakantie elders. Absoluut geen aanrader :-(

• 8Scot19-08-2016

Heerlijke zorgeloze vakantie!

Dit jaar stonden we tweemaal met onze eigen caravan op de camping op de heen- en terugreis van de Pyreneeën. Op de heenreis stonden we hier 5 dagen en op de terugweg helaas maar 4. Het campingterrein is ruim opgezet met ruime plaatsen. De ondergrond is vlak met gras dus heerlijk om ook op te spelen voor de kinderen. Naast het spelen op het gras zijn er tal van mogelijkheden voor de kinderen: zwembad, skelters, divers buiten speelgoed, dieren (kippen, eenden, etc.) 's Nachts koelt het lekker af en overdag hadden we schitterend weer.

Sanitair is schoon en wordt met grote regelmaat schoon gemaakt. De douches zijn met " normale" thermostaat kranen (nog niet eerder tegengekomen op een camping) waardoor je heerlijk kunt douchen.

De meeste bezienswaardigheden e.d. zijn op zo'n 30 minuten rijden. Het is mogelijk om met de eigenaren mee te eten waardoor je vakantie nog meer vakantie kan worden!

We hebben een prima vakantie gehad en komen zeker nog een keer terug!

• 10Cor en Daan17-08-2016

Hier moet je echt naar toe !

Wij hebben hier een heerlijke tijd gehad. De BB kamer was schoon, luxe en van alle gemakken voorzien. De kinderen vermaakten zich met de trampoline, kippen, zwembad, boomhut, skelters en schommels. Ook kunnen ze in het riviertje kreeften vangen.
    'S avonds kun je tegen een schappelijke prijs mee-eten. Het eten is heerlijk en er wordt een feestje van gemaakt met diverse hapjes vooraf.

In de omgeving is genoeg te doen en de gastvrijheid staat hoog in het vaandel.

• 10Anielle Castricum17-08-2016

Super gezellig en leuk

Helaas konden we maar kort blijven, maar wat een super leuke plek is dit. Hier willen we zeker nog een keer terug. We stonden op de minicamping. Die heeft mooie schone toiletten en een ruime douche. In het (mooie) gebouw zit ook nog een familie badkamer. De eigenaren zijn zeer vriendelijk. De omgeving is mooi en rustig. Maar genoeg te doen. Daarnaast is de camping zeer kindvriendelijk. Overdag lekker warm en 's nachts koelt het goed af. Zeker het boeken waard!

• 8André17-08-2016

Gewoon relaxed

Kamer is goed en ruim, meestal een extra ruimte voor kinderen. Fijne bedden, de ramen lekker open voor een frisse ochtend. De douche is ruim Eten en drinken binnen ieder budget en alles vers gemaakt.

Een superplek om even bij te tanken.

• 8W. Simons25-06-2016

Prima verblijf en goede service.

De kamer en algemene voorzieningen zijn goed en de gastvrouw is super vriendelijk. Een klein minpuntje; het ligt tamelijk afgelegen en is, als je nog niet bekend bent, niet gemakkelijk te vinden. Bewegwijzering vanuit het dorp zou prettig zijn.

Bed & Breakfast Moulin Ecurades info

• VerzorgingLogies-ontbijt