Camping Le Saulou

12 reviews over Camping Le Saulou in het Nederlands

Rust natuur ruimte

Ipels19
29-5-2018

De rust en ruimte zijn idéal in deze prachtige ingeving...hier is het nog echt camping zonder commerciele activiteiten en overdreven vermakings technieken...zichzelf vermaken...samen...

Gereisd Anders in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Idéal rust ruimte

Inge Pels
21-7-2016

Met zijn zevenen waarvan kinderen van 11 tot 19 jaar..de ruimte om je heen...ligging idéal om te zwemmen in de rivier of het zwembad...om samen te sporten...ruimte zat..geef deze camping een kans!!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Fantastisch, beste camping die ik ooit heb gehad.

Thomas
19-1-2016

Dit is echt een perfecte camping voor een familie met kinderen van de leeftijd 5 t/m 20 jaar. De locatie is perfect, wij wachten nu al weer op wanneer wij er heen kunnen gaan.

Gereisd Met vrienden in juli 2014

Genoten van de echte franse sfeer

Familie in't Veld
9-9-2011

Mooi gelegen camping aan de dordogne, ruime plaatsen met voldoende beschutting. Super handig dat je er een koelkast kunt huren voor je verblijf. Bij het warme weer dat wij hadden was dit zekers een must. Echt een franse camping waar veelal fransen voor hun vakantie komen. Dit gaf voor ons wel meer een vakantie gevoel. Er wordt iets engels gesproken door het personeel, maar met ons nederlandse school frans kom je heel ver. Camping bleek recentelijk onder nieuw beheer en die hebben de keuken van de bar nog niet in ere hersteld, daardoor was er alleen een snackbar/afhaal eet gelegenheid. Dat was iets minder, maar je bent zo in Argentat waar een super braserie zit om heerlijk te tafelen. De supermarkt op de camping was goed gevuld en elke ochtend vers brood beschikbaar op bestelling, maar wederom als je wilt er zijn wel 7 bakkerijen in Argentat. Maar de keuze wordt je wel gegeven. Warm water ten overvloed in de sanitaire voorzieningen. Deze werden 2 maal daags schoongemaakt . Gewoon Goed

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2011

Nooit meer!

hannie
6-9-2010

De ligging aan de Dordogne is mooi, maar dat is dan ook het enige positieve op deze camping. Het echtpaar dat deze camping runt heeft echt geen idee hoe gasten graag behandeld willen worden! Het eten in het restaurant is beneden alle peil, het sanitair is oud en vies (hangtoiletten) en de verlichting werkt niet 's avonds.

Jammer, maar noit meer!

Gereisd Met partner in januari 2010

Hopeloos verouderd

timmers2000
28-8-2010

Deze camping trok onze aandacht maar heeft on behoorlijk teleur gesteld, het sanitair was behoorlijk verouderd an dat moet gewoon goed zijn! Ook bij het zwembad stonden de groeven je na 2 minuten in de voeten, echt netjes was het niet, wel schoon water daarintegen. ook met klachten en opmerkingen word niks gedaan en je kampeer plekje goed boeken lukt na 3 keer ook al niet. Gelukkig was de man die je koelkast bracht en je electriciteit aansluit wel aardig. voor de rest niet echt een aanrader dus. gewoon even verder zoeken.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Aug 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer

H Boot
16-8-2010

Wij zijn hier twwe weken geweest met 4 personen.Hadden een campeerplaats aan de dordogne en een mobolhome gehuurd.De campeerplaats was prima maar de mobilehome was slecht: Kleine bedden, defecte toillet, defecte en zeer kleine douche. Ondanks het melden van de defecten werd er niets ondernomen om het e.a. te rapareren. De toilletgebouwen zijn oud en vies en niet meer van deze tijd. Per gebouw( 3 stuks) was er 1 zittoillet. Daarvoor moest je in de rij staan om hem te kunnen gebruiken. De bar en snackbar maakte een vieze ongeorganiseerde indruk.Het receptiepersoneel was onvriendelijk/arrogant en niet hulpvaardig.Ga nooit naar deze camping en huur zeker geen mobilehome.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk rustig, nog echt Frans

Verschuur
22-3-2010

Twee weekjes op deze camping gestaan en een prima tijd gehad! Wij (+kinderen 11 jaar en 10 maanden) hadden een plek aan de Dordogne; koud water maar schitterend!! De plek was groot, personeel behulpzaam (aansluiten koelkast etc). Verwacht geen uitgebreid commercieel animatieprogramma, dat is er (gelukkig) niet. Niet heel veel Nederlanders maar ook heel veel Fransen. Sanitair werd goed schoongehouden. Kennissen zaten in een mobile home en waren daar goed tevreden over. Voor kinderen tot ongeveer 12 jaar prima te doen. Heerlijke tijd gehad en in alle rust van Frankrijk kunnen genieten!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2009
2008

een echte camping om te ontspannen

Paul Smorenburg
20-8-2008

Ik zou de camping eigenlijk aan niemand willen aanraden, want dan wordt het misschien te druk...

Gereisd Familie in Wed Aug 20 2008 14:51:35 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2006

Heerlijke "franse"camping met veel ruimte en vrijheid

Irene
28-5-2006

Heerlijke "franse"camping met veel ruimte en vrijheid.Doch heel gemoedelijk.Fijn zwembad met toezicht en de kinderen vermaakte zich prima!

Gereisd Anders in mei 2006

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Saulou in Monceaux-sur-Dordogne (Correze), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Saulou zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.