Camping Au Soleil d'Oc

80 reviews over Camping Au Soleil d'Oc in het Nederlands

Beslist geen aanrader!

Mieke van Kooten Niekerk,
22-7-2018

Op basis van de reviews hadden we deze camping geselecteerd, dus de teleurstelling was groot toen bleek dat alles zeer verwaarloosd was. Het sanitair was abominabel, het terrein slecht onderhouden, het zwembad nog niet open, er kon geen brood besteld worden en er was op zondag überhaupt niemand aanwezig bij de receptie. Het zag er allemaal treurig uit. Begrijpelijk dat er ook bijna niemand stond. Het leek alsof er nog heel wat moest gebeuren, voordat ze operationeel zouden kunnen zijn. Beslist geen aanrader dus.

Gereisd met partner in juni 2018

Fantastisch mooie camping

Fa. Dekker,
10-7-2017

Prachtige camping aan de Dordogne met een zeer vriendelijke ontvangst bij de receptie.

De staat van de huurcaravan (nr. 15) was echter triest: lampje koelkast en afzuigkap kapot, deel van de lampen planfonnière kapot, verwarming veroorzaakt kortsluiting en was niet te gebruiken (1e avond was koud), badkamerkraan liep door, wc bleef steeds doorlopen, een halfvergaan dekbed (rest was dekens) en 1 slaapkamer stonk naar urine, maar die hadden we gelukkig ook niet nodig. Kortom: veel achterstallig onderhoud. Hopelijk was dit een gevalletje van pech hebben en is de staat van de overige caravans beter.

Maar eerlijk is eerlijk: de camping zelf was prachtig met 2 mooie zwembaden, 1 overdekt en 1 buitenbad. Gelukkig was het stralend weer dus veel binnen zijn we niet geweest. Bar/restaurant gaat pas op 6 juli open, dat had wel een paar weken vroeger gemogen.

Had ik een eigen caravan/camper/tent gehad, zou ik hier zeker terug komen.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Hele mooie camping

mathilde
21-8-2016

Wij komen al vele jaren op deze camping. Dit is een mooie groene camping, prachtige bomen en struiken en bloemen en grote plekken. Plekken met veel en weinig schaduw naar keuze. Er is een mooi overdekt zwembad en een buiten zwembad en de Dordogne om in te zwemmen.De Dordogne stroomt op de plek iets minder hard tgv een bocht waardoor kinderen veilig in het water kunnen spelen,dat is erg leuk.Er is wel brood te krijgen op de camping maar in Argentat 10 min. met de auto bij de camping vandaan kun je terecht bij 3 supermarkten en vele kleine winkeltjes met uitstekende producten waaronder veel streek en bio producten. Wij vinden dit een heerlijke camping rustig, maar bij de bar/ restaurant worden regelmatig activiteiten georganiseerd. Geluidsoverlast heb je daarvan niet op de camping zelf. Ook op de rivier voor de camping kun je stand up paddelen en kanoën. In de omgeving is heel veel mogelijk sporten,kanoën,veel wandel en fiets routes, uit eten, stadjes en dorpjes bezoeken. En prima vriendelijk personeel. Kortom top.

Gereisd met partner in juli 2016

Prachtige camping waar we zeker terug komen.

Fam de Vos
18-5-2016

vriendelijke eigenaren

gezellig

prima mobilhome

schoon

mooi terrein aan Dordogne

2 prachtige zwembaden waaronder een heel mooi binnenbad.

Fijne familie camping.

Geen minpunten.

Gereisd met oudere kinderen in april 2016

Prima

M. Gerritsen
6-9-2015

Deze camping hebben wij als prima ervaren. We hadden een stacaravan in het midden van de camping en deze was prima in orde. Zag er wel behoorlijk schoon uit. Er zat wel wat schimmel in de douche en er was her en der wat beschadiging, maar daar hadden we geen last van. De matras was goed. De camping is wel vol gebouwd, waar mogelijk staat ook een caravan of chalet maar wel met voldoende ruimte. Er zit wel verschil in de plekken, ik zou niet overal willen zitten. De staplaatsen zijn ruim. De beide zwembaden zijn goed.

