Camping Au Soleil d'Oc

7.5Goed

Frankrijk, Limousin, Monceaux-sur-Dordogne (Correze)

7.5Goed

• 6.6Staat v/h sanitair
  • 4.7Eetgelegenheden

• Animatie
Meer camping info

118 reviews over Camping Au Soleil d'Oc

• 2019
    8Jan Punt06-11-2019

Jammer dat het slecht weer was .

Leuke rivier met vissers die midden in de rivier stonden . Mooi padden stoelen ( herfst )

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd in november 2019

• 9M Nijbakker21-10-2019

Wij komen al vele jaren op deze camping vroeger de hele zomer met de kinderen. Nu in mei en in het najaar september/ oktober in een mobil home of met een caravan. We maken gebruik van de doucheruimte en de de mobil homes en zijn daar zeer tevreden over. Het binnenzwembad in voor- en najaar is heerlijk. Het is een hele mooie groene camping met hele grote plekken en veel privacy. Eekhoorntjes, heel veel vogels en 'snachts hoor je in de verte een uil, als het donker is miljoen sterren aan de hemel, in juli/ augustus zie je vallende sterren. In 2016 heb ik een review geschreven en die is nog steeds actueel. Bij het zwembad is idd een klein hoekje met planken omdat er een waterglijbaan komt waar aan gewerkt wordt . Er zijn veel wandelroutes kort en lang, bij de VVV te krijgen, de markt in Argentat op donderdag is erg gezellig, veel bio- en streek producten, de mensen zijn heel vriendelijk. Het is een camping waar we graag terug komen.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 5Sandra23-08-2019

Wij niet meer! Erg verouderd en weinig behulpzaam

De camping ligt in prachtige natuur maar,is zeer gedateerd/verouderd/kapotte dingen. Zonde want het is een prachtplek om een camping te houden. Wij zijn hier 14 dagen geweest met 3 kids(10,11 en 13)De animatie die beschreven staat is minimaal en alles in het frans. Jammer!! Zwembad getimmerd met houtplaten en bubbelbad zit laagje bruin water in met alg. Wij zijn echt geen zeikerds en luxe kampeerders maar,dit is zonde en zeker niet zoals op de website. Brood loket in de ochtend open wanneer zij zin hadden ergens tussen 8.00 en 9.00. Niet handig als je ergens op tijd moet zijn(gouffre de padirac). Kanoën(abc) was erg leuk en prachtig. Alleen jammer dat we 2 en half uur moesten wachten voordat we werden opgehaald na paar maal te hebben gebeld. Al met al hoop min punten en ik denk dat de camping over aantal jaar niet meer bezocht word door nederlanders alleen fransen gok ik. Geen aanrader wat ons betreft. Qua omgeving en dingen doen. Top!

• 3Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 6Manouk11-08-2019

Prima camping maar met enkele verbeterpunten, heerlijk vers brood elke ochtend!

• 4Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd in augustus 2019

• 6Roeland14-06-2019

Erg vriendelijke mensen die ons buiten het seizoen ophaalde na het canoen na een telefoontje. Helaas was het gebruik van de wasmachine geen succes. De hele was stonk naar poep en de machine centrifugeerde niet. Alles met de hand moeten uitspoelen. Gelukkig deed de droger het wel goed. Sanitair niet zo schoon en een niet reinigbare vloer. Jammer want verder een prachtige camping aan de Dordogne (vooral voor vissers heel fijn. Niet het mooiste deel van de rivier qua natuurschoon) met veel schaduw. Een beetje beter onderhoud (lampen op de camping deels defect. S' avonds viel de stroom uit in de sanitaire voorzieningen) en je ggebt een geweldige camping.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd in juni 2019

• 2018
    3Mieke van Kooten Niekerk22-07-2018

Beslist geen aanrader!

Op basis van de reviews hadden we deze camping geselecteerd, dus de teleurstelling was groot toen bleek dat alles zeer verwaarloosd was. Het sanitair was abominabel, het terrein slecht onderhouden, het zwembad nog niet open, er kon geen brood besteld worden en er was op zondag überhaupt niemand aanwezig bij de receptie. Het zag er allemaal treurig uit. Begrijpelijk dat er ook bijna niemand stond. Het leek alsof er nog heel wat moest gebeuren, voordat ze operationeel zouden kunnen zijn. Beslist geen aanrader dus.

