Camping La Nozilliere

Meer camping info
Tonen op kaart

52 reviews over Camping La Nozilliere

• 9Daniel05-01-2020

Voor herhaling vatbaar. Uitstekend.

Kleinschalig dus overzichtelijk, veel ruimte, rust. Ideaal met kleinere kinderen (3 en 7 in ons geval). Geen muggen bij onze eigen tent. Paardrijden door de week, zelfs meegeweest naar manege. Sanitair goed. Enig minpuntje zwembad wat klein en koud maar genoeg waterplassen in de buurt. Eigenaren (gehele familie) superaardig, onze kinderen denken nog vaak terug. Misschien nog een cappuccino als tip? :-)

• 2019
    9Nico en Marjan06-12-2019

Unieke parkachtige camping

Prachtige camping, mooie ruime plekken, zeer vriendelijke en gastvrije eigenaren. Mooie omgeving om te fietsen. Kortom wij hebben genoten!

Gereisd met partner in juni 2019

• 9De laeter27-10-2019

Supercamping en eigenaars!

Superlocatie, zeer rustige camping met veel ruimte en natuur, zeer betrokken en vriendelijke eigenaars. Zeer aangename en voor herhaling vatbare ervaring gehad!

• 9Jaap27-08-2019

Top plek!

Een heerlijke vakantie gehad op deze kleinschalige kindvriendelijke camping in een mooie omgeving. Wij hebben twee weken in een prachtige Safaritent doorgebracht die voor ons van alle gemakken is voorzien. De ruime opzet en grote plaatsen zorgen voor privacy en heel veel mooie speelplekken voor de kinderen. Vanwege de kleinschaligheid en fijne persoonlijke benadering door Inge en Lars (en hun kinderen) hebben wij een heerlijke vakantie gehad met onze kinderen (1,5 en 4jr). In de nabije omgeving zijn mooie wandelingen te maken. Echt gezellige dorpjes met leuke restaurants en de grotere bezienswaardigheden liggen grotendeels op circa 30 min rijden. We hebben echter genoten van de leuke en lekkere table d'hote, pizza en friet avonden samen met andere ouders en kinderen. En natuurlijk de kampvuur avonden..... Een echte aanrader dit plekje!

• 9Janneke en Wouter26-08-2019

Wat hebben we een leuke tijd gehad! Zeer vriendelijke eigenaren, goed onderhouden sanitair en een goede broodservice. Heerlijke pizza's en huisgemaakte kroketten gegeten en aangeschoven bij de tabel d’hote waarbij wij lekker gegeten hebben met onze camping genoten terwijl onze kinderen van een kindermenu genoten. Veel speel kameraadjes voor onze kinderen van 6 en 8. Een klein zwembad, maar voldoende voor de nodige zwempret. Het terrein is prachtig met veel hoge bomen en dus voldoende schaduw. ‘s Avonds een aantal keer kampvuur gemaakt op de daarvoor bestemde plek. De safaritenten zijn ook prachtig, hier hebben wij de laatste nacht gebruik van mogen maken zodat we op tijd weg konden. Er is in de omgeving genoeg te doen, maar wel allemaal op minimaal 30-45 minuten rijden. Wat ons betreft het enige minpunt dat we kunnen bedenken. Lars en Inge ( en Elsa, Leander en Elodie natuurlijk), dank jullie wel voor deze heerlijke vakantie!

• 9Familie Markus23-08-2019

Ruime kindvriendelijke camping

Ruim 2 weken op deze mooie camping gestaan. We hadden een zeer ruime plek voor onze grote tent met zowel schaduw als zon. De kinderen (1,5 5 en 8 jaar) hebben enorm genoten van de camping, het zwembad en de vele vriendjes en vriendinnetjes. De zelfgemaakte pizza’s, kroketten en de de table d’hôte vielen zowel bij ons als bij de kinderen erg in de smaak. In de omgeving is voldoende te doen van stadjes tot mooie zwemmeertjes. Dit alles en de gastvrijheid van Lars, Inge en hun kinderen maakte ons verblijf tot een heerlijke vakantie. Kortom een ideale, gastvrije camping voor gezinnen met kinderen.

