Camping Le Saulou

8.6Fantastisch

Frankrijk, Limousin, Monceaux-sur-Dordogne (Correze)

8.6Fantastisch

• 8.1Eetgelegenheden
  • 7.6Staat v/h sanitair

Meer camping info

80 reviews over Camping Le Saulou

• 8tinka28-07-2020

prachtige camping

Hele mooie camping met grote plekken die je zelf mag uitzoeken. Het zwembad is geweldig en de ligging aan de rivier ook. De eigenaren zijn heel aardig; we konden dekens lenen omdat het zo koud was; denk daaraan, s nachts kan het behoorlijk afkoelen. Het is s nachts doodstil. Heel fijn. Ik zou deze camping aanraden.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 2018
    8Ipels1929-05-2018

Rust natuur ruimte

De rust en ruimte zijn idéal in deze prachtige ingeving...hier is het nog echt camping zonder commerciele activiteiten en overdreven vermakings technieken...zichzelf vermaken...samen...

Gereisd in mei 2018

• Oude reviews

8Inge Pels21-07-2016

Idéal rust ruimte

Met zijn zevenen waarvan kinderen van 11 tot 19 jaar..de ruimte om je heen...ligging idéal om te zwemmen in de rivier of het zwembad...om samen te sporten...ruimte zat..geef deze camping een kans!!

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 9Thomas19-01-2016

Fantastisch, beste camping die ik ooit heb gehad.

Dit is echt een perfecte camping voor een familie met kinderen van de leeftijd 5 t/m 20 jaar. De locatie is perfect, wij wachten nu al weer op wanneer wij er heen kunnen gaan.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juli 2014

• 9Familie in't Veld09-09-2011

Genoten van de echte franse sfeer

Mooi gelegen camping aan de dordogne, ruime plaatsen met voldoende beschutting. Super handig dat je er een koelkast kunt huren voor je verblijf. Bij het warme weer dat wij hadden was dit zekers een must. Echt een franse camping waar veelal fransen voor hun vakantie komen. Dit gaf voor ons wel meer een vakantie gevoel. Er wordt iets engels gesproken door het personeel, maar met ons nederlandse school frans kom je heel ver. Camping bleek recentelijk onder nieuw beheer en die hebben de keuken van de bar nog niet in ere hersteld, daardoor was er alleen een snackbar/afhaal eet gelegenheid. Dat was iets minder, maar je bent zo in Argentat waar een super braserie zit om heerlijk te tafelen. De supermarkt op de camping was goed gevuld en elke ochtend vers brood beschikbaar op bestelling, maar wederom als je wilt er zijn wel 7 bakkerijen in Argentat. Maar de keuze wordt je wel gegeven. Warm water ten overvloed in de sanitaire voorzieningen. Deze werden 2 maal daags schoongemaakt . Gewoon Goed

• 4Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 2hannie06-09-2010

Nooit meer!

De ligging aan de Dordogne is mooi, maar dat is dan ook het enige positieve op deze camping. Het echtpaar dat deze camping runt heeft echt geen idee hoe gasten graag behandeld willen worden! Het eten in het restaurant is beneden alle peil, het sanitair is oud en vies (hangtoiletten) en de verlichting werkt niet 's avonds.

Jammer, maar noit meer!

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in januari 2010

• 2timmers200028-08-2010

Hopeloos verouderd

Deze camping trok onze aandacht maar heeft on behoorlijk teleur gesteld, het sanitair was behoorlijk verouderd an dat moet gewoon goed zijn! Ook bij het zwembad stonden de groeven je na 2 minuten in de voeten, echt netjes was het niet, wel schoon water daarintegen. ook met klachten en opmerkingen word niks gedaan en je kampeer plekje goed boeken lukt na 3 keer ook al niet. Gelukkig was de man die je koelkast bracht en je electriciteit aansluit wel aardig. voor de rest niet echt een aanrader dus. gewoon even verder zoeken.

• 4Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 2H Boot16-08-2010

Nooit meer

Wij zijn hier twwe weken geweest met 4 personen.Hadden een campeerplaats aan de dordogne en een mobolhome gehuurd.De campeerplaats was prima maar de mobilehome was slecht: Kleine bedden, defecte toillet, defecte en zeer kleine douche. Ondanks het melden van de defecten werd er niets ondernomen om het e.a. te rapareren. De toilletgebouwen zijn oud en vies en niet meer van deze tijd. Per gebouw( 3 stuks) was er 1 zittoillet. Daarvoor moest je in de rij staan om hem te kunnen gebruiken. De bar en snackbar maakte een vieze ongeorganiseerde indruk.Het receptiepersoneel was onvriendelijk/arrogant en niet hulpvaardig.Ga nooit naar deze camping en huur zeker geen mobilehome.

• 2Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

• 8Verschuur22-03-2010

Heerlijk rustig, nog echt Frans

Twee weekjes op deze camping gestaan en een prima tijd gehad! Wij (+kinderen 11 jaar en 10 maanden) hadden een plek aan de Dordogne; koud water maar schitterend!! De plek was groot, personeel behulpzaam (aansluiten koelkast etc). Verwacht geen uitgebreid commercieel animatieprogramma, dat is er (gelukkig) niet. Niet heel veel Nederlanders maar ook heel veel Fransen. Sanitair werd goed schoongehouden. Kennissen zaten in een mobile home en waren daar goed tevreden over. Voor kinderen tot ongeveer 12 jaar prima te doen. Heerlijke tijd gehad en in alle rust van Frankrijk kunnen genieten!

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 9Paul Smorenburg20-08-2008

een echte camping om te ontspannen

Ik zou de camping eigenlijk aan niemand willen aanraden, want dan wordt het misschien te druk...

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met familie in augustus 2008