Vakantiehuis Les Renardieres

Meer vakantiehuis info

37 reviews over Vakantiehuis Les Renardieres

• 9Aline Vroon - vd Blom15-03-2020

Geweldig

Fantastisch kleinschalig familie park, leuke huisjes gelegen op een heuvel met prachtig uitzicht. Erg vriendelijke eigenaren die het jou en je kinderen naar hun zin willen maken. Er worden leuke activiteiten georganiseerd voor de kinderen, circus les, rivierkreeftjes vangen, tipi tent avond, bosbessen plukken enz.

• 10S01-01-2020

Paradijsje

Wat een fijne plek. Hele hartelijke mensen en een paradijsje voor kinderen. Zonder problemen kon onze 5-jarige lekker haar gang gaan, het is veilig en er is hoge sociale controle. Wij houden van rust en stilte, wat goed te vinden is op deze plek, mede door de kleinschaligheid. Tegelijkertijd werd er zoveel georganiseerd, dat als je iets meer wilt dan rust en stilte, dat ook goed te vinden is hier ( :

• 2019
    10Koen31-12-2019

Goede wijn behoeft geen krans!

Hele lieve uitbaters. Je voelt je meteen thuis. Leuke huisjes, toffe activiteiten en schattige huisdieren. We love you Jacqueline & Bernardino. Zelfs na zovele jaren 😍

• 9loes31-12-2019

relaxed

klein schalig familie park. Heerlijk dat er een zwembad is. Ondanks dat het klein is zijn er genoeg kinderen (van allerlei leeftijden ) om vriendjes te maken.

• 10Maranke31-12-2019

Ik zou Les Renardieres liever geheim willen houden. Het is er zo heerlijk rustig, onbedorven, mooi en gemoedelijk. Jacqueline en Bernardino hebben een paradijsje gemaakt, op de top van een heuvel met een idyllisch uitzicht. Circus, speelzolder, hangmatten, pruimenbomen, grasvelden, konijntjes, paarden, ezels, trampoline, zwembad... en in de omgeving is ook van alles te doen zonder dat het ultra toeristisch is. Maar nu weet jij het ook. Ssst, niet verder vertellen.

• 10Heleen30-12-2019

Onvergetelijk leuk

Deze plek is een echt pareltje! Mooie huisjes, met prachtig uitzicht, waanzinnig vriendelijke en gastvrije eigenaren die er werkelijk alles aan doen om het je naar de zin te maken of je nou van gezelligheid of juist rust houdt. Ook kinderen hebben een geweldige tijd gehad met de circuslessen en alle activiteiten die ernaast nog gepland waren: vlotten bouwen, rivierkreeftjes vangen, in een tipitent slapen, broodje boven kampvuurtje roosteren, levend stratego, etc. De Nintendo is de koffer niet uitgewerkt en voor ons was het lastig kiezen of we lekker ons boek wilden uitlezen of meedoen met vlotten bouwen! Absolute aanrader: wij zijn nu twee keer geweest en blijven komen👍

• 10Lisa30-12-2019

Een pareltje!

Voor de derde keer genoten op Les Renardieres! Alles klopt aan deze prachtige plek: de hartelijkheid en warmte van Jacqueline, Bernardino en de kinderen, vanuit alle heerlijke huisjes prachtig uitzicht, heerlijke table d’hotes, fantastische circuslessen (waar ieder kind onder begeleiding van Bernardino zijn eigen talent vindt!) mét tipi-nacht en voorstelling, het lekkere zwembad met whirlpool en alle dieren op het terrein. Het is voor ons een soort ‘thuiskomen’ op Les Renardieres en dat is vooral te danken aan de gastvrijheid en pure betrokkenheid van Jacqueline en Bernardino.

• 10Christina Sonius30-12-2019

fenomenaal

Als je met en groep wilt gaan, dan is dit de beste plek. Geen betere denkbaar. Ik kom al 19 keer met een groep naar les Renardieres. Het zijn vooral de beheerders, Jacqueline en Bernardino die het geheel dragen en kleur geven. Iedere cursus wordt bij hen een succes, alleen al door hen. Omgeving geweldig, huisjes karaktervol en gezellig. De hele ambiance is fenomenaal.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9greet30-12-2019

fantastisch

we zijn zeker al meer dan 10 x geweest, rust ruimte, natuur en gastvrije hartelijke mensen. Daar willen we steeds weer zijn. Als je op wil laden de perfecte plek.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Irma IJdens-Talens30-12-2019

Een absolute aanrader als je van de natuur houdt!

Een geweldige plek, de kleinschaligheid, de fantastische activiteiten die voor de kinderen georganiseerd worden, waaronder een circusweek, de prachtige omgeving, is dit een fantastisch plek om je vakantie met kinderen te vieren, maar ook om tot rust te komen. Bovenaan staat echter het gastheerschap van Jacqueline en Bernardino: altijd een warm welkom. Voor iedereen volop persoonlijk aandacht!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

Vakantiehuis Les Renardieres info