Er is geen winkel op de camping, ze verkopen er wel enkele producten. In Argentat (6 min met de auto) zitten 3 supermarkten. We konden wel merken dat we aan het einde van het seizoen waren omdat enkele mogelijkheden op de camping niet meer in bedrijf waren, bv het snelstroom-deel in het binnenzwembad (ook niet naar gevraagd of het weer aan kon, trouwens). De mensen van de camping die wij gesproken hebben waren vriendelijk en welwillend.

Gereisd met partner in augustus 2015

Ga niet!

Prins
1-8-2015

Het is verschrikkelijk! Er is hier zoveel mis. Wij zijn met ons gezin twee nachten gebleven en naar huis gegaan. We hebben niet veel nodig, maar hier is het vakantiegevoel gewoonweg niet te vinden. Een deceptie na het zien van de website.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Geweldig !

Rianne
31-1-2015

Ik ben hier geweest vorig jaar zomer, heb hele leuke vakantie gehad, was daar met me kids. Heel vriendelijk, er was zelfs een nederlands sprekende vrouw die erg behulpzaam was.

De kinderen waren naar de kidsclub geweest.

Alles was perfect voor ons.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Super camping

pieter van dijkstra
16-12-2014

als je van camperen houd moet je naar deze camping, ben je niet zo'n natuur mens en houd je van luxe niet hierheen gaan

Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

Ga hier niet heen!

R.Jansen
9-12-2014

Camping biedt niet wat er beloofd word. Er is geen strandje, geen campwinkel en in de 2 weken dat wij er waren is er een avond muziek geweest. Verder is alles erg achterstallig in onderhoud op de camping. De stacaravans worden niet schoongemaakt, enkel door de vorige bewoners. Ook zat er veel schimmel in de badkamer, de gordijnen, en zat de bank onder de vlekken. De bedden waren zo oud dat je enkel de veren voelde waardoor je weinig tot geen nachtrust had.Verder hebben wij meerdere keren poep in het binnen en buitenbad aangetroffen. melding gemaakt en daar werd niets aan gedaan, geen tijd/geen zin. Wel was er een erg behulpzame Nederlandssprekende vrouw. Verder de chagrijnige baas en bazin. Ook was er bijvoorbeeld maar een soort ijs te verkrijgen en zo kunnen we nog wel even doorgaan. Kort samengevat "Ga hier niet heen".

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Camping redelijk. Service matig.

Barry
20-8-2014

Chalet Morea gehuurd met gezin(2 volwassenen, 1 kind van 6 en 2 kinderen van 4 jaar. Chalet is aan de kleine kant en het echte vakantiegevoel wat op de site stond was er niet. Chalet stond naast huisjes die permanent bewoond werden dus veel mensen zonder echt vakantiegevoel. Aankomst viel tegen. Huisje was vies en veel onderdelen waren kapot(doucheophanging, verlichting etc). Veel losse tegeltjes bij het buitenzwembad. Personeel deed beloften om defecten aan accommodatie te verhelpen maar is niet opgelost tijdens ons verblijf. Kampeerplekken aan de rivier zijn echter wel heel mooi. Speelveld + springkussen erg leuk. Minigolfbaan o.k. en erg leuk dat je zelf een kampvuur kan maken aan de rivier. Camping doet wel zijn best met muziekavond, BBQ, bingo. miniclub ziet erg niet uit. erg oud gebouw. Kanoen kan vanaf de camping en is goed geregeld. Kortom voor kamperen lijkt me dit een goede camping maar veel klachten over de chalets. P.S. laat je niet leiden door de gelikte website.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Au Soleil d'Oc in Monceaux-sur-Dordogne (Correze), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Au Soleil d'Oc zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.