• 9Nico23-08-2019

Heel mooi!

Prachtige camping en prachtige plekken! We kamperen al heel lang, maar zo'n mooie plek hebben we nog maar zelden gehad. Zeer ruim, veel groen en goed verzorgd. Daarnaast zeer vriendelijke eigenaren.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Evie06-08-2019

Dolce far niente !

Hele mooie, groene camping waar er een warme zen-ambiance heerst en waar je je onmiddelijk thuisvoelt , mede door de immer beschikbare eigenaars die altijd vriendelijk en heel behulpzaam zijn. Het was een hele relaxte week, hele gezellige en lekkere table d'hôte (ook voor de kinderen!), wij vonden het heerlijk genieten, vertragen en nietsdoen op de camping zelf dus zijn er niet veel af geweest :-) maar regio lijkt ook heel mooi. Zwembad aan de kleine kant maar wel heel veilig, proper en gezellig en op één of andere manier was het nooit vechten om de (zeer comfortable) stoelen die errond staan omdat iedereen op andere uren gaat en ook geen zetel 'reserveert' zonder er werkelijk op te liggen, fijne solidariteit! Voor mij de eerste keer, maar zeker niet de laatste, op een familiecamping! Paradijs voor kinderen, en dus ook voor de ouders :-)

• 9Marleen & Erik Jan, Den Haag22-07-2019

Groen & rust - het ultieme vakantiegevoel!

Wat een warm welkom kregen wij door Lars, Inge en de kinderen op deze prachtige groene, rustige camping. Wij hebben hier samen met onze 2 kleine kinderen (1 en 3 jaar) echt een heerlijke en relaxte vakantie gehad. Voor de kinderen is er veel ruimte om rond te rennen, spelen in de zandbak en de schommel en op warme dagen af te koelen in het zwembad. De suggesties voor activiteiten (dorpjes, kastelen, etc) in de omgeving waren voor ons perfect: niet al te ver rijden, ondanks dat de locatie midden op het mooie Franse platteland is. Voor (race)fietsen ook een prachtige omgeving met wat klimmetjes. De broodjes service, pizza avond en table d'hotes maakten ons verblijf echt helemaal af. De safaritenten zijn stijlvol, ruim, superschoon en perfect uitgerust; wij konden echt niets verzinnen wat ons verblijf aangenamer had kunnen maken. Alleen een weekje langer boeken ;-) Wij komen hier dus zeker weer terug. Heel veel dank Lars & Inge!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 10Tessa22-07-2019

Onze meest relaxte gezinsvakantie tot nu toe.

We hebben enorm genoten van ons verblijf op de camping! De glamping tent was ruim met goede bedden en stond op een prachtige plek tussen de bomen. Vanuit de tent hadden we goed zicht op de speeltuin, waardoor wij relaxed konden blijven zitten terwijl ons zoontje van 3 met zijn vriendinnetje speelde. De camping is super veilig voor ze dus ze konden lekker ravotten zonder dat er een ouder mee moest. Het zwembad was nog we wat aan de koude kant, maar we prettig dat het er was. We hebben erg genoten van het eten dat aangeboden werd. Normaliter gaan we nooit 2x naar dezelfde camping, maar we overwegen zeker nog een keer terug te komen. Ideaal voor gezinnen met jonge kids!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

4 tips over Camping La Nozilliere

• J&J Offers, 29-08-2014

Ideaal voor gezinnen met kinderen van 0 - 6 en gasten zonder kinderen. Je kunt eigenlijk de buren geen last bezorgen of er last van hebben.

• Linda, 20-08-2017

Heel indrukwekkend: geschiedenis WO2 in Oradour-sur-glane.

• Ronald, 17-08-2014

Bezoek Perigueux en slenter door het oude centrum, zoek een van de besloten pleintjes op voor een maaltijd. Het meer van Saint Estephe biedt alles voor een heerlijke dag uit met het gezin.

0 vragen over Camping La Nozilliere

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50