• 1Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

6Fa. Dekker10-07-2017

Fantastisch mooie camping

Prachtige camping aan de Dordogne met een zeer vriendelijke ontvangst bij de receptie.

De staat van de huurcaravan (nr. 15) was echter triest: lampje koelkast en afzuigkap kapot, deel van de lampen planfonnière kapot, verwarming veroorzaakt kortsluiting en was niet te gebruiken (1e avond was koud), badkamerkraan liep door, wc bleef steeds doorlopen, een halfvergaan dekbed (rest was dekens) en 1 slaapkamer stonk naar urine, maar die hadden we gelukkig ook niet nodig. Kortom: veel achterstallig onderhoud. Hopelijk was dit een gevalletje van pech hebben en is de staat van de overige caravans beter.

Maar eerlijk is eerlijk: de camping zelf was prachtig met 2 mooie zwembaden, 1 overdekt en 1 buitenbad. Gelukkig was het stralend weer dus veel binnen zijn we niet geweest. Bar/restaurant gaat pas op 6 juli open, dat had wel een paar weken vroeger gemogen.

Had ik een eigen caravan/camper/tent gehad, zou ik hier zeker terug komen.

• 1Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 9mathilde21-08-2016

Hele mooie camping

Wij komen al vele jaren op deze camping. Dit is een mooie groene camping, prachtige bomen en struiken en bloemen en grote plekken. Plekken met veel en weinig schaduw naar keuze. Er is een mooi overdekt zwembad en een buiten zwembad en de Dordogne om in te zwemmen.De Dordogne stroomt op de plek iets minder hard tgv een bocht waardoor kinderen veilig in het water kunnen spelen,dat is erg leuk.Er is wel brood te krijgen op de camping maar in Argentat 10 min. met de auto bij de camping vandaan kun je terecht bij 3 supermarkten en vele kleine winkeltjes met uitstekende producten waaronder veel streek en bio producten. Wij vinden dit een heerlijke camping rustig, maar bij de bar/ restaurant worden regelmatig activiteiten georganiseerd. Geluidsoverlast heb je daarvan niet op de camping zelf. Ook op de rivier voor de camping kun je stand up paddelen en kanoën. In de omgeving is heel veel mogelijk sporten,kanoën,veel wandel en fiets routes, uit eten, stadjes en dorpjes bezoeken. En prima vriendelijk personeel. Kortom top.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2016

• 9Fam de Vos18-05-2016

Prachtige camping waar we zeker terug komen.

vriendelijke eigenaren gezellig prima mobilhome schoon mooi terrein aan Dordogne 2 prachtige zwembaden waaronder een heel mooi binnenbad.

Fijne familie camping. Geen minpunten.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in april 2016

• 8M. Gerritsen06-09-2015

Prima

Deze camping hebben wij als prima ervaren. We hadden een stacaravan in het midden van de camping en deze was prima in orde. Zag er wel behoorlijk schoon uit. Er zat wel wat schimmel in de douche en er was her en der wat beschadiging, maar daar hadden we geen last van. De matras was goed. De camping is wel vol gebouwd, waar mogelijk staat ook een caravan of chalet maar wel met voldoende ruimte. Er zit wel verschil in de plekken, ik zou niet overal willen zitten. De staplaatsen zijn ruim. De beide zwembaden zijn goed. Er is geen winkel op de camping, ze verkopen er wel enkele producten. In Argentat (6 min met de auto) zitten 3 supermarkten. We konden wel merken dat we aan het einde van het seizoen waren omdat enkele mogelijkheden op de camping niet meer in bedrijf waren, bv het snelstroom-deel in het binnenzwembad (ook niet naar gevraagd of het weer aan kon, trouwens). De mensen van de camping die wij gesproken hebben waren vriendelijk en welwillend.

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2015

Camping Au Soleil d'Oc info

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig