Géén boekingskosten

• 6.4Eetgelegenheden
  • 9Waardering

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

24 Reviews over Europe

• 9Jacobijn07-05-2022

fantastisch!

We zijn 3x op deze camping geweest. In 2012, 2020 en 2021. Geweldige plekken, ruimte, natuur, genoeg aansluiting voor de jeugd. De stroomversnelling in de Dordogne geeft eindeloos vermaak. Het zwembad is eenvoudig maar fijn. Onze kinderen (in 2021 11, 15, 17 jaar) kijken terug op erg mooie en gezellige vakanties. En wij ook.

• 9Marije24-08-2021

Heerlijke camping met veel ruimte en rust

Erg fijne camping met veel schaduwrijke plekken. Geen animatie en er wordt niets georganiseerd, maar wij vonden dat juist erg fijn. Aardige eigenaren die zichtbaar plezier hadden in het runnen van de camping. Wij komen zeker terug!

• 6Eetgelegenheden
  • 9Mira31-07-2020

Heerlijk vertoeven

Voor de 12e keer op rij naar deze heerlijke camping geweest. De prachtige plekken aan een super mooi stuk van de Dordogne, je vindt ze nergens anders. Ik kwam er jaren met kinderen en nu ook zonder. Hier mag je nog een kampvuur bouwen op het strandje, echt heerlijk. Het is een rustieke plek in een omgeving waar genoeg te zien is. Het nabij gelegen stadje Argentat is prachtig, echt Frans, je kunt er heerlijk eten aan de kade van de rivier. Wekelijks een grote markt.
    Als je eenmaal op deze camping geweest bent, blijf je terug komen.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 9Mo16-08-2019

Leuke fijne camping!

Heerlijke camping, veel rustiger dan de andere campings aan de Dordogne. Gastvrije eigenaren, mooie grote kampeerplekken die we zelf konden uitzoeken. Fijn zwembad en leuke kanotochten!

• 9Claartje Van gemerden10-08-2019

Magnifiek 👌🏻

Super mooie plekken aan de rivier! Lekker afkoelen in de rivier en de kinderen kunnen dammen bouwen met de keien. Mooi zwembad met ligbedjes. Sanitair is wat verouderd maar schoon. Om 830 komt het bakkertje met brood. Wij komen hier zeker nog is terug....

• 9Eva10-08-2019

Pareltje

Prachtige, zelf te kiezen plaatsen aan de rivier, waar je heerlijk kunt zwemmen! Hele vriendelijke eigenaar. Dorpje voor inkopen dichtbij

• 9Familie Vlemmings15-08-2018

Heerlijke camping

Heerlijke camping! Laat je niet afschrikken door de beroerde website!! We hebben hier 2.5 week gestaan met onze zoons van 9 en 12. De kinderen hebben zich geen moment verveeld. Heerlijk zwemmen in het super schone en mooie zwembad, zwemmen of met boot in de stroomversnelling van de rivier (reddingsvest noodzakelijk, voor euro 1.50 per dag te huur bij campingeigenaar), 4 pingpongtafels, volleybalnet, (hobbelige) jeu-de-boules baan. Geen animatie, heerlijke rust. Op camping zijn ijsjes, drinken en wafels te koop. Sanitair is schoon en in prima staat (wel bruine tegeltjes maar dat is uiterlijk). WC papier aanwezig in de toiletten. Prachtige kano-tochten te maken vanaf de camping. In de omgeving is zeer veel te doen: prachtige grotten (La Fage / De Lacave / Padirac), stuwdam Le Chastang, dorpjes (Rocamadour, Beaulieu), apenbos (bij Rocamadour), Waterval Cascade de Murel, Ruïnes Les Tours de Merle. Twee grote supermarkten op 5 min rijden.

• 9Marco, Femke, Susanne, Maarten Wilting en Dino06-08-2018

heerlijke relax vakantie op camping l'europe!

Camping l 'europe word gerund door 2 broers Roger en Gabi, ze spreken beiden wat engels en soms een woordje nederlands maar Frans heeft natuurlijk de voorkeur! de houding op de camping is relaxt we hadden alleen een mail gestuurd dus niets geboekt kijk maar waar je wilt staan en kom maar zeggen als je wat gevonden hebt. de camping ligt pal langs een rapide genaamd de rapide de malpas in de dordgone hiert kun je met reddingsvesten in varen en zwemmen en de pompiers zijn aanwezig op de camping om je eventueel te helpen ..Ook kun je kanoën deze kun je huren op de camping zelf verder beschikt de camping over een mooi zwembad wat met de temperaturen van afgelopen weken meer dan welkom was. Het sanitair is niet luxe maar wel schoon en voldoet als je niet te veel eisend bent wij vonden het prima. kortom wij hebben 3 fijne weken gehad op de camping

• 9Thys and phil18-09-2017

Beautiful place. We enjoy our stay.

Beautiful place. We enjoy our stay.

• 8Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 9Tara20-08-2017

Heerlijk

Een groene en rustige camping aan de Dordogne met veel schaduwrijke plekken. We hebben hier heerlijk gestaan. Echt een aanrader!

• 9